* Officiell Tråd - Sony Ericsson Aino *
491 svar till detta ämne
Postad 28 May 2009 - 19:39
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
aino.jpg 19.12K
1 Antal nerladdningarStorlek: 104x50x15,5 mm Vikt: 134 g Skärm: 3 tums pekskärm TFT 16 milj färger, 240 x 432 pixel Telefonminne: Upp till 55 MB, plats för micro SD Taltid UMTS: Upp till 4,5 h Standby-tid UMTS: Upp till 367 Kamera: 8,1 megapixel GPS, Facebook, 3D-spel. Turbo-3G och w-lan Källa
Redigerat av Unregistered0354d681, 28 May 2009 - 20:14.
Postad 28 May 2009 - 21:44
movitzen
-
movitzen
-
Användare
-
-
118 inlägg
Verkar vara en intressant telefon. Sony Ericsson's pressreleaseAtt kunna koppla upp sig mot sin PS3:a hemma känns ju lite kul.
Postad 29 May 2009 - 23:03
smellymarq
-
smellymarq
-
Beroende
-
-
1040 inlägg
Jag blev väldigt sugen på den först för det är enligt mig nog den snyggaste telefonen från SE. Men den har ett ganska stort minus enligt mig. Pekskärmen fungerar endast i mediamenyerna. Man måste alltså dra fram knappsatsen (styrdonet) när man ska göra annat än bläddra bland filer. Korkat enligt mig!
Postad 30 May 2009 - 01:21
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Jag blev väldigt sugen på den först för det är enligt mig nog den snyggaste telefonen från SE. Men den har ett ganska stort minus enligt mig. Pekskärmen fungerar endast i mediamenyerna. Man måste alltså dra fram knappsatsen (styrdonet) när man ska göra annat än bläddra bland filer. Korkat enligt mig!
Mjo nog är det så. Upplösningen är även den av riktigt udda format MEN man kan alltid hoppas att SE gör någon ändring även om det är en väldigt liten chans.
Postad 14 July 2009 - 09:46
Unregisterede215a8dd
-
Unregisterede215a8dd
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Fick ett reklamblad med att Aino och Yari ska dyka upp i Oktober, men det finns ingen information om Satio så den kanske dröjer in till 2010.
Men Satio kan förbokas hos leverantören för 9999kr exklusive moms
Postad 06 October 2009 - 18:59
Unregistered9f905f31
-
Unregistered9f905f31
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Jag har en liten men rätt viktig fråg aför mig. Jag har en SE P1i just nu, första smartphonen för min del. Något soms tör mig är att alarmet INTE fungerar om telefonen är avstängd. Jag skulle vilja veta om det är samma på Aino modellen. Eller fungerar alarmet och går igång, även när telefonen är avstängd?
Väldigt irriterande att man måste ha telefonen igång, och sen ringer d nån j*vel och väcker en när man har sovmorgon en extra timme. Tyst kan man inte ha på heller, för då blir alarmet också tyst.
Så, kan någon testa hur det är på Aino modellen, är väldigt sugen på den telefonen.
Postad 06 October 2009 - 19:02
Unregisteredbae06969
-
Unregisteredbae06969
-
Veteran
-
-
1862 inlägg
Jag har en liten men rätt viktig fråg aför mig. Jag har en SE P1i just nu, första smartphonen för min del. Något soms tör mig är att alarmet INTE fungerar om telefonen är avstängd. Jag skulle vilja veta om det är samma på Aino modellen. Eller fungerar alarmet och går igång, även när telefonen är avstängd?
Väldigt irriterande att man måste ha telefonen igång, och sen ringer d nån j*vel och väcker en när man har sovmorgon en extra timme. Tyst kan man inte ha på heller, för då blir alarmet också tyst.
Så, kan någon testa hur det är på Aino modellen, är väldigt sugen på den telefonen.
Telefonen måste vara på, så är det med alla modeller/tillverkare. Om detta att någon ringer å stör dig varför ändrar du inte i profilerna då?
Postad 06 October 2009 - 21:34
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Telefonen måste vara på, så är det med alla modeller/tillverkare. Om detta att någon ringer å stör dig varför ändrar du inte i profilerna då?
P1:an har väl inga profiler? Har för mig att det är så. Det lär iaf denna ha och det går att ställa in egna. Så störande telefonsamtal om natten lär vara ett minne blott.
Postad 07 October 2009 - 14:08
MAcZoneX
-
MAcZoneX
-
Amatör
-
-
54 inlägg
Skulle vara trevligt om någon på SE kunde svara på varför man skjuter upp datumen hela ###### tiden. Samsung, Nokia och HTC spottar ju ur sig telefoner hela tiden medans SE tar flera månader på sig att ge ut ett par modeller. En i varje prisklass...
Postad 07 October 2009 - 14:20
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
på natten kör jag flightmode istället på min G900 (som jag för övrigt hatar)
finns ju på P1i med väl? hade en sån, men var ett tag sen
Postad 07 October 2009 - 14:27
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
WmB
Vad blir din nästa mobil då ?
Aino ?
Postad 07 October 2009 - 14:59
maba1009
-
maba1009
-
Rookie
-
3 inlägg
Snack, t.o.m. min gamla Ericsson GF 337 från -95 (!) fungerade så att alarmet ringde trots att man stängde av telefonen. Att det inte finns en separat inställning i alarmet för ljudlöst på P1an är ju bara pinsamt..men välkänt.
Postad 07 October 2009 - 15:00
flizzy
-
flizzy
-
Användare
-
-
198 inlägg
Jag har en SE W995 som jag stänger av varje kväll och alarmet ringer varje morgon, så det kan inte stämma.
Postad 07 October 2009 - 15:13
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Jag har en SE W995 som jag stänger av varje kväll och alarmet ringer varje morgon, så det kan inte stämma.
Aha. Visste inte jag heller om. Tack för upplysningen.
Postad 07 October 2009 - 15:15
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7899 inlägg
Tror dock att det är så på alla så kallade "smart phones" eller iallafall dom med Windows Mobile på. D v s att dom måste vara på för att larmet ska funka.
Postad 07 October 2009 - 15:42
Unregistered0354d681
-
Unregistered0354d681
-
Veteran
-
-
2184 inlägg
Tror dock att det är så på alla så kallade "smart phones" eller iallafall dom med Windows Mobile på. D v s att dom måste vara på för att larmet ska funka.
Tror Javabaraserade lurar var det förr. Symbian S60v5 behöver inte vara påslagna, vilket inte heller s60v3 lär behöva vara heller. Wm tror jag inte heller behöver vara på. Fast är osäker på detta.
Postad 08 October 2009 - 07:26
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
WmB
Vad blir din nästa mobil då ?
Aino ?
Aino, Hero eller Tattoo ligger högt på listan. Men jag har ju lovat mig själv att vänta tills i vår  Såå, blir väl ingen av dem säkert.
Postad 08 October 2009 - 11:52
public
-
public
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Hittade en ny mobil igår som jag starkt gillade, har tänkt köpa en aino men när jag såg denna så börja jag fundera!
LG GD900 Crystal någon som har nån erfarenhet av denna?
Verkar vara sjuk rolig att sitta o hålla på med iaf!!
Tänkte fråga också om nån vet om aino har så man kan koppla upp sig till sitt trådlösa internet? Kan inte direkt mycket om W-Lan o 3G och vad det är för skillnad!
Postad 08 October 2009 - 12:13
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Wlan-trådlöst nätverk
Du kan koppla upp dig mot en trådlös router om du har det hemma och surfa gratis..
Eller på andra ställen där det finns gratis wlan..Max ...osv
Postad 09 October 2009 - 09:54
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
så fruktansvärt dåligt intresse det är för denna mobil?
Snälla berätta, vad är fel med den? Något jag missat?
Postad 09 October 2009 - 10:33
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Tror bara den kommit i skymmundan för Satio, jag har beställt Aino då den verkar bättre för mig och 12,1mpix känns som överkurs
Postad 09 October 2009 - 13:33
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
Tror bara den kommit i skymmundan för Satio, jag har beställt Aino då den verkar bättre för mig och 12,1mpix känns som överkurs 
tänk om folk kunde sluta larva sig med sina MP-rejs snart. Det enda du får är fler MB och fler pixlar som är meningslösa i bilden. Ja, kraftigt generaliserat då. Men så kanske det är, Satio tar all kredit. Jag tror faktiskt sambon kommer slå till på Aino om bara TRE får arslet ur
Postad 09 October 2009 - 14:08
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Japp visst är det så med mpixlarna men det verkar ju sälja  Sation ska väl ha hyffsad optik också däremot, TRE är ju inte snabba med att uppdatera sin hemsida men man brukar kunna beställa över telefon.
Postad 09 October 2009 - 20:25
Unregistered9f905f31
-
Unregistered9f905f31
-
Amatör
-
-
58 inlägg
Tror Javabaraserade lurar var det förr. Symbian S60v5 behöver inte vara påslagna, vilket inte heller s60v3 lär behöva vara heller. Wm tror jag inte heller behöver vara på. Fast är osäker på detta.
Precis som vissa säger. Alla mobiler jag har haft innan, sonyericsson mobiler, har jag kunnat stänga av mobilen och larmet har ändå fungerat högt och tydligt. Alarmet går även högt och tydligt även om jag har ljudlöst inställt. Inget av detta fungerar på SE p1i och har varit den största och nästan enda saken jag irriterat mig på. Annars gillar jag mobilen, förutom att den är lite seg ibland. Iallafall, så fick jag för mig att det beror på att det är en smartphone, men eftersom alarmet fungerar på andra smartphones så hoppas jag att SE har fixat detta. Tack för infon om flight mode, ska prova det! Och nej, profiler finns inte i P1.
Postad 09 October 2009 - 21:02
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
det är nog så enkelt att UIQ-mobiler inte larmar om dom är avstängda helt enkelt.
Postad 11 October 2009 - 09:52
pettersson72
-
pettersson72
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Mjo nog är det så. Upplösningen är även den av riktigt udda format MEN man kan alltid hoppas att SE gör någon ändring även om det är en väldigt liten chans.
Så om jag förstått det hela rätt så t.ex. när man ska skriva ett SMS (eller e-post etc.) så finns det inte ett "tagentbord" att skriva på skärmen utan man är hänvisad knappsatsen å gamla T9-konceptet......... Då har SE förlorat en kund isf till en Anio. I så fall får jag väl titta på Satio istället, enda hindret är att den är lite stor, vill gärna kunna lägga ner en telefon i byxorna utan att bryta sönder skärm och hela telefonen. Kanske en Samsung ultra tuch istället.........
Postad 11 October 2009 - 12:15
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
Så om jag förstått det hela rätt så t.ex. när man ska skriva ett SMS (eller e-post etc.) så finns det inte ett "tagentbord" att skriva på skärmen utan man är hänvisad knappsatsen å gamla T9-konceptet......... Då har SE förlorat en kund isf till en Anio.
I så fall får jag väl titta på Satio istället, enda hindret är att den är lite stor, vill gärna kunna lägga ner en telefon i byxorna utan att bryta sönder skärm och hela telefonen. Kanske en Samsung ultra tuch istället......... 
stämmer. touch ska vara endast till multimedia-menyer sägs det
Postad 11 October 2009 - 12:53
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Så om jag förstått det hela rätt så t.ex. när man ska skriva ett SMS (eller e-post etc.) så finns det inte ett "tagentbord" att skriva på skärmen utan man är hänvisad knappsatsen å gamla T9-konceptet......... Då har SE förlorat en kund isf till en Anio.
I så fall får jag väl titta på Satio istället, enda hindret är att den är lite stor, vill gärna kunna lägga ner en telefon i byxorna utan att bryta sönder skärm och hela telefonen. Kanske en Samsung ultra tuch istället......... 
Tycker du Satio är för stor!! Ja, alla har vi ju olika storlek på fickorna, eller?? En liten jämförelse... Storleksjämförelse
Redigerat av Z-man75, 11 October 2009 - 13:01.
Postad 11 October 2009 - 13:20
pettersson72
-
pettersson72
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Tack för länken, jag har hållit i både Aino och Sation (den lokala Expertbutiken har fått in båda; alltså attrapper....), båda verkar iofs smidiga. Jo men finns det inte risk att man trycker på skärmen för mycket om man stoppar ner den i en trång ficka typ jeans, Aino´s skärm verkar vara mera skyddad?
Postad 11 October 2009 - 19:09
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Jo, tryck på skärmen blir det ju, men den går ju att låsa, så det borde inte bli några problem.
Postad 13 October 2009 - 00:58
Z-man75
-
Z-man75
-
Beroende
-
-
1292 inlägg
Aino släppt i Sverige. Blev ganska pra pris på den med, 3989:- på Katshing. Katshing/Aino
Postad 13 October 2009 - 11:28
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Ingen som fått tag i en ännu och vill lämna lite första intryck? kanske lägga upp lite bilder  har beställt från netonnet men dom har den 16:e som datum
Postad 13 October 2009 - 15:09
azzo
-
azzo
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
Mobilgiganten skulle skicka den så att jag har den imorgon.
Postad 13 October 2009 - 16:47
ravenshield
-
ravenshield
-
Användare
-
-
108 inlägg
Mobilgiganten skulle skicka den så att jag har den imorgon.
Skriv gärna här då du fått den om vad du tycker om Aino. Är lite sugen på den och sitter och väljer mellan en Aino och en HTC Hero.
Postad 13 October 2009 - 19:01
Unregistered8369b8a4
-
Unregistered8369b8a4
-
Användare
-
-
129 inlägg
Fick hem min Aino idag (Katshing är snabba!) och har bara hunnit klämma lite på den, men den känns fin. Bra skärm, responderar hyfsat snabbt i touchläge, "lagom" stor, inget rappel när man skjuter upp den (hoppas det håller i sig...) lite plastig såklart, men en rätt juste plast för att vara plast  Har inte fått igång GPS:en någon inställning, men jag är inte sådär haj på sådant. Kunde dock surfa lite via wifi, det klarade jag. Någon som vet hur man får fart på GPS:en? Telefonen finns inte på SE:s hemsida för att hämta hem inställningar och när man söker från telefonen hittar den inget. Ja just det, jag tog en vit såklart - skitsnygg!
Postad 13 October 2009 - 19:53
ravenshield
-
ravenshield
-
Användare
-
-
108 inlägg
Fick hem min Aino idag (Katshing är snabba!) och har bara hunnit klämma lite på den, men den känns fin. Bra skärm, responderar hyfsat snabbt i touchläge, "lagom" stor, inget rappel när man skjuter upp den (hoppas det håller i sig...) lite plastig såklart, men en rätt juste plast för att vara plast Har inte fått igång GPS:en någon inställning, men jag är inte sådär haj på sådant. Kunde dock surfa lite via wifi, det klarade jag. Någon som vet hur man får fart på GPS:en? Telefonen finns inte på SE:s hemsida för att hämta hem inställningar och när man söker från telefonen hittar den inget. Ja just det, jag tog en vit såklart - skitsnygg!
Okej, härligt. Har du hunnit testa kameran? Hur är den i lite mörkare miljö?
Postad 13 October 2009 - 20:05
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Låter ju lovande, hoppas jag hinner få min till helgen, skulle också tagit den vita om man inte hade haft ett äckel jobb där den ändå blir svart
Postad 13 October 2009 - 20:40
ravenshield
-
ravenshield
-
Användare
-
-
108 inlägg
Vilka videoformat kan man spela upp i Aino?
Postad 13 October 2009 - 21:06
Unregistered8369b8a4
-
Unregistered8369b8a4
-
Användare
-
-
129 inlägg
Har bara provat att ta ett par kort inomhus, ganska mörkt, och resultatet är väl sådär. Hade inte räknat med annat. Utomhus i bra ljusförhållanden tror jag den är helt ok! Har redan fått ett problem och det är att telefonen hängt sig två ggr när jag lyssnat på musik via bluetooth-headsetet. Efter ca 30 sek har den dock startat om själv, inte hela telefonen, men under frysningen går det inte att göra något, inte ens stänga av. Blev lite impad av ljudet från medföljande hörlurar - helt ok! Och duger det inte så är det bara att koppla in ett par andra, 3,5 mm plugg äger!
Vad gäller videoformat finns det ett nHD, men det var väl någon mysko upplöning på det om jag inte minns fel från ett test av telefonen på tuben. Ska finnas ett läge med VGA-upplösning också vad jag förstår.
Sorry såg att det handlade om uppspelning och där har jag tyvärr inte full koll. Jag la över två filer i wmv-format och det funkade inte... Ska kolla upp det där närmare imorgon
Redigerat av Unregistered8369b8a4, 13 October 2009 - 21:09.
Postad 13 October 2009 - 22:03
kahn
-
kahn
-
Amatör
-
-
76 inlägg
Vad menar du med att 3,5mm plugg äger? Det finns väl ingen 3,5mm på aino? Förklara
Postad 14 October 2009 - 00:12
trifix
-
trifix
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Jag gick idag ut ur Tele 2 butiken som första kund med en vit Aino.
Första intrycket redan i butiken: FAN va snygg den är, speciellt den vita. Den svarta tappar designen eftersom den bara är svart, känns tom på något sätt. Tyngden är riktigt skön även om den är just tung för att ändå vara såpass smidig som den är, känns gedigen ungefär som C905. Tyvärr så är materialet i den vita modellen lite för glatt, hade gärna sett den där gummiytan som det är på baksidan av C905 istället. Tycker iaf om byggkvaliten i telefonen (speciellt om man jämför med min 3:e telefon Nokia 5800 som kostade lika mycket)
Menymässigt så är det som vilken SE telefon som helst förutom skärmen som är rent fantastisk att handskas med om man är van vid en mindre som det brukar vara på SE. Telefonen känns kvick i menyerna trots flashmenyer osv.
Nu till det negativa...
Storleken på skärmen
Ja detta är inte riktigt en ergonomisk telefon eftersom skärmen är så stor. Detta medför att telefonen blir väldigt lång när man drar ut den och knappsatsen sitter väldigt långt ner på telefonen. Dessutom är knappdelen ganska liten även om själva siffertangenterna är bättre än på C905 tex när det gäller att skriva sms.
Pga av standardisering så har man flyttat mellanslag till nollan men det vänjer man sig fort vid även om det ibland blir några feltryck
Trist att den saknar 3.5 plugg men samtidigt så känner jag att det hade stört designen på telefonen. Jag hade gärna sätt en gömd miniUSB istället som laddare så telefonen hade varit helt ren. Ja jag gillar design före funktion ibland
Touchdelen då? Detta är min högst personliga åsikt men....TA BORT DEN!
Att lägga in en touchskärm bara "för att" känns helt fel på den här telefonen, ungefär som dom där dumma knapparna på K850 (ok inte alls samma stora grej men ändå). Det känns bara helt fel att få upp en meny som inte har något med den vanliga SE menyn att göra överhuvudtaget, ungefär som den lite lätt föråldrade Media Menyn (som jag förövrigt avskyr). Det är bara flashigt och överanimerat för "kidsen" och jag inte speciellt funktionellt som iPhone. Det jag stör mig mest på är att standby-delen har fått ge vika som jag gillade så mycket med tidigare SE telefoner.
Jag pratar om aktivitetsmenyn som man vid "Nya händelser" kunde ställas in att visa Popup istället och en bild på den som skickade SMS. Just Popup-delen har försvunnit till förmån för en touchbaserad dito som bara visa "1 nytt meddelande" vilket var en av anledningarna till att jag ratade Satio eftersom jag störde mig på det som fan på Nokia 5800...
Även när någon ringer får man nu en touchbaserad meny istället som visserligen visar bild och där man drar med fingret a la iPhones skärmlås för att svara på samtalet. Jag tycker helt enkelt att hela touchdelen borde vara valbar i en meny någonstans eftersom den egentligen bara är ett extraprogram som ligger ovanpå den vanliga SE-menyn.
Ok...
Men fortfarande ger jag telefonen en fet tumme upp bara för att det är en av dom snyggaste som SE någonsin har tillverkat tillsammans med headsetet och bordsstativet
Postad 14 October 2009 - 05:06
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Vad menar du med att 3,5mm plugg äger? Det finns väl ingen 3,5mm på aino? Förklara 
Man får ju med et BT headsett och där finns det en 3,5mm plugg
Postad 14 October 2009 - 09:00
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2416 inlägg
Jag gick idag ut ur Tele 2 butiken som första kund med en vit Aino.
Första intrycket redan i butiken: FAN va snygg den är, speciellt den vita. Den svarta tappar designen eftersom den bara är svart, känns tom på något sätt. Tyngden är riktigt skön även om den är just tung för att ändå vara såpass smidig som den är, känns gedigen ungefär som C905. Tyvärr så är materialet i den vita modellen lite för glatt, hade gärna sett den där gummiytan som det är på baksidan av C905 istället. Tycker iaf om byggkvaliten i telefonen (speciellt om man jämför med min 3:e telefon Nokia 5800 som kostade lika mycket)
Menymässigt så är det som vilken SE telefon som helst förutom skärmen som är rent fantastisk att handskas med om man är van vid en mindre som det brukar vara på SE. Telefonen känns kvick i menyerna trots flashmenyer osv.
Nu till det negativa...
Storleken på skärmen
Ja detta är inte riktigt en ergonomisk telefon eftersom skärmen är så stor. Detta medför att telefonen blir väldigt lång när man drar ut den och knappsatsen sitter väldigt långt ner på telefonen. Dessutom är knappdelen ganska liten även om själva siffertangenterna är bättre än på C905 tex när det gäller att skriva sms.
Pga av standardisering så har man flyttat mellanslag till nollan men det vänjer man sig fort vid även om det ibland blir några feltryck 
Trist att den saknar 3.5 plugg men samtidigt så känner jag att det hade stört designen på telefonen. Jag hade gärna sätt en gömd miniUSB istället som laddare så telefonen hade varit helt ren. Ja jag gillar design före funktion ibland 
Touchdelen då? Detta är min högst personliga åsikt men....TA BORT DEN!
Att lägga in en touchskärm bara "för att" känns helt fel på den här telefonen, ungefär som dom där dumma knapparna på K850 (ok inte alls samma stora grej men ändå). Det känns bara helt fel att få upp en meny som inte har något med den vanliga SE menyn att göra överhuvudtaget, ungefär som den lite lätt föråldrade Media Menyn (som jag förövrigt avskyr). Det är bara flashigt och överanimerat för "kidsen" och jag inte speciellt funktionellt som iPhone. Det jag stör mig mest på är att standby-delen har fått ge vika som jag gillade så mycket med tidigare SE telefoner.
Jag pratar om aktivitetsmenyn som man vid "Nya händelser" kunde ställas in att visa Popup istället och en bild på den som skickade SMS. Just Popup-delen har försvunnit till förmån för en touchbaserad dito som bara visa "1 nytt meddelande" vilket var en av anledningarna till att jag ratade Satio eftersom jag störde mig på det som fan på Nokia 5800...
Även när någon ringer får man nu en touchbaserad meny istället som visserligen visar bild och där man drar med fingret a la iPhones skärmlås för att svara på samtalet. Jag tycker helt enkelt att hela touchdelen borde vara valbar i en meny någonstans eftersom den egentligen bara är ett extraprogram som ligger ovanpå den vanliga SE-menyn.
Ok...
Men fortfarande ger jag telefonen en fet tumme upp bara för att det är en av dom snyggaste som SE någonsin har tillverkat tillsammans med headsetet och bordsstativet 
Ni som har fått den , kan ni bekräfta om FM radion funkar över Blåtandsheadsetet ? Har hört att man kan lyssna på FM radion över det BT headsettet nämligen ?!?
Postad 14 October 2009 - 09:08
Unregistered1573
-
Unregistered1573
-
Forumräv
-
-
900 inlägg
Postad 14 October 2009 - 09:34
Unregistered1210
-
Unregistered1210
-
Wannabe
-
-
23 inlägg
Ni som har fått den , kan ni bekräfta om FM radion funkar över Blåtandsheadsetet ? Har hört att man kan lyssna på FM radion över det BT headsettet nämligen ?!?
Det stämmer. Funkar finfint att lyssa så
Postad 14 October 2009 - 09:47
what17ever
-
what17ever
-
Veteran
-
-
2416 inlägg
Det stämmer. Funkar finfint att lyssa så 
Sedär, ganska unikt !
Postad 14 October 2009 - 11:32
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Följer det med något displayskydd i kartongen?
Postad 14 October 2009 - 12:27
WmB
-
WmB
-
Veteran
-
-
2455 inlägg
enligt en TRE-butik idag så tar dom ej in Aino eller Hero
Postad 14 October 2009 - 14:04
trifix
-
trifix
-
Lärjunge
-
-
309 inlägg
Följer det med något displayskydd i kartongen?
NEJ, förutom det som sitter på skärmen men det gör att touchfunktionen inte fungerar som den ska...
Postad 14 October 2009 - 14:09
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Men vaf*n snåla SE, följde ju med min HTC Diamond som är över ett år och även frugans LG Renoir...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|