Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Luleå Hifi & Hembio (luleahifihembio.se) - erfarenheter av denna butik?

10 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 14 March 2009 - 17:35

Unregistered1017
  • Unregistered1017
  • Forumräv

• 664 inlägg
  • 0
Tjo!

Ska bara slå ett slag för denna butik häruppe i Luleå, har handlat av dom 2 ggr nu och har alltid bemötts på trevligt vis, ber man dom kolla upp saker och ting och sen ringa och meddela så gör dom det, priser ligger bra till som jag sett det och rent allmänt så tycker jag dom sköter sig mycket mycket bra.

Klart roligt att en ny butik fungerar häruppe i lilla Luleå och jag hoppas att dom fortsätter i många år till, dom har ju funnits i ca ett år nu och det behövs verkligen alternativ även häruppe.

Vi är ju rätt duktiga på att utdela kritik osv men det är mer sällan jag ser poster som lyfter fram positiva erfarenheter, därav denna tråd. :blink:

Postad 25 March 2009 - 23:59

Dezolorfien
  • Dezolorfien
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Bra initiativ!
Personalen i butiken är grymt trevliga.
Jag hoppas dom håller igång många år till.

Saker man bör nämna är att dom har en grymt trevlig butik, stram och stilren, precis som jag gillar det.
Man hittar andra märken än man är van vid i Luleå, vilket rockar grymt hårt.
Dom är snabba och villiga att rigga om i lyssningsrummet, har aldrig fått ens ett höjt ögonbryn och då är jag ändå en ganska jobbig kund ibland.

Jag lägger dit våra skivor någon dag innan vi släpper dom.. eller samtidigt som dom kommer ut på TPB.

Postad 26 March 2009 - 12:20

tqh
  • tqh
  • Lärjunge

• 431 inlägg
  • 0
Instämmer. Riktigt trevliga.

Postad 26 March 2009 - 23:53

Dezolorfien
  • Dezolorfien
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Var in idag och kollade.
Dom har fått in Elac högtalare som dom ställt upp i lyssningsrummet.
Tror det är dessa:

Grymt snygga. Ska bli kul att höra dom när dom är mer inspelade.

Postad 27 March 2009 - 09:15

ILCapitano
  • ILCapitano
  • Lärjunge

• 448 inlägg
  • 0
sedärja, hade dem fått nå mer Elac högtalare, typ center eller stativare, eller var det bara ett par golvare?

Postad 27 March 2009 - 16:12

Bergen
  • Bergen
  • Lärjunge

• 319 inlägg
  • 0
Ja, då måste jag också ge mig in i leken.

Det är f-n den bästa butiken jag har haft kontakt med . Häruppe är man bara van vid drygt bemötande i andra butiker som säljer high end grejer. Ingen nämnd och ingen glömd. På Lule Hifi & Hembio är man rakt tvärtemot andra butiker i Luleå på alla sätt och vis. Jag håller verkligen med första inlägget att de ställer alltid upp på ett osedvanligt bra sätt.
Det sitter verkligen aldrig fast och framförallt så ligger de på en nivå som vanligt folk kan ta till sig också. Med det menar jag att de är lätta att prata med utan att man får höra dumdryga kommentarer att det man har inte är lika bra som det de säljer, som man ofta får höra i andra affärer.

Det känns som att jag har känt dem hela mitt liv fast de relativt nyss har öppnat.
Verkligen något som andra borde ta till sig tycker jag.
Nämnas bör att jag också är en rätt jobbig kund.

En eloge till den bästa butiken i Norrbotten, ja kanske rentav i hela Sverige.

Redigerat av Bergen, 27 March 2009 - 16:15.

Postad 27 March 2009 - 17:40

Dezolorfien
  • Dezolorfien
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0

sedärja, hade dem fått nå mer Elac högtalare, typ center eller stativare, eller var det bara ett par golvare?

Ingen aning faktist.
Jag kollade bara på golvarna men iom att dom väl börjat handla Elac bör dom få hem resten av serien åtminstone.

Nämnas bör att jag också är en rätt jobbig kund.

En eloge till den bästa butiken i Norrbotten, ja kanske rentav i hela Sverige.

Quoted for truth!
Men jag anar ett mönster här.
Logiskt är vi som sitter och hänger här på minhembio sjukt prismedvetna och iom att vi skriver här oxå är vi förmodligen kritiska och intresserade.
Det känns faktist grymt kul med en tråd som hyllar en butik istället för alla trådar om butiker som inte uppfyller de grundläggande löften man som butik bör ge till kunder, dvs att leverera det man tagit betalt för.
Därför är vi nog alla ganska jobbiga kunder sett från perspektivet att de andra butiker vi kan gå på i Luleå har klara tendenser att tycka att vi är jobbiga för att vi kräver att få lyssna på det vi vill köpa, inte det butiken vill sälja.

Grymt att vi har ett så fett forum här oxå... fast jag lurkar ganska mkt och skriver väldigt sällan.

Postad 18 March 2010 - 16:55

Toube
  • Toube
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Såg på AMS att El-giganten i Luleå sökte hifi-säljare på 100%. Läste på lite på nätet om Megastore. De kommer ju att ha hembiorum med massa lösbit, lyssningsrum osv. Då blir det tre stora hembiohandlare i Luleå, kan bli tufft. Undra om man skulle söka sig dit :) Tror det skulle vara kul som bra den att jobba med sin hobby...

Postad 15 April 2010 - 23:01

Unregistered1017
  • Unregistered1017
  • Forumräv

• 664 inlägg
  • 0

Såg på AMS att El-giganten i Luleå sökte hifi-säljare på 100%. Läste på lite på nätet om Megastore. De kommer ju att ha hembiorum med massa lösbit, lyssningsrum osv. Då blir det tre stora hembiohandlare i Luleå, kan bli tufft. Undra om man skulle söka sig dit :) Tror det skulle vara kul som bra den att jobba med sin hobby...

Hmm, någon som vet mer om detta? :) Har ju gått ett tag nu B)

Postad 21 January 2011 - 10:00

Bergen
  • Bergen
  • Lärjunge

• 319 inlägg
  • 0
Och nu har det gått ett lååångt tag. Platserna lär nog vara besatta sedan länge, men Mediamarkt kommer i år och de lär nog söka en hel del folk kan jag tänka mig. Bara ett tips så här i svinkylan.

Postad 02 February 2011 - 21:01

Jenscee
  • Jenscee
  • Amatör

• 57 inlägg
  • 0
Kan bara instämma. Har köpt ett par Elac Fs247 av dom och fått låna hem en Hegel H100 2 gånger och skulle få låna hem den hur många gånger som helst. Kommer att köpa ett exemplar av dom tids nog! Väldigt trevliga och tillmötesbegående personal. Dom ringer även till en när dom har erbjudande på populära produkter.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.