Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Voddler

635 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 July 2009 - 14:43

Zeuz_1
  • Zeuz_1
  • Wannabe

• 49 inlägg
  • 0
Någon som fått en invite till den nya filmtjänsten Voddler www.voddler.com som kan berätta lite mera hur den fungerar?
Man måste vara kund hos Bredbandsbolaget...

Saxat:
Idag är det världspremiär för betaversionen av Voddler, en unik tjänst för strömmad film.
Tjänsten ger helt nya möjligheter att fritt och lagligt uppleva digital film hemma.

Under betafasen kommer antalet användare successivt att utökas. Hösten 2009 lanseras tjänsten brett. Voddler kommer att finnas i tre versioner, en reklamfinansierad version, en med månadsabonnemang där man kan titta hur mycket man vill och en med möjlighet att betala per film.

Lanseringen sker i samarbete med Bredbandsbolaget. Under betafasen krävs en inbjudan för att testa tjänsten. Samarbetet mellan Voddler och Bredbandsbolaget innebär också att Bredbandsbolagets kunder används som testare.

Registreringen öppnar snart.

Är du kund hos Bredbandsbolaget? Anmäl dig hos Bredbandsbolaget.

Postad 01 July 2009 - 15:59

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Vilket namn sen då :)

En annan VoD tråd.

Postad 02 July 2009 - 12:41

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
Läste om en ny spännande tjänst vid namnet Voddler som ska lanseras till hösten:
http://www.idg.se/2....ensk-filmtjanst

Verkar mycket lovande och jag har anmält mig hos Bredbandsbolaget för att få testa den kommande betaversionen. Får de till tekniken och ett bra utbud bland filmerna så tror jag det här kan bli en mycket populär tjänst. Dock ställer jag mig lite tveksam till om de stora filmbolagen kan upphöra med sin stenåldersgamla konsumtionsplan och våga prova något nytt.
Nåväl, tiden får väl utvisa hur det går, men det är i alla fall kul att det händer något och att det satsas framåt.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 02 July 2009 - 13:09.

Postad 02 July 2009 - 13:11

Erhard
  • Erhard
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0
Det här har jag längtat efter. Med en rimlig månadskostnad och ett bra utbud köper jag tjänsten alla gånger.

Postad 02 July 2009 - 13:15

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2944 inlägg
  • 0
Detta tror jag många längtat efter.. :)

Och med tanke på vad det kostar att hyra en film i dagsläget. Tror nog detta kan bli döden för hyrfilmen..
Kan bli riktigt bra detta :)

Postad 02 July 2009 - 13:35

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Bara det blir ett vettigt utbud i en vettig kvalité till en vettig kostnad.

Postad 02 July 2009 - 13:41

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
just nu känns det som att det inte kommer funka lika bra som spotify tyvärr, men jag hoppas hoppas.

skulle inte vara helt fel att kunna se tvserier där med.

Postad 02 July 2009 - 14:43

PsychoCheF
  • PsychoCheF
  • Beroende

• 1353 inlägg
  • 0
förutsätter att jag blir fastkjedjad vid min 20" skärm istället för att vräka mig i soffan framför 50"...

men men man kan ju alltid hoppas.

Postad 02 July 2009 - 16:03

Tomas_D700
  • Tomas_D700
  • Rådgivare

• 5023 inlägg
  • 0
Här finns pressmeddelandet

Postad 02 July 2009 - 17:18

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Jag ahr anmält mig, men enligt BBB's site så börjar inte betan förrän efter sommaren...

Postad 03 July 2009 - 14:41

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

förutsätter att jag blir fastkjedjad vid min 20" skärm istället för att vräka mig i soffan framför 50"...

Det är väl bara att koppla datorn till TV:n?

Satt förresten och flundrade över hur coolt det hade varit om någon tillverkare kunde ta fram en speciell TV-box med inbyggd Voddler-funktion och ett trådlöst nätverkskort så man kan strömma alla filmer direkt till TV:n. Vore ju najsigt värre.
:)

Postad 03 July 2009 - 14:47

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

• 307 inlägg
  • 0
Har även hört att Spotify själva kollar på en lösning för film, men det kanske bara är rykten? Bara att hålla tummarna för att någon leverantör lyckas få igenom denna typ av tjänst. Jag skulle iaf bli glatt överaskad, speciellt med tanke på vad som erbjuds av de legala alternativen idag :)

Postad 03 July 2009 - 18:08

Unregistered39773f2d
  • Unregistered39773f2d
  • Beroende

• 1210 inlägg
  • 0
Trevligt , man får ge det en chans iaf , anmälde mig jag också så får man väl se vad det mynnar ut i...

Postad 03 July 2009 - 23:59

Unregisteredc17c0c25
  • Unregisteredc17c0c25
  • Beroende

• 1199 inlägg
  • 0
vars är tjänsten för serier då? hoppas på en sån också :)

Postad 04 July 2009 - 00:20

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1636 inlägg
  • 0
Låter lovande, de ska ju enligt uttalande leverera i minst dvd-kvalitet och även i hd :) Dessutom hoppas de kunna visa filmer samtidigt som de går upp på duken, låter kanon, om det nu blir så. Kör idag med viasat on demand som funkar bra, men har på tok för dålig kvalitet på både bild och ljud för att vara värt att koppla upp på 42 tum och hemmabio samt lite dåligt utbud... Så vi får väl se, ska bara anmäla mig genom bredbandsbolaget först. Det bolaget vet verkligen vilken väg man ska gå, först spotify å nu detta

Mvh

Postad 04 July 2009 - 13:18

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Vi har en Voddler-tråd på component. Chansen är rätt stor att det efterhand dyker upp lite smaskig info där.

Redigerat av pacman, 04 July 2009 - 13:18.

Postad 04 July 2009 - 13:58

Jontaz93
  • Jontaz93
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Låter riktigt intressant. Solklart om det funkar bra.

Postad 04 July 2009 - 14:47

Cameron
  • Cameron
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
Voddler verkar extremt intressant! Undrar dock om någon BBB-kund testat där hemma än? Vill gärna höra lite kommentarer :)

(Finns två Voddler trådar här på Minhembio förresten, vilken gäller?)

Postad 04 July 2009 - 17:05

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1636 inlägg
  • 0

Anmäl dig nu, så har du chans att bli en av de första som får en inbjudan till Voddler efter sommaren. Fyll i samma användarnamn och lösenord som du använder i Box, så vi kan verifiera att du är kund hos oss. Din inbjudan skickas sedan till den e-postadress du anger.

saxat från bredbandsbolagets hemsida, det är alltså inte igång ännu...

Angående vilken tråd som gäller här på Minhembio så lär det väl vara den med mest aktivitet, vilket för tillfället är den här :)

Mvh

Redigerat av Unregisterede3e9db38, 04 July 2009 - 17:06.

Postad 04 July 2009 - 17:47

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Man har ju inte än preciserat något pris för denna tjänst, men ser man hur det gått tidigare för t.ex musiksaijter där priset blivit högre än att köpa CD eller DVD från butik så tror jag att denna tjänst blir totalt ointressant!

Det finns alltid för många hungriga mellanhänder att mätta, så NEJ tack för mig! :)

Men skulle det hamna på en väldig rimlig nivå typ 10 kr per film så kanske man nappar på det.

Postad 04 July 2009 - 18:17

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1636 inlägg
  • 0
Läser man lite noggrannare så ser man att det står

...ett Spotify fast för filmer

och

Voddler kommer att finnas i tre versioner, en reklamfinansierad version, en med månadsabonnemang där man kan titta hur mycket man vill och en med möjlighet att betala per film

Mvh

Postad 04 July 2009 - 18:42

Cameron
  • Cameron
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0

Man har ju inte än preciserat något pris för denna tjänst, men ser man hur det gått tidigare för t.ex musiksaijter där priset blivit högre än att köpa CD eller DVD från butik så tror jag att denna tjänst blir totalt ointressant!

Det finns alltid för många hungriga mellanhänder att mätta, så NEJ tack för mig! :)

Men skulle det hamna på en väldig rimlig nivå typ 10 kr per film så kanske man nappar på det.

Sant, inget pris har specificerats än, däremot förstår jag inte din jämförelse med "musiksaijter" som du skriver om, Voddler är ju en abonnemangstjänst där du får ta del av innehållet hur många gånger du vill mot en månadskostnad, alternativt en reklamfinansierad version. En ytterliggare "pay-per-view" tjänst verkar dessutom dyka upp där man kan ta del av de senaste biofilmerna. Priset per film där lär nog vara mer än 10kr, vilket jag personligen inte alls tycker är speciellt rimligt, snarare runt 100-lappen.

Postad 04 July 2009 - 19:14

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Jämförelsen gjorde jag därför att när något skall släppas på internet som man själv kan ladda ner så blir priset högre än orginalet i butiken tog då jämförelse med t.ex musiken.

Själv skulle jag aldrig lägga ut 100 kr per film, då får man fortfarande får dom till ett billigare alternativ!
Skulle månadsabonnemanget ligga på 100 kr och med ett väldigt stort utbud dock ej med gamla filmer utan med mer vikt åt nyheter så är det intressant, men jag tror fortfarande inte på detta då det troligen kommer att finnas många munnar som skall mättas!

Postad 04 July 2009 - 19:58

Cameron
  • Cameron
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0

Jämförelsen gjorde jag därför att när något skall släppas på internet som man själv kan ladda ner så blir priset högre än orginalet i butiken tog då jämförelse med t.ex musiken.

Själv skulle jag aldrig lägga ut 100 kr per film, då får man fortfarande får dom till ett billigare alternativ!
Skulle månadsabonnemanget ligga på 100 kr och med ett väldigt stort utbud dock ej med gamla filmer utan med mer vikt åt nyheter så är det intressant, men jag tror fortfarande inte på detta då det troligen kommer att finnas många munnar som skall mättas!

Jag köper oftast enstaka spår online, som oftast inte finns att köpa rent fysiskt. Om det generellt stämmer att ett digitalt album är dyrare än ett fysiskt i butik vet jag inte, dock är min erfarenhet tvärtom. Finns säkerligen undantag.

Alla har ju olika uppfattningar, jag skulle utan problem betala 100kr för en ny bioaktuellt film och se den hemma, om jag och familjen, av olika anledningar, inte har möjlighet att se filmen på bio. Skulle också med all säkerhet även kunna tänka mig att betala runt 200-300kr per månad för ett abonnemang. Viktigt då är hur utbudet ser ut, förutsätter även att tekniken i sig fungerar till 100%.

Postad 04 July 2009 - 20:25

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Ett vanligt hyrfilmsabonnemang kostar ca 200 kr(+-50 kr) per månad, det är vad jag skulle kunna tänka mig att betala för en sådan här tjänst. 100 kr per film skulle jag aldrig betala. Nä, max 300 kr i månaden för obegränsad tillgång till alla filmer.

Postad 04 July 2009 - 20:45

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Om filmerna kommer ut samtidigt som bio, kan det ju blo lite av en död för biosalongerna.

Skönt om det blir så, istället för att gå till bio och betala 90kr för en film.

(Kom precis tillbaka ifrån att sett Transformers på bio :) )

Postad 04 July 2009 - 21:34

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0

Alla har ju olika uppfattningar, jag skulle utan problem betala 100kr för en ny bioaktuellt film

Är det inte då bättre och vänta några månader då filmen finns att hyra t.ex på Statoil för 35 kr.
Med anledning till detta så tycker jag 10 kr är max för en film!

Postad 04 July 2009 - 22:18

Cameron
  • Cameron
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0

Är det inte då bättre och vänta några månader då filmen finns att hyra t.ex på Statoil för 35 kr.
Med anledning till detta så tycker jag 10 kr är max för en film!

Nej inte för mig :) Dels för att jag (b la) gillar att se nyproducerade filmer och dels för att jag helst ser dom i HD, om jag nu inte går på bio.

Postad 04 July 2009 - 22:27

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

• 1691 inlägg
  • 0
A och O är ju kvaliten. Om man ska konkurrera med gratis så måste man som absolut minimum erbjuda samma kvalite.
Jag betalar gärna för att få titta lagligt och bekvämt, men aldrig att jag väljer sämre kvalitet.

Postad 04 July 2009 - 22:54

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

• 1883 inlägg
  • 0
Kvaliten sitter inte bra i filmen t.ex DVD utan även i de enheter som skall återge bilden!!

Postad 05 July 2009 - 01:50

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1636 inlägg
  • 0
Självklart beror kvaliten även på vad man tittar på och genom, men källmaterialet kan man ändå ställa krav på. Hårt komprimerad lågupplöst film är aldrig lika snyggt som okomprimerad högupplöst film trots att den sämre filmen spelas på en många gånger bättre anläggning. Är det bra kvalitet, ett stort utbud kan jag mycket väl tänka mig betala nån hundring i månaden. Kommer även bioaktuella filmer skulle de nog kosta något liknande vad det kostar på bio och då går jag nog i många fall hellre dit, men det vore ju bekvämt och trevligt att ha den valmöjligheten iaf.

Max en tia per film tror jag är önsketänkande, iaf om det ska gälla hela sortimentet, det skulle bli allt för svårt att få filmbolagen att gå med på det. Det där med att digitala medium ofta blir dyrare över nätet vet jag inte om jag kan hålla med om alls, inte om vi pratar hyrning/streaming eller liknande iaf som detta handlar om.

Mvh

Postad 05 July 2009 - 05:49

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

• 2944 inlägg
  • 0

Voddler verkar extremt intressant! Undrar dock om någon BBB-kund testat där hemma än? Vill gärna höra lite kommentarer :)

(Finns två Voddler trådar här på Minhembio förresten, vilken gäller?)

Inte nu Längre.. :D

Slog ihopa trådarna och flyttade allt från Off Topic då ämnet faktiskt känns väldigt aktuellt för ett forum som Minhembio.com :D

Postad 05 July 2009 - 10:29

Cameron
  • Cameron
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
Jag tror inte kvalitén kommer att vara något problem. Blir ju 720p, minst. Bara själva streamingtjänsten fungerar utan hickups så duger 720p gott åt mig :) Innehållet är helt klart det viktigaste för mig...

Väntar med spänning på de första kommentarerna från BBB's kunder. Borde väl komma nu till veckan.

(Bra där Lurvas! :D)

Redigerat av Cameron, 05 July 2009 - 10:30.

Postad 05 July 2009 - 11:57

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1636 inlägg
  • 0
Inte minst 720p, läs noggrannare... och som jag redan skrivit så får inte bredbandbolagets kunder prova förrän efter somaren. Serier kommer också finnas i utbdet för övrigt. Allt enligt uppgifter på bredbandsbolagets hemsida.

Kvaliteten på filmerna är mycket hög, många visas i HD-format. Ju bättre uppkoppling du har desto bättre kvalitet blir det på bilden, men även i låga hastigheter kan du se film med samma kvalitet som DVD. Utbudet kommer att byggas ut successivt, men redan i höst kommer Voddler erbjuda tusentals filmer och TV-serier.

Mvh

Postad 05 July 2009 - 20:34

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

Väntar med spänning på de första kommentarerna från BBB's kunder. Borde väl komma nu till veckan.

Jag slänger självklart in en kommentar när jag väl fått inloggningsuppgifterna till Voddler. Räknar dock med att tjänsten inte lär vara perfekt till en början, utan att den växer med tiden.

Postad 06 July 2009 - 14:42

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 789 inlägg
  • 0
Även jag har anmält mig via BBB hemsida. Skall bli intressant om/när man får testa denna tjänt och givetvis kommer det komma rapporter från min sida här.

Postad 06 July 2009 - 15:01

nipatriak
  • nipatriak
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

Det är väl bara att koppla datorn till TV:n?

Det är inte så bara. Bor man i tvåplansvilla och har dator och tv på olika våningsplan så blir det väldigt långa HDMI sladdar. Att springa mellan källaren och tv rummet för att pausa en film är inte optimalt. Jag har min TV kopplad till nätverket och kan jag kan se tv serier den vägen. Jag hoppas voddler kan ge den möjligheten också.

Postad 06 July 2009 - 18:17

bengan83
  • bengan83
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

Det är inte så bara. Bor man i tvåplansvilla och har dator och tv på olika våningsplan så blir det väldigt långa HDMI sladdar. Att springa mellan källaren och tv rummet för att pausa en film är inte optimalt. Jag har min TV kopplad till nätverket och kan jag kan se tv serier den vägen. Jag hoppas voddler kan ge den möjligheten också.

En HTPC kostar inte mer än 3000 kr och underlättar för både film bilder och musik.

För övrigt är ju sjukt nyfiken på denna tjänst. Hoppas på bra utbud och inte som sfanytime och de andra som finns idag som har sjukt dåligt utbud.

Postad 07 July 2009 - 07:03

nipatriak
  • nipatriak
  • Användare

• 128 inlägg
  • 0

En HTPC kostar inte mer än 3000 kr och underlättar för både film bilder och musik.

Det är ju det som är poängen, att man inte ska behöva en enhet till. I så fall så är man tillbaka till något sorts Digitaltv abonnemang med box. Det finns redan idag TV apparater med inbyggd mediabox, tex Samsung B7070 och LG PS8000 och det kommer komma fler. Jag skulle föredra om jag fick välja hur jag vill titta på filmerna, inte att dom är låsta till en specifik mjukvara. Nu kanske dom inte är det i Voddler, men jag känner en viss oro.

Postad 07 July 2009 - 09:48

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Skulle gärna byta mig till BBB för att dra nyttta av tjänsten.

Postad 07 July 2009 - 21:57

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

Skulle gärna byta mig till BBB för att dra nyttta av tjänsten.

Nåja, vi vet inte än om den här tjänsten blir kanon eller kattmat, men visst verkar det lovande. Voddler kan bli riktigt bra om det vill sig väl, men i slutänden är det ju filmbolagen som bestämmer hur det hela kommer utveckla sig. Med tanke på att de inte tidigare satt konsumenternas önskemål i första rummet så har jag mina tvivel.

Postad 07 July 2009 - 22:09

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

• 1636 inlägg
  • 0
Som sagt är utbudet det som kommer vara det som avgör om det här blir toppen eller botten

De senaste filmerna visas i premiärfönstret och betalas med enskild biljett, lite äldre titlar finns tillgängliga först i abonnemangsversionen och senare i den reklamfinansierade tjänsten.
...
– Olika filmbolag har varit intresserade av olika delar av tjänsten. Det har mer med deras strategier att göra, vissa har varit jätteintresserade av reklamfinansiering.
...
I betafasen är enbart den reklamfinansierade tjänsten tillgänglig. Än finns ingen information om vad prenumerationstjänsten kommer kosta eller hur utbudet kommer att se ut.

Det verkar som att inte så mycket konkret har kommit ut över huvud taget alltså. Men förhoppningsvis kommer nästan alla filmer från alla filmbolag finnas till inte allt för dyrt pris. I så fall ser jag inget som skulle stoppa detta. Men kommer bara ett enda av de stora filmbolagen och ställer sig på tvären så är mycket förlorat, tyvärr

Jag väntar spänt på att få prova betaversionen iaf :)

Mvh

Postad 07 July 2009 - 22:43

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0
Voddler har visst blivit hackat...

Intressant att få se lite hur det ser ut i alla fall

http://x.jine.se/voddler/
http://www.webmaster...s...f=3&t=37778

Postad 07 July 2009 - 23:11

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
Bra utbud dock.

Postad 08 July 2009 - 00:40

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

• 3147 inlägg
  • 0
Men jag fattar inte BBB's logik, de låter en vara betatestare, men när då? 2 veckor innan allmänt släpp, vad är då speciellt?

Postad 08 July 2009 - 02:22

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0

Voddler har visst blivit hackat...

Intressant att få se lite hur det ser ut i alla fall

http://x.jine.se/voddler/
http://www.webmaster...s...f=3&t=37778

Trevligt. :) Ja, inte att de blivit hackade givetvis, men designen ser bra ut och rätt bra utbud vid första anblicken.

Postad 08 July 2009 - 09:24

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0
Tycker det ser väldigt mycket ut som XBMC, speciellt sista screenshoten.

Postad 08 July 2009 - 09:27

Phindus
  • Phindus
  • Mästare

• 2854 inlägg
  • 0
Gjorde en observation till, det kommer till och med vara tillgängligt för Mac! Blir utmärkt på min lilla Mac Mini.

Postad 08 July 2009 - 09:43

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
pinsamt värre. hoppas det inte på något sätt förstör det hela bara.
ser schyst ut dock. ser fram emot att få prova det =)

Postad 08 July 2009 - 12:09

Cameron
  • Cameron
  • Lärjunge

• 347 inlägg
  • 0
Väldigt tragiskt det där med hacket, trist :) Hoppas som sagt detta inte ställer till det allt för mycket och att inga kunduppgifter är på villovägar...

En sak jag inte riktigt är med på angående betakontona hos Bredbandsbolaget: var inte tanken att vissa utvalda kunder skulle få ta del av tjänsten nu på studs? Detta verkar ju inte stämma utan det är "efter sommaren" som gäller, vilket mer eller mindre är samma sak för oss andra, icke BBB kunder, eftersom Voddler planeras att köras igång live till hösten. Och visst är det väl så att hösten kommer efter sommaren? :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.