Redigerat av Bakerman, 21 February 2009 - 02:40.
Postad 21 February 2009 - 02:38
Ikväll fick jag ordning på det.. Jag spelade så fint att tårarna började rinna.. Missförstå mej rätt.. Jag är 1,85 och hundra kilo och ingen liten "mammas pojke", men jag blev så jäävla berörd av ljudet att jag började lipa.. Har det hänt er ? Att " bättre kan det helt enkelt inte låta" ?
Postad 21 February 2009 - 02:49
Vad är det för instrument du spelar?
Hela infinity kappa- systemet, med 600- frontar och med fyra kappasubbar och en Yamaha Z-11 som driver det hela.
Du ?
Postad 21 February 2009 - 03:02
Ikväll fick jag ordning på det.. Jag spelade så fint att tårarna började rinna.. Missförstå mej rätt.. Jag är 1,85 och hundra kilo och ingen liten "mammas pojke", men jag blev så jäävla berörd av ljudet att jag började lipa.. Har det hänt er ? Att " bättre kan det helt enkelt inte låta" ?
Det borde väl även bero på vad man lyssnar på.. etthundra kilo pojke (eller flicka) kan väl bli olika berörd av Beethoven, Bach eller Bon Jovi (och ja, sista kompositören var skriven med humor i blicken även om jag gillar hårdrock) även om det låter vackert hans eller hennes öron.. Ljud och hur det ska låta är väl personligt ???
Skönt dock att du fått "ordning" på allt
Redigerat av ingels, 21 February 2009 - 03:04.
Postad 21 February 2009 - 03:10
Får nog också säga att jag trodde det var ett instrument han spelade först, så fel man kan ha. Får säga grattis i alla fall , kul att du är nöjd!
Postad 21 February 2009 - 14:35
Jag är hårdrockare ut i fingerspetsarna, men igår var det...............Celine Dion live in vegas...............
Och ja, jag är hetero. Inte för att Celine Dion är gay, men kanske hela grejen med att vara hårdrockare fast sitta och lipa till Celine känns ganska gay.... Hoppas att jag inte trampar på någons gaytår nu bara...
Och ja, jag är hetero. Inte för att Celine Dion är gay, men kanske hela grejen med att vara hårdrockare fast sitta och lipa till Celine känns ganska gay.... Hoppas att jag inte trampar på någons gaytår nu bara...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
64 bilder
181 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?