Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - HTC Magic *

596 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
HTC Magic (G2) (Mobiltelefoner) 6 9.054054 (36) Inga priser

Postad 23 February 2009 - 14:48

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Startar tråd om HTC Magic.

http://www.gsmarena...._magic-2714.php
Specifikationer.

http://www.dn.se/web...emobil-1.801599
DN.se webtv

http://www.htc.com/w...c/overview.html
HTC

Postad 23 February 2009 - 17:48

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Tråkigt att det inte finns något lanseringsdatum för sverige än. Det sägs ju att den ska börja säljas i vissa vodafone-länder ganska så snart, men undrar om det dröjer som med g1:an tills den kommer till sverige, eller om det också sker snart.

Den är ju helt klart intressant, men det får nog vara ett bra pris för att man ska köpa just den här, med tanke på vad för andra monster som lanserades på MWC-mässan.

Postad 23 February 2009 - 17:53

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
mm hoppas den dyker upp till Sverige under våren.

Tror att den är mest aktuell ifall man är ngt av en "fanboy" för Android OS.
Inkluderat mig själv. Finns många mobiler som ser snyggare ut och har bättre spec.
Själv är jag trött på windows - tycker att deras OS inte fungerar ngt vidare.

HTC Magic är något av en ny epok för mobiltelefoner - Android - det kommer nog en uppsjö mobiler under året med Android som OS. Men HTC Magic är kanske den mobil som "slår" först.

Postad 23 February 2009 - 22:48

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Jag skulle nog inte kalla mig en ****** av android, snarare ****** av gmail/gcal. Online kalender är ju väldigt smidigt, och ha det integrerat i mobilen känns som en himla fördel.

Postad 23 February 2009 - 23:08

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0

Jag skulle nog inte kalla mig en ****** av android, snarare ****** av gmail/gcal. Online kalender är ju väldigt smidigt, och ha det integrerat i mobilen känns som en himla fördel.

Har denna några direkta fördelar framför g1, eller blir man bara av med tbordet?

Postad 23 February 2009 - 23:20

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Har denna några direkta fördelar framför g1, eller blir man bara av med tbordet?

jag har skrivit ett fullständigt test av G1 ... kolla in den på www.testingroup.se. bli gärna medlem på forumet. sidan är nystartad så det är nytt på forumet fortfarande

Postad 24 February 2009 - 08:33

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0

Magic har fått lite kritik för att inte komma med något nytt efter G1 - förutom tangentbordet.
Tror att det betyder ganska mycket för många. Designen är ju lite mer slim.

Postad 24 February 2009 - 11:28

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Frågan är vad nytt betyder... G1:an hade väl endel problem med buggar och så. Om dessa är åtgärdade så har de nog ändå kommit en bit på vägen. Hellre det än att införa massa nya buggar istället

Postad 24 February 2009 - 13:45

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0
Det är ju inte mycket nytt på tex win mobilesidan heller, nya skal och annat som brukar vara den stora skillnaden ser jag inte alltid som nån fördel eftersom att jag inte sett nån som har ett superbra skal där än utan man får installera 3:e parts program för att få till det. Och vad jag förstått så är det fritt fram att utveckla och sprida program även till android utan att nån lägger sig i som tex aple gör på iphone. Så då kan man ju i slutänden alltid får de funktioner man vill ;)

Har inte testat nån android-lur än men av de tester jag sett så verkar de ju funka bra och vara smidiga.

Postad 24 February 2009 - 14:08

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Goldstar
MM precis, en väldigt stor fördel med "öppenheten" som OS har. Själv skulle jag köpt en Iphone för längesedan om det inte hade varit för att man låser in sig och tvingas till diverse obehagliga saker.

Utvecklingssidan för Android:
http://developer.android.com/

Postad 27 February 2009 - 09:51

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Det verkar satsas på Android appstore i Sverige:
http://www.idg.se/2....sen-mot-android

Postad 02 March 2009 - 13:25

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Intressant artikel om ökningen av öppenkällkod i mobiltelefoner:
http://www.idg.se/2....-over-din-mobil

Postad 06 March 2009 - 08:33

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Det verkar komma en svart variant av Magic - påminner lite om en annan omtyckt telefon.
http://www.engadget....fone-exclusive/

Postad 07 March 2009 - 13:01

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0
Oh, den svarta ser ju lite hetare ut än den vita måste jag säga.

http://www.mobil.se/...085204-201.html
Blir ganska sugen när jag ser detta, och den har väl iprincip det jag förväntar mig av den. Vill se att den börjar säljas nu! ;)

Postad 07 March 2009 - 14:39

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Oh, den svarta ser ju lite hetare ut än den vita måste jag säga.

http://www.mobil.se/...085204-201.html
Blir ganska sugen när jag ser detta, och den har väl iprincip det jag förväntar mig av den. Vill se att den börjar säljas nu! ;)

nu har jag fått tag på telefonen och lyckats testa den. ett fullständigt test av denna finns nu på http://testingroup.se/Magic.html

Postad 07 March 2009 - 15:23

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3782 inlägg
  • 0
Enligt Android Applications lista ser det ut att dröja ett bra tag innan systemet kan börja konkurrera med Symbian och Windows Mobile.

Det saknas en hel del och därför bör man inte hylla Android på punkten programvara än. När man fyllt i bristen på program blir det intressant.

Postad 07 March 2009 - 15:25

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0

nu har jag fått tag på telefonen och lyckats testa den. ett fullständigt test av denna finns nu på http://testingroup.se/Magic.html

Nu blev man ju inte alls avundsjuk...

Postad 07 March 2009 - 16:05

Daemon23
  • Daemon23
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Tack för ett bra test! Går det att redan idag beställa denna mobil (och isåfall var?) eller fick ni tag i denna endast för testsyfte?

Postad 07 March 2009 - 16:25

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hur bra är community runt Android ?

Hur funkar det med att köra hemmagjorda ROM ?

Måste säga att jag är rätt sugen på en HTC Magic..
Skulle vara roligt att testa nå nytt.

Edit
Haha...Glöm första meningen i mitt inlägg..
Kom ju just på att det är en HTC så de lär finnas på XDA ;)

Edit
Ahhh....Verkar riktigt intressant..hittade detta om Dream..Lär ju komma liknande till Magic

How-to- Root, Hack, and Flashing your G1/Dream

Why should you root your Dream/G1?
You can install a full Linux distribution, like Debian.
You can run applications that require root, like Screenshot and Auto Rotate your Browser and or any other application.
You can install the latest Android build directly from the Android source tree.
Customize your boot image.
Create full backups of the state of your phone.
Create custom ROMs.
Install Applications to your SD Card to save space.
Use your phone as a tether to connect your computer/laptop to the internet.
Turn your phone into a wireless router that provides internet access.

Redigerat av moparman, 07 March 2009 - 16:29.

Postad 07 March 2009 - 16:29

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3782 inlägg
  • 0

Hur bra är community runt Android ?

Hur funkar det med att köra hemmagjorda ROM ?

Måste säga att jag är rätt sugen på en HTC Magic..
Skulle vara roligt att testa nå nytt.

Det verkar inte ha startat än. Det är för nytt helt enkelt. Riktigt spännande blir det den dag HTC börjar med dual-OS, d.v.s köp en Diamond 2 WM eller Diamond 2 G (Android). Som experiment-OS är det intressant att prova men det lär dröja ett antal månader innan programutveckling m.m hinner komma igång ordentligt.

Postad 07 March 2009 - 19:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
mm..men för mig som "måste" ha en telefon minst 18 månader så är de ju bara kul med utveckling :-) men ja gillar wm väldigt mycket och är grymt sugen på deras nya

Postad 07 March 2009 - 19:34

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3782 inlägg
  • 0
Jag hade tveklöst väntat tills HTC släpper modeller där man kan välja mellan Android eller WM samt att programmen kan börja utmana andra plattformar.

Tyvärr nosar jag upp hype kring Android, något som bl.a framkommit i G1-tråden och därför är jag också lite skeptisk. Har lärt mig att hype är ett varningstecken på att allt inte står rätt till. För läser man det som vanligtvis postas förefaller det som att Android är ett underbart OS redan idag och att det är mycket bättre än etablerade plattformar (iPhone undantaget). Åtminstone ger hypen detta intryck.

Jag kan tillägga att Android för min del är betydligt intressantare än iPhone och jag tror att det blir bra till slut men dagens G1 och G2 samt brist på program är tyvärr inget som talar för systemet - än. Google har dock redan idag lyckats ge systemet ett mer seriöst intryck än iPhone.

Postad 07 March 2009 - 20:06

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0
Tror inte att programvaran är något problem iom att google/android inte verkar göra nått för att skapa ett slutet system, hittade detta efter bara en snabb sökning på google.

XDA håller även på att utveckla androidvarianter till redan existerande lurar även om de inte verkar fått dem särskilt stabila än så det finns anledning till framtidstro på systemet ;)

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 07 March 2009 - 20:09.

Postad 07 March 2009 - 20:13

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jag skulle nog kunna tänka mig en Magic om inte spec var så pass dåliga i mina ögon.

Vill ha ett större hopp när ja köper min nästa telefon.
Magic känns ju som en gammal telefon innan den ens släppts..

Väntar på en HTC baserad på Snapdragon som ryktas komma till hösten

Toshiba TG01 är först ut på den plattformen..Kommer till sommaren..

Men om en Android med dom spec kom så :-)

Postad 07 March 2009 - 20:21

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0

Jag hade tveklöst väntat tills HTC släpper modeller där man kan välja mellan Android eller WM samt att programmen kan börja utmana andra plattformar.

Tyvärr nosar jag upp hype kring Android, något som bl.a framkommit i G1-tråden och därför är jag också lite skeptisk. Har lärt mig att hype är ett varningstecken på att allt inte står rätt till. För läser man det som vanligtvis postas förefaller det som att Android är ett underbart OS redan idag och att det är mycket bättre än etablerade plattformar (iPhone undantaget). Åtminstone ger hypen detta intryck.

Jag kan tillägga att Android för min del är betydligt intressantare än iPhone och jag tror att det blir bra till slut men dagens G1 och G2 samt brist på program är tyvärr inget som talar för systemet - än. Google har dock redan idag lyckats ge systemet ett mer seriöst intryck än iPhone.

Konstigt då att programutbudet inte är så stort när det endast fins en (1!) telefon ute (eller ja det finns ju två nu då egentligen även om den andra inte säljs än) med androids operativsystem. Om vi antar att det kommer fler android lurar under året så lär förmodligen programmutbudet fullkomligen explodera. I varje fall så tror jag att sannolikheten för det är rätt stor.

Vad gäller hype eller inte så kan jag ju bara svara för mig själv. Tror inte på något sätt att android är det perfekta os:et utan några som helst brister. Det jag har sett dock verkar mycket lovande, och eftersom jag använder mig flitigt utav gmail och gcal så verkar detta som klippt och skuret för mig. Windows Mobile är för slött än så länge för att det ska vara riktigt intressant, och symbian vet jag inte varför men jag tycker inte riktigt om det. iPhone är alldeles för dyr.
Men för att hålla kvar vid den eventuella hypen, så tror jag inte att det behöver bli det. Det är ju liksom inget unikt google har skapat, de har ju gjort nåt som användarna verkar vilja ha.

Blir magic:en hyffsat billig så kommer jag förmodligen inte att tveka speciellt länge innan det blir ett köp. Den måste ju dock komma inom rimlig tid...

Postad 07 March 2009 - 20:46

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7392 inlägg
  • 0

Jag skulle nog kunna tänka mig en Magic om inte spec var så pass dåliga i mina ögon.

Vill ha ett större hopp när ja köper min nästa telefon.
Magic känns ju som en gammal telefon innan den ens släppts..

Väntar på en HTC baserad på Snapdragon som ryktas komma till hösten

Toshiba TG01 är först ut på den plattformen..Kommer till sommaren..

Men om en Android med dom spec kom så :-)

Om spec är bra eller dålig är ju svårt att säga, vad hjälper det och ha värdens snabbaste telefon om de utrustar den med ett system som tar alla prestanda, en sämre spec kan ju bli snabbare om de har optimerat os, vill med detta inte ha sagt att den här telefonen behöver vara snabb det har jag ingen aning om, har varken sett eller provat den, utan det jag säger är mer generellt.

Postad 07 March 2009 - 20:47

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Tack för ett bra test! Går det att redan idag beställa denna mobil (och isåfall var?) eller fick ni tag i denna endast för testsyfte?

Telefonen finns tyvärr inte för försäljning ännu, och vi fick denna endast för testsyfte. Men tillexempel nymobil.se säljer ju G1 så de kan ju hända att dem också får in G2 och börjar sälja den olåst.
Enligt rykte som läckt från HTC så kommer det en olåst variant av telefonen. Men har man lyckats få en olåst variantav G1 så bör man ju lyckas med G2.

Postad 07 March 2009 - 20:51

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Nu blev man ju inte alls avundsjuk...

hehe ja det kan man ju lätt bli. Jag fick faktiskt bara testa telefonen aktivt i 3 dagar ungefär och eftersom jag redan hade testat G1 och bekantat mig med den undertvå veckor så var Magic inget problem att skriva om och dessutuom kunde man ju jämföra dessa två modeller.
För min del så gillade jag faktiskt Magic mer då den känndes lite mer gedigen och var mycket bättre i fickan.

Förresten snart får jag E75 .... så det blir nog ett test om denna också snart

Postad 09 March 2009 - 15:09

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
För er som vill se en dissekerad HTC Magic.
http://www.engadget....ading-pleasure/

Postad 13 March 2009 - 10:04

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Lite lästips:
http://www.androidandme.com/

http://www.idg.se/2....ikens-streckkod

Postad 15 March 2009 - 20:13

kronofogden
  • kronofogden
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Här är en filmsnut
t från mobil se där den vita testas, eller rättare sagt kläms på.

Men alldeles nyligen kom ytterligare ett film-test från mobil.se upp. Denna gången var det den svarta magicen :) Länk här
Recensenten tycker den är bra, men han ville inte ge multimediafunktionerna mer än godkänt pga den inte synkar med itunes.. Tja va ska man säga??
Postad bild

Redigerat av kronofogden, 15 March 2009 - 20:15.

Postad 15 March 2009 - 21:10

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Här är en filmsnut
t från mobil se där den vita testas, eller rättare sagt kläms på.

Men alldeles nyligen kom ytterligare ett film-test från mobil.se upp. Denna gången var det den svarta magicen :) Länk här
Recensenten tycker den är bra, men han ville inte ge multimediafunktionerna mer än godkänt pga den inte synkar med itunes.. Tja va ska man säga??
Postad bild

hehe ja han verkar ju vara en mac användare precis som jag, men det spelar ingen roll, muikspelaren är faktiskt ingen höjdare på den eller iallafall inte anslutningen då det inte går att ansluta egna hörlurar blir det heller inte kul att använda musikspelaren.,

Postad 15 March 2009 - 21:31

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

• 3782 inlägg
  • 0
Nu skall jag försvara den eller snarare alla mobiler: behöver man verkligen "synka" musikspelaren?

Varför inte skicka över låtarna manuellt och låta mobilen sköta resten?

Då får man ju dessutom kontroll över processen s.a.s och resultatet är samma. Det enda i.s.f är spellistor men ofta fungerar ju m3u-listor utan problem.

Postad 15 March 2009 - 21:54

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Jo, att inte behöva spammet itunes för att få in musiken är ju bara plus+

Postad 15 March 2009 - 22:04

Unregistered0354d681
  • Unregistered0354d681
  • Veteran

• 2184 inlägg
  • 0
Föredrar inte heller att sync:a
Drar hellre in musiken själv.

Postad 15 March 2009 - 22:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Försökt få in musik i sambons N95 och jag blir galen...Vettetusan om de är nå fel på den..
Droppar ja musik på minneskortet så hittar den inte musiken..Måste rackla me att försöka göra nån lista.
Kan va jag som inte fattar vad ja ska göra..skräp :)

På min HTC droppar ja musiken på minneskortet och startar musikspelaren så får ja upp alla album enkelt å bra

Postad 15 March 2009 - 22:23

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Försökt få in musik i sambons N95 och jag blir galen...Vettetusan om de är nå fel på den..
Droppar ja musik på minneskortet så hittar den inte musiken..Måste rackla me att försöka göra nån lista.
Kan va jag som inte fattar vad ja ska göra..skräp :)

På min HTC droppar ja musiken på minneskortet och startar musikspelaren så får ja upp alla album enkelt å bra

Drag and drop på N95an, sen uppdaterar listan i musikmenyn. Klart... inte så svårt?

Postad 15 March 2009 - 22:26

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Njaee...Nu är de ett tag sen ja testade..Fick det att funka ibland..
Kan mycket väl vara nå fel med minneskortet..jaja hur som helst så vet jag ju hur det ska funka nu iaf..

Postad 17 March 2009 - 14:25

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
Mer länkar:

http://www.engadget....eeves-this-yea/
http://www.cnetfranc...fr-39387755.htm

Postad 17 March 2009 - 14:35

Unregisteredef74522f
  • Unregisteredef74522f
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
Någon som några prisuppgifter på denna lur?? Vilket prissegment kan denna hamna i?

Postad 17 March 2009 - 20:45

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
http://www.mobile-re...-magic-en.shtml

Postad 19 March 2009 - 23:10

UnBr34KaBl3
  • UnBr34KaBl3
  • Användare

• 195 inlägg
  • 0
Hur är det med uttaget för MP3 spelaren för denna? Måste man ha en adapter ä den ju direkt utesluten.

EDIT: I mobilproffs recension stod det att det va så så ni behöver inte svara. Köper nog 5800 då så får nästa bli android när det finns lite vettigare telefoner.

Redigerat av UnBr34KaBl3, 19 March 2009 - 23:17.

Postad 22 March 2009 - 19:58

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0

Hur är det med uttaget för MP3 spelaren för denna? Måste man ha en adapter ä den ju direkt utesluten.

EDIT: I mobilproffs recension stod det att det va så så ni behöver inte svara. Köper nog 5800 då så får nästa bli android när det finns lite vettigare telefoner.

Menar du 3,5mm uttag?

Är väldigt glad att tråden blev officiell! :P

Postad 22 March 2009 - 22:40

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Ja alltså för att du ska kunna använda dina egna lurar så behöver du en adapter. annars medföljer de miniUSB hörlurar som jag faktiskt inte gillade alls, dels för att de ger dåligt ljud och dels för att de är för stora för öronen. Telefonen saknar alltså 3.5mm uttag, vilket Nokia 5800 har.
// Mobilproffs - Testingroup.se

Redigerat av Unregistered45806226, 27 March 2009 - 21:31.

Postad 27 March 2009 - 07:24

Unregistered0cfc6754
  • Unregistered0cfc6754
  • Användare

• 178 inlägg
  • 0
USA lansering närstående.
http://www.engadget....o-hits-the-fcc/

Postad 27 March 2009 - 23:41

kronofogden
  • kronofogden
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
Ytterligaren en testrapport från från mobil se:
http://www.mobil.se/..._MOB423.dbp.asp

Recenenten skriver sedan i kommentarerna

Hej! Den ska börja säljas inom en månad i Europa. Den uppgift jag har fått om svensk säljstart är att det är planerat till i maj. Vodafonr har avtal med HTC om exkluvitet, dvs att bara de får sälja telefonen, men det gäller bara i Vodafone-länderna, dvs inte i exempelvis Sverige.

/Linus Brohult, Mobil

Postad 27 March 2009 - 23:57

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Recenenten skriver sedan i kommentarerna

Jo men G1 finns ju idag i Sverige trots att den bara säljs med T-mobile, jag tror att G2 också kommer till Sverige!
//Mobilproffs - Testingroup.se

Postad 29 March 2009 - 12:48

r0bber
  • r0bber
  • Lärjunge

• 458 inlägg
  • 0

Recenenten skriver sedan i kommentarerna - "... svensk säljstart i maj ..."

Najs, nu är det bara prisuppgifter som fattas! Undrar om det går att våga hoppas på att tre kommer ta in den.. personligen så skiter jag ganska hårt i det där med videosamtal (avsaknad av kameran på framsidan) men det kanske inte tre gör.. :)

Postad 02 April 2009 - 21:31

Unregistered45806226
  • Unregistered45806226
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0

Najs, nu är det bara prisuppgifter som fattas! Undrar om det går att våga hoppas på att tre kommer ta in den.. personligen så skiter jag ganska hårt i det där med videosamtal (avsaknad av kameran på framsidan) men det kanske inte tre gör.. :)

Har fått färska uppgifter på att priset kommer att hamna på drygt 5000kr utan abonnemang eller rabatt...
är det någon som är intresserad så känns det ändå som att det är en prisvärd telefon.
// Mobilproffs - Testingroup.se

Redigerat av Unregistered45806226, 02 April 2009 - 21:32.

Postad 02 April 2009 - 21:56

kronofogden
  • kronofogden
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0
5000 kr.. Lite mycket kanske. Får hoppas på att uppgiften kom från en osäker källa :) Hade hoppats på runt 4000 (snäppet högre än 5800:an).
Här är en ytterligare dålig nyhet:
Lanseringen i UK har rapporterats blivit uppskjuten till 1 maj.
Får väl hoppas att inte Sverige lanseringen påverkas av det då.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.