Vi har börjat kolla lite på TV-möbler för vår nya lägenhet, Vi vill ha en ganska bred sådan, och har hittat bestå som ett budgetalternativ. (Dyraste alternativet är hyllan Arctic från Voice, den kostar 14k+ för 180cm bredd!)
Problemet med att sätta ihop 2 st bestå på bredden är att toppen får en glipa mitt i, och det är ju inte så snyggt. Idag har vi en bonde tv-bänk (~144cm bred), men den är lite för djup (60 cm) och eg för hög för vår smak.
Så jag undrar om/var man kan fixa en laminerad skiva i rätt storlek? Jag antar också att priset på den säkert hamnar på halvan hyllan i sig, men men. Har du erfarenheter av något liknande?
Problemet med att sätta ihop 2 st bestå på bredden är att toppen får en glipa mitt i, och det är ju inte så snyggt. Idag har vi en bonde tv-bänk (~144cm bred), men den är lite för djup (60 cm) och eg för hög för vår smak.
Så jag undrar om/var man kan fixa en laminerad skiva i rätt storlek? Jag antar också att priset på den säkert hamnar på halvan hyllan i sig, men men. Har du erfarenheter av något liknande?
Det här inlägget har ändrats av sandos 19 april 2009 - 14:41
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
143
Ny kobination Ikea Bestå/framstå, med panel bakom
22 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?