Vad spelar du just nu?
Postad 18 June 2013 - 12:04
Postad 18 June 2013 - 12:07
hehehe. Jag letade i 20 minuter men hittade ingen eld någonstans. Fanns inte någon fackla på någon platå som gick att nå. Det fanns ju en vid andra ingången när jag kom in därifrån men hur i hela friden ska man kunna ta sig upp dit???
knuffa ner buren direkt när man kommer in så att buren med liken går upp lite, hoppa över till buren med liken, hoppa därifrån till platån mitemot med eld. tänd facklan.. hoppa tillbaka och elda upp liken sen åka upp till toppen -> win!
Postad 18 June 2013 - 12:20
Postad 19 June 2013 - 10:34
Att köra på bana passar inte detta spelet. Dessutom börjar det bli för mycket av smala banor där man inte kan köra förbi utan att träffa någon sten som ligger vid vägkanten. Eller de förbannade overtake-challengena.
Men att drifta runt Placa d'Espanya i en 300ZX är underbart. Ska se om Tier 2 blir roligare, men annars lägger jag nog ner det.
Postad 19 June 2013 - 14:01
Postad 22 June 2013 - 22:33
Ca 4 timmar in. Som Fable fast mycket mycket bättre. Däremot har det inte triggat mitt intresse överdrivet mycket. Får se om jag tar mig igenom det här.
Postad 23 June 2013 - 00:17
Gillar spelet, men har en tendens att tröttna på den här typen av "öppna värld spel"
Postad 23 June 2013 - 21:49
Jag borde egentligen spela igenom min backlog av singleplayerspel men jag har så mycket roligare i multiplayer.
Edit: Spelar lite Metroid Fusion på DS:en också.
Redigerat av zxcv, 23 June 2013 - 22:35.
Postad 01 July 2013 - 08:46
Grid 2. Gillade det i början, men är nu i slutet av säsong två och tycker alla race är duktigt tråkiga.
Orkade till när den 'riktiga' WSR kickade igång. Nu lägger jag ner. 3/5. Mix av roligt, tråkigt och frustrerande.
Postad 01 July 2013 - 21:42
Oväntat bra, men jisses vad svårt!? Det är inte pusslen som är problemet, det är tidspressen! Är på Stage 3-3 bara och ångrar att jag inte valde easy...
Postad 01 July 2013 - 21:50
Är småkul, men rätt repetetivt, mest skjuta skjuta känns det som.
Postad 01 July 2013 - 23:54
Jag spelade på PS3 och med TVn kopplad till högtalarna på stereon var det några duktigt smällande shootouts i det speletGhost recon:Future soldier .. iofs det installerars nu iallafall.
Postad 02 July 2013 - 13:09
Blev nån bana online, av någon anledning kan jag inte skaffa något Uplay konto på det andra GR jag har. Kan inte kryssa i accept rutanJag spelade på PS3 och med TVn kopplad till högtalarna på stereon var det några duktigt smällande shootouts i det spelet
Postad 12 July 2013 - 00:00
Problemet är att jag inte förstår någonting av det. Eller jo, skjut det som skjuter på dig. Spring till nästa objective marker, gör om.
Men att equippa powers, slots, mods, warframes, etc, etc är oerhört förvirrande. Allt kostar mer pengar och platinum än vad du har. Du kan köpa mer platinum för 1800 SEK i deras butik, men det är oklart om det är en genväg och om man själv kommer att låsa upp det varteftersom.
Saknar också ett bra progressionsystem. Det går lite hand-i-hand med tidigare paragraf, men det är lite oklart vad jag vinner på att låsa upp lvl 4 i ett vapen? Kom upp till lvl 4 i min warframe och kunde då equippa en power jag hade suktat efter. När jag väl spelar så får jag reda på att den powern är inte upplåst än. Ingen som helst indikation på detta finns i UI:t.
Blir ett par matcher till, sen tror jag att jag lägger ner det om jag inte plötsligt får en jätte-insikt.
Redigerat av Unregistered6810b893, 12 July 2013 - 00:00.
Postad 12 July 2013 - 00:03
Jag visste inte ens vad det var, men kollade upp det när du sa att du ville spela. Tyckte det såg ut som ME multiplayer, men tyckte inte det såg särskilt kul ut tbh.2 timmar in i Warframe. Var mest ute efter det här för att det skulle påminna om Mass Effect 3 multiplayer.
Ser ut som vi får höja till 5 spel nästa månad
Postad 12 July 2013 - 00:55
Postad 12 July 2013 - 02:58
Postad 12 July 2013 - 10:33
På mitt PS3 (phat) så blir det FIFA framförallt då jag bara väntar på GTA V.
TLOU skulle jag vilja testa men efter att ha köpt ett Wii U för nån vecka sedan och skall köpa ny TV om ett par veckor så blir det svårt att övertyga den allsmäktige härskaren om extra inköp o utlägg just nu..
Postad 15 July 2013 - 09:29
För övrigt så blir det en del BF3 som aldrig gör en besviken!
Postad 15 July 2013 - 09:54
Ja ja, är man dum så skall man ha ett h-vete
Redigerat av Unregistereda299ec85, 15 July 2013 - 10:33.
Postad 15 July 2013 - 10:09
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 15 July 2013 - 10:10.
Postad 15 July 2013 - 15:20
Postad 16 July 2013 - 09:38
Skall vi inte sluta slåss? Take like a man svarar AI:n.
Postad 16 July 2013 - 19:30
Om man råkar bo bredvid Aztekerna eller Zulu så är det bara att slå först och slå stenhårt. De kommer alltid mucka bråk förr eller senare. Alltid. Oförbätterliga är dom.Om du är minsta osäker på om du kommer kunna hålla deras städer så rasera dom. De kommer då för evigt vara rasande men sannolikt alldeles för svaga för att vara ett hot.Civilization IV Beyond the Sword. Det var flera år sedan jag spelade Civ sist och det märks, AI äger mig stenhårt, hela tiden.
Skall vi inte sluta slåss? Take like a man svarar AI:n.
Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 16 July 2013 - 19:32.
Postad 16 July 2013 - 20:39
Efter ett flera månader långt uppehåll så körde jag igång The Walking Dead - Ep. 3.
Gillar spelet, men tycker inte att det lever upp till alla "Årets Spel-hyllningar" än så länge.
Redigerat av Unregisteredddb310e6, 17 July 2013 - 08:54.
Postad 17 July 2013 - 06:48
Bra med spoiler från ett annat spel än du börjar skriva om. Walking dead bryr jag mig inte om, vill däremot skaffa Infamous 2...suckEfter ett flera månader långt uppehåll så körde jag igång The Walking Dead - Ep. 3.
Spoiler
Gillar spelet, men tycker inte att det lever upp till alla "Årets Spel-hyllningar" än så länge.
Postad 17 July 2013 - 08:06
Bra med spoiler från ett annat spel än du börjar skriva om. Walking dead bryr jag mig inte om, vill däremot skaffa Infamous 2...suck
Ja, dubbla spoilers dessutom. Inte för att jag hade tänkt spela något av dom men oavsett sjukt osmart inlägg.
För att tillföra tråden så har jag precis startat med det gamla Far Cry 3, verkar vara ett höjdarlir måste jag säga
Postad 17 July 2013 - 08:58
Gammalt och gammalt, lite drygt ett halvår tycker jag väl inte är så gammalt? Köpte det i söndags efter att ha spelat ut TLOU. Så pass bra att jag fastnat till 02 på nätterna sedan dess. Är lite kämpigt att sitta på jobbetFör att tillföra tråden så har jag precis startat med det gamla Far Cry 3, verkar vara ett höjdarlir måste jag säga
Postad 17 July 2013 - 10:55
Gammalt och gammalt, lite drygt ett halvår tycker jag väl inte är så gammalt? Köpte det i söndags efter att ha spelat ut TLOU. Så pass bra att jag fastnat till 02 på nätterna sedan dess. Är lite kämpigt att sitta på jobbet
Sant, dock verkar man ju nästan sist på bollen iaf. Är själv orolig för att behöva gå till jobbet som en zombie snart....finns ju så otroligt mycket att utforska
Postad 17 July 2013 - 11:00
Bira, sola, bada, ATV får gå före :-)
Postad 17 July 2013 - 11:06
Skojja inte, grymt stor ö-grupp. Har inte spelat Far Cry sedan första kom till PC (kör nu på PS3), men det är grymt bra.Sant, dock verkar man ju nästan sist på bollen iaf. Är själv orolig för att behöva gå till jobbet som en zombie snart....finns ju så otroligt mycket att utforska
Postad 17 July 2013 - 11:18
Postad 17 July 2013 - 12:15
Azteker, Zulu och Kelter har varit pain in the ass för mig, har gått ner en nivå i svårighet nu för att lära mig mer om hur man bygger städer på mest effektivt sätt i fyran. Samtidigt är det ruskigt hur mycket tid som försvinner ner i spelet, 21 timmar sedan i fredags. Och då har jag varit iväg en tur i helgen till Sandviken och Furuvik.Om man råkar bo bredvid Aztekerna eller Zulu så är det bara att slå först och slå stenhårt. De kommer alltid mucka bråk förr eller senare. Alltid. Oförbätterliga är dom.Om du är minsta osäker på om du kommer kunna hålla deras städer så rasera dom. De kommer då för evigt vara rasande men sannolikt alldeles för svaga för att vara ett hot.
Postad 17 July 2013 - 12:22
Fan, sugen på att spela Civ igen.
Postad 17 July 2013 - 15:53
Just nu lirar jag The Hunter, GRID 2. Saknar cockpiten en del. I Tier 2 nu och hittills har jag då inte fått de här pisskörningarna som jag fick i GRID. Inga GP banor gudskelov. Rätt skön arkadfysik även om det inte är något man kommer gå tillbaks till direkt.
The Hunter tidsförstörare av rang. Det gottaste har man gjort men oj vad mycket trevliga minnen man har från det liret. Skulle va intressant att se adrenalin jocke lira det här. Gratis att testa
Postad 17 July 2013 - 17:34
Postad 17 July 2013 - 19:49
Postad 17 July 2013 - 19:54
Fallout 3 och New Vegas är så grymma!Handlat lite på Steams sommarrea, bla det underbara Fallout: New Vegas så man har slängt iväg ett gäng timmar på det spelet =)
Postad 17 July 2013 - 20:48
Samma här, köpte NV i förrgår och har spelat ca 3-4 timmar. Kör normal svårighetsgrad + hardcore och det är rätt kul så här långt. Det enda jag stör mig på är att jag kör med handkontroll och man verkar inte kunna mappa quicksave-knapp till handkontrollen. Dessutom funkar inte tangentbordet när man kör med handkontroll. Men annars finfint än så länge! Har inte spelat sen 2009 då jag körde igenom FO3.Handlat lite på Steams sommarrea, bla det underbara Fallout: New Vegas så man har slängt iväg ett gäng timmar på det spelet =)
Postad 17 July 2013 - 21:56
Du borde förklara varför du gillade Far Cry 2 så mycket mer också så du inte vilseleder dem helt och hållet med den dyngan
Det finns inget att vilseleda om man inte är adrenalinjocke med absolut 0 attention span. Vilket verkar va majoriteten lol. Storyn (du gör din egen), miljö designen, vädereffekterna, vapnen, friheten var så mycket bättre. Till och med skattjakterna. Det var det största WTF med Far Cry 3. De märker ut varenda skatt på kartan så du kan springa och collecta AC style. Märkligt.
Vissa saker störde en till en början som spawnande vaktposter men de är ett plus när polletten trillat ner.
Far Cry 3 hade lite roliga vaktposter men det var det enda förutom lite nya stealth moves.
Postad 17 July 2013 - 22:21
Ja, precis. Du har helt rätt i att majoriteten gillade FC3 mer. Så varför skulle de som gillar FC3, som du vänder dig till, gilla FC 2Far Cry 3 hade lite roliga vaktposter men det var det enda förutom lite nya stealth moves.
Mvh,
Adreanlinjocke med absolut 0 attention span (koncentrationsförmåga
Postad 17 July 2013 - 22:38
Vill man gå ett steg längre kan man testa The hunter.
Redigerat av oqvist, 17 July 2013 - 22:50.
Postad 17 July 2013 - 23:05
Jo men man kanske inte ska utgå ifrån att de gillar simulatorer när man vet att de gillar arkad. Eller som nu då när man är i minoritet.Fullt möjligt gilla både arkad och simulation
Metacriticbetyget (användarnas främst) på FC2 och FC3 är rätt talande tbh
Redigerat av Zoiler, 17 July 2013 - 23:05.
Postad 17 July 2013 - 23:36
Du måste ju erkänna att produktionsvärdena är väl så höga i Far Cry 2 som Far Cry 3 så att kalla det för dynga känns bra orättvist minst sagt. Då har man nog inte greppat liret helt enkelt.
Postad 18 July 2013 - 08:31
Postad 18 July 2013 - 17:33
Postad 18 July 2013 - 19:33
Köpte Evoland på steamrean. Efter att ha låst upp 3d-miljö känner jag hur hatet mot jrpg och random encounters bubblar upp.
Postad 18 July 2013 - 19:33
2 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6 bilder
172 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?