Visst är det skönt med exakt långa kablar?! Nu är det i alla fall "hyffsad" ordning i ormboet bakom tv-bänken!
/Christian
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Kommentarer till Hemmabio projekt 2008 -2009 av Pepsico
Startad av
Pepsico
, Apr 29 2009 19:30
169 svar till detta ämne
Postad 27 June 2009 - 22:35
Nice! Gjorde också egna nätkablar med exakt samma material, dock hoppade jag strumpan då alla andra suprakablar har den isblåa färgen ändå
Visst är det skönt med exakt långa kablar?! Nu är det i alla fall "hyffsad" ordning i ormboet bakom tv-bänken! /Christian Postad 28 June 2009 - 06:03
Tillsammans med en nära vän så lyssnade vi ut en förstärkare till ett par Dynaudio Audience 52 - valet föll på Marantz PM7001 KI. Detta var en helt underbar förstärkare och jag har stor respekt för märket. Ljudbilden hade ett fylligt mellanregister och en mjukare karaktär. Du har införskaffat mäktiga produkter och det ser bra ut. Men jag blir lika nyfiken på vad grannarna säger? Du har verkligen lyckats plocka ut märken som även jag är ett fan av: Elac, Marantz och Velodyne.
Postad 28 June 2009 - 08:20
Tycker du fått till ett riktigt bra rum. Många grämer sig ju när rummet inte är "perfekt" från början. Bara att grattulera
Postad 28 June 2009 - 13:23
Vilken otrolig bild på projektorn fast du har lampor på. Är det för att den är på 1600 ansi eller? Jag har 1100 och syns knappt att den är på om jag har ljust i rummet.
Postad 28 June 2009 - 14:57
Bra jobbat! det fick du till fint! måste vara en grym upplevelse att se på film där! klar 10a
Postad 28 June 2009 - 21:31
Vilken anläggning du ligger inne med. Helt sjukt.
Har aldrig hört en Velodyne bas.. men är säkert skitbra. Kanske ska byta ut min XTZ 99 W12 mot en sådan? Postad 29 June 2009 - 11:25
Får ju lov att säga att Marantz kombinatione är ju en att tänka förbjudna tankar nästan =)
Riktigt fint även fast det är aningen kompakt för min smak men alla högtalare o elektronik på den där lila väggen, men så länge du trivs och är nöjd, snyggt är det iaf =) Postad 30 June 2009 - 13:16
Snyggt jobbat! Riktigt fint! Såvida det inte släppts en proj som klarar av att projicera svart i ett ljust rum, är jag ganska övertygad om att bilderna med screenshots är photoshoppade...
Postad 01 July 2009 - 08:44
Helfräscht, men man bör ju alltid göra jordkabeln längre när man kontakterar elkabel. Om man skulle råka dra ut de andra kablarna vill man alltid att jorden är sist att "lämna kontakten".
Tummen upp! Postad 01 July 2009 - 12:09
snyggt !!!!! bra val av av stereogrejorna.jag gillar det skitskarpt.snyggt och rent!!!!
Postad 10 July 2009 - 13:41
Grym anläggning! Ett tipps när du gör egna Strömkablar, gör alltid jorden längre än nolla och fas. Det sista som ska kunna lossna ör jorden. 1a man lär sej när man läser el
Postad 22 July 2009 - 19:21
Skitsnyggt men jag skulle inte vilja vara er granne :-/
Vad är poängen med att byta kontakten på DVD'n? Postad 01 August 2009 - 21:12
Thundercats går inte av för hackor, Brukade till och med titta på det fast det var dubbat till tyska. Bra köp.
Postad 02 August 2009 - 13:22
Du får gärna hålla mig uppdaterad om hur du får ditt Nintendo att se ut. Låter riktigt coolt. Allt ser bra ut här tycker jag, fortsätt med det grymma arbetet.
Postad 02 August 2009 - 21:21
Ser bra ut ! :-) Många roliga leksaker måste jag säga ... Elac brukar låta rätt
hyfsat också ... Postad 04 August 2009 - 18:52
Otroliga prylar, men som sagt, jag skulle inte heller vilja vara eran granne :-)
Dom lär väl tro att det är jordbävning när du krämar på, hehe. Postad 13 August 2009 - 22:03
Din hemmabio har otroligt fin o speciellt utseende,maffigt o snygt : )
Postad 24 August 2009 - 07:42
Kul att du gillade min blogg :-) Har uppdaterat den ordentligt nu så ta gärna fler tittar.
Postad 24 August 2009 - 10:48
Sjukt nice! Mycket bilder, snyggt, och ffa grym elektronik
En tia! Postad 28 August 2009 - 20:36
Vart fick du tag på thundercats boxen?
Farsan var alltid tvungen att gå ifrån sysslorna på gården för att spela in alla avsnitt av thundercats till mig och min bror Postad 31 August 2009 - 11:29
Mycket fin hembio du har.
Ser ut att låta riktigt bra. Snyggt inrett har du också Postad 08 September 2009 - 21:32
Du har det riktigt fint hos dig, ett tips är att du testar att ta HDR kort om du vill åt liknade effekt i dina bilder.
Så slipper du vänta så långt mellan varje bild. Tittar du på mina sista bilder hos mig så är dom 3st bilder som är ihopsatta med varann. Postad 09 September 2009 - 16:54
http://www.hdrsoft.com/ där hittar du ett program som heter PhotomatixPro3 det är det jag kör med, funkar hur fint som helst.
Finns även någon lite guide hur du skall gåtillväga Postad 02 October 2009 - 15:38
as nice elektronik och riktgt snyggt hembio rum!
Postad 08 October 2009 - 21:37
Jag MÅSTE ha ljussabeln! Var har du fått tag i den? Hittade den på thinkgeek.com men det blir så jäkla dyrt därifrån.
Postad 08 October 2009 - 23:37
Underbart!! Vart fick du stället till ditt lightsaber ifrån? Fick du det med? Har även jag en men jag fick nämligen inte ngn
1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |