Voddler
635 svar till detta ämne
Postad 07 December 2009 - 13:25
Jeppanpeppan
-
Jeppanpeppan
-
Wannabe
-
-
37 inlägg
Hej! Har precis lyckats få en invite  och har med anledning av Voddler införskaffat nytt ljudkort: TerraTec Aureon 5.1 PCINågon som kan berätta hur jag ska göra för att få 5.1 till min förstärkare genom optiska utgången? Alltså få programmet/datorn att skicka "kodad" signal till förstärkarn som den sen kodar om (om man nu uttrycker det så  ). Tog även upp det i denna tråd Ac3 och dts ut ur SPDIF?För övrigt verkar Voddler GRYMT! Vore kanske bra att kunna se ALLA filmer i EN lista? Istället för bara kategorier. Och kunna söka på titlar.
Postad 07 December 2009 - 14:37
Jonne90
-
Jonne90
-
Amatör
-
-
59 inlägg
Har nu skaffat Voddler men det verkar inte vilja funka överhuvudtaget.
På min stationära dator med Windows 7 så fungerar programmet, men på min Notebook LG X110 med Windows XP så startar inte ens programmet  Nu är det ju så att jag använder den lilla bärbara datorn till stora tvn i vardagsrummet och vill gärna se filmerna där.
Någon som vet vad som kan vara problemet? Har även testat på en äldre dator med Windows XP där det är samma problem. På en annan bärbar dator där vi har Windows Vista så fungerar Voddler.
Något som är fel med Windows XP eftersom man inte kan köra programmet som administratör? Är väldigt tacksam ifall något vet vad som måste göras för att få Voddler att fungera
Postad 07 December 2009 - 19:29
Unregistereddae7cbc8
-
Unregistereddae7cbc8
-
Forumräv
-
-
856 inlägg
Voddler hit och Voddler dit.
Bra PR har dem iaf fått via media....men nu ser man ju en helt annan bild av Voddler.
Nu börjar de flesta filmer de har upplagda att kosta pengar. I deras Beta version!!! 37kr/film...och då hjälper du dessutom till att fildela filmen till andra samt reklam. Jag trodde Voddler skulle bli ngt unikt, men just nu är det nog det sämsta alternativet ute på marknaden vad gäller streaming av film.
Det är ok att ta betalt för streaming av filmer, men Voddler har ju byggt upp en förskönad bild där man är så unik, något de absolut inte är i dagsläget.
/Andreas
Postad 07 December 2009 - 23:21
Auron
-
Auron
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Voddler hit och Voddler dit. Bra PR har dem iaf fått via media....men nu ser man ju en helt annan bild av Voddler.
Nu börjar de flesta filmer de har upplagda att kosta pengar. I deras Beta version!!! 37kr/film...och då hjälper du dessutom till att fildela filmen till andra samt reklam. Jag trodde Voddler skulle bli ngt unikt, men just nu är det nog det sämsta alternativet ute på marknaden vad gäller streaming av film.
Det är ok att ta betalt för streaming av filmer, men Voddler har ju byggt upp en förskönad bild där man är så unik, något de absolut inte är i dagsläget.
/Andreas
Antar att det är filmerna som kostar som kommer att ligga i deras betalversion när den väl släpps, så att folk inte kommer och klagar på att filmer som tidigare var gratis kostar ???kr/månad för att komma åt. Dock bara en gissning. Kom en ny version nyss med en test-del som ska kunna hitta ev. fel som folk har, så de som haft problem med Voddler bör nog testa detta. För mig fungerar det utmärkt, hitta t.o.m. lite intressanta filmer man kan tänkas se för första gången på 2månader
Postad 08 December 2009 - 08:11
Zhentro
-
Zhentro
-
Användare
-
-
211 inlägg
Ja 37:-/film är på tok för mycket och att alls ta betalt i en betatestning är konstigt. Jag kan ju hyra 3 Blu-ray filmer i en vecka för 40:-/film och då får man ju betydligt bättre kvalité och slipper koppla en surrande dator till hemmabioanläggningen.
Bara hoppas på en Voddlerplugin till sin Popcorn hour, nyare filmer och bättre prissättning! Jag hoppas dock att Voddler blir bra tillslut!
Postad 08 December 2009 - 09:05
Unregistered803d08ab
-
Unregistered803d08ab
-
Rookie
-
3 inlägg
Ja, man känner sig klart lurad när de framställt sig som ett filmens Spotify och sen tar de hutlösa 37 kr för gamla b-filmer och de använder dessutom ens bandbredd.
En eloge till deras marknadsföring men den optimala filmtjänsten är tyvärr inte Voddler utan de är bara en i mängden av kommande videobutiker på nätet.
Postad 08 December 2009 - 09:25
Unregistereddb571b43
-
Unregistereddb571b43
-
Rookie
-
1 inlägg
Hej!
Har precis lyckats få en invite och har med anledning av Voddler införskaffat nytt ljudkort: TerraTec Aureon 5.1 PCI
Någon som kan berätta hur jag ska göra för att få 5.1 till min förstärkare genom optiska utgången? Alltså få programmet/datorn att skicka "kodad" signal till förstärkarn som den sen kodar om (om man nu uttrycker det så ).
Tog även upp det i denna tråd Ac3 och dts ut ur SPDIF?
För övrigt verkar Voddler GRYMT! Vore kanske bra att kunna se ALLA filmer i EN lista? Istället för bara kategorier. Och kunna söka på titlar.
Jag hade samma problem innan, första två ljudkorten jag testade hade både utgångar för 5.1 analogt och en optisk utgång, dessa kunde dock inte koda om ljudet till optisk 5.1. Men TerraTec Aureon 7.1 kunde detta genom att gå in i ljudkortsprogrammet och först välja stereo speakers, vilket sedan tillåter att du kan välja digitalt 5.1 under digital fliken. Tyvärr tror nu windows att du bara har stereo eftersom du valde stereo och kommer bara spela upp stereo. Då måste du gå in i kontrollpanelen och i ljudinställningarna välja att du har 5.1 högtalare. Nu kommer du ha optiskt 5.1 så länge du inte startar ljudkortsprogrammet igen, då kommer ljudkortet stänga av den digitala signalen eftersom windows säger att du har 5.1 högtalare, vilket enligt ljudkortsprogrammet inte går att kombinera med digital signal. Detta var i XP. Nu använder jag "Gigabyte GA-P55M-UD2" och det moderkortet har denna funktionen inbyggd och funkar bra i windows 7 iallafall.
Postad 08 December 2009 - 10:05
jollan
-
jollan
-
Användare
-
-
136 inlägg
Jag har precis fått en Voddler invite:) Woho!
Men när jag startar det så säger klienten att jag måste stänga av brandväggen.
Behöver man ha den avstängd jämt alltså? Eller räcker det med att man lägger till undantag för Voddler?
Jag försökte lite med det men det gick inte så bra, blev samma sak igen.
Man vill ju inte vara utan brandväggen helt.
Postad 08 December 2009 - 12:22
Auron
-
Auron
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Haha, jo, skulle aldrig få för mig att betala 37kr för de filmerna, men det är väl delvis för att testa så betalsystemet fungerar med? Är ju det betan går ut på, att testa allt.
Hur fungerar det för er med digitalt ljud? Kan ni ändra utan problem? Nu har jag gjort ändringar i "guisettings" för att få det, men ska ju fungera i programmet med..
Du ska inte behöva stänga av brandväggen, iaf har inte jag gjort det. För mig var det bara att installera programmet och starta det. Detta på Win7.
Redigerat av Auron, 08 December 2009 - 12:24.
Postad 08 December 2009 - 13:23
jollan
-
jollan
-
Användare
-
-
136 inlägg
Jo nu har jag fått det att funka. Var tvungen att öppna UPnP i routern och sen installera om programmet så nu funkar det fint. Testade bara att starta en film och spola igenom och det funkade fint:)
Kan nog bli bra detta, med lite fler filmer och serier.
Håller med om att 37kr för en film som inte är i nyaste laget är lite väl mkt.
Postad 08 December 2009 - 15:56
Unregisterede5a2c6ee
-
Unregisterede5a2c6ee
-
Användare
-
-
188 inlägg
Haha, jo, skulle aldrig få för mig att betala 37kr för de filmerna, men det är väl delvis för att testa så betalsystemet fungerar med? Är ju det betan går ut på, att testa allt.
Hur fungerar det för er med digitalt ljud? Kan ni ändra utan problem? Nu har jag gjort ändringar i "guisettings" för att få det, men ska ju fungera i programmet med..
Du ska inte behöva stänga av brandväggen, iaf har inte jag gjort det. För mig var det bara att installera programmet och starta det. Detta på Win7.
Det kostade 5 kr när de testade betalsystemet. 37kr är alltså vad de vill ta betalt för filmerna. Tycker att det är patetiskt. Filmen "Barnhemmet" kostar 29 kr på SF Anytime. På Voddler kostar samma film 37 kr och då blir man även tvungen att dela vidare filmen. Den som har t.ex. 100 mbit/s i upload kan i princip bli tvungen att dela vidare filmen till tusentals andra användare och behöver ändå betala ett högre pris (samt reklam i början av filmen) än om man hade streamat den från SF Anytime.
Postad 08 December 2009 - 16:09
Zhentro
-
Zhentro
-
Användare
-
-
211 inlägg
Den som har t.ex. 100 mbit/s i upload kan i princip bli tvungen att dela vidare filmen till tusentals andra användare och behöver ändå betala ett högre pris (samt reklam i början av filmen) än om man hade streamat den från SF Anytime.
Måste man se reklamen även när man betalar för filmen??? Det känns ju dumt.
Postad 08 December 2009 - 17:03
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Ja 37:-/film är på tok för mycket och att alls ta betalt i en betatestning är konstigt. Jag kan ju hyra 3 Blu-ray filmer i en vecka för 40:-/film och då får man ju betydligt bättre kvalité och slipper koppla en surrande dator till hemmabioanläggningen.
Bara hoppas på en Voddlerplugin till sin Popcorn hour, nyare filmer och bättre prissättning! Jag hoppas dock att Voddler blir bra tillslut!
Hur hade du annars tänkt dig att de skulle veta om betalsystemet fungerar? De måste ju betatesta det med så inte alla surar för de inte kan hyra film närdet blir skarpt program. Bygg en htpc så slipper du en surrande dator vid tvn, min hörs inte om man är mer än 20-30cm från den. Mycket gnäll om utbud hos nått som fortfarande är en betatest, om de slängde upp en massa nya filmer och det skulle visa sig att det inte funkar så skulle de fortfarande vara tvugna att betala filmbolagen, smart sätt att göra KK på.
Postad 08 December 2009 - 19:08
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Men frågan är om det blir någon testning av betalsystemet när dom tar 37kr för en dängare som Con air!!
Tror inte så många betatestare nappar på det. Då går jag hellre och hyr en ny film på ICA för 19kr.
Redigerat av Unregistered883bce2a, 08 December 2009 - 19:11.
Postad 08 December 2009 - 19:32
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Men frågan är om det blir någon testning av betalsystemet när dom tar 37kr för en dängare som Con air!! Tror inte så många betatestare nappar på det. Då går jag hellre och hyr en ny film på ICA för 19kr.
För många, mig tex så blir det betydligt dyrare än de 19:- som filmen kostar, har flera kilometer till närmsta ställe där jag kan hyra film och obefintlig kollektivtrafik, Dock hyr jag nästan aldrig film, jag köper dem istället om de finns på bluray. Men hyr ellr köper dock dvd på headwebb i dagsläget om jag inte har något nytt att kolla på hemma.
Postad 08 December 2009 - 19:40
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Jo det kan jag förstå men du sa att betalsystemet måste betatestas. Vore det inte smartare att testa det med filmer för 5kr eller nått. Tror inte dom får så många betatestare annars.
Postad 08 December 2009 - 19:51
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Jo det kan jag förstå men du sa att betalsystemet måste betatestas. Vore det inte smartare att testa det med filmer för 5kr eller nått. Tror inte dom får så många betatestare annars.
Jo det är sant, men man vet ju inte vilka krav industrin ställer, vet att headwebb försökte förhandla med bolagen men det var huvudet i väggen, likaså när det gällde HD, bolagen vill sälja bluray, tyvärr. Nu verkar det dock som att voddler har mer ekonomiska muskler bakom sig och har kanske därför större chans att lyckas + att de har en ganska stor internetleverantör i samma säng  ger lite mer förhandlingskraft tror jag.
Postad 08 December 2009 - 20:02
Unregistereddae7cbc8
-
Unregistereddae7cbc8
-
Forumräv
-
-
856 inlägg
För många, mig tex så blir det betydligt dyrare än de 19:- som filmen kostar, har flera kilometer till närmsta ställe där jag kan hyra film och obefintlig kollektivtrafik, Dock hyr jag nästan aldrig film, jag köper dem istället om de finns på bluray. Men hyr ellr köper dock dvd på headwebb i dagsläget om jag inte har något nytt att kolla på hemma.
Om du inte har "vanlig hyrvideo" som alternativ så finns det ju mängder av streamingtjänster som funnits ute länge. Voddler är inget bra alternativ i dagsläget jämfört med sina konkurrenter (som är billigare och buggfriare) /Andreas
Postad 08 December 2009 - 20:15
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Om du inte har "vanlig hyrvideo" som alternativ så finns det ju mängder av streamingtjänster som funnits ute länge. Voddler är inget bra alternativ i dagsläget jämfört med sina konkurrenter (som är billigare och buggfriare)
/Andreas
Det skriver jag ju också, men även om de är buggfriare så kan de trots att de funnits ganska länge inte stoltsera med något vidare utbud och bla sf-anytime suger duktigt hos mig iaf, med hack och annat. Headwebb funkar skapligt och är iaf hackfritt. Dessutom dras tror jag alla streamingtjänster med samma nackdel, de går inte att styra med enbart fjärr vilket jag hoppas man kommer att kunna göra med voddler. Men även innan voddler började ta betalt så klagades det som tusan bla på utbud, ge det lite tid så kan det bli bra.
Postad 08 December 2009 - 23:02
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2473 inlägg
37:- för gammalt skåpmat i sämre upplösning än DVD, Tvingas att fildela med sitt bredband, tvingas se reklamen.
Det var nog sista gången jag loggade in på voddler. Tack och hejj voddler, jag förutspår nedläggning inom 6 månader, any takers?
Postad 08 December 2009 - 23:35
twebbas
-
twebbas
-
Veteran
-
-
1820 inlägg
Men frågan är om det blir någon testning av betalsystemet när dom tar 37kr för en dängare som Con air!! Tror inte så många betatestare nappar på det. Då går jag hellre och hyr en ny film på ICA för 19kr.
Är detta övergående? Inte tänker jag betala några 37kr för skitfilmer. Då hyr jag dem hellre. Nyare, i bättre kvalitet och för någon krona mer. Trodde Voddler skulle bli som Spotify. Man tar betalt för bättre kvalitet osv. Inte för urvalet. Ska man ta betalt för utvalet borde en månadskostnad vara ett betydligt smartare drag. Vad sägs om 99kr/mån o obegränsad tillgång. Detta med 37kr för en film hoppas jag är övergående. Annars är det tack och hej för mig oxå. Vansinne Voddler. Man skjuter sig själv i foten här. Helt klart.
Postad 09 December 2009 - 08:18
Zhentro
-
Zhentro
-
Användare
-
-
211 inlägg
Hur hade du annars tänkt dig att de skulle veta om betalsystemet fungerar? De måste ju betatesta det med så inte alla surar för de inte kan hyra film närdet blir skarpt program.
Bygg en htpc så slipper du en surrande dator vid tvn, min hörs inte om man är mer än 20-30cm från den.
Mycket gnäll om utbud hos nått som fortfarande är en betatest, om de slängde upp en massa nya filmer och det skulle visa sig att det inte funkar så skulle de fortfarande vara tvugna att betala filmbolagen, smart sätt att göra KK på.
Jag trodde de körde sin betatestning av betalsystemet när de tog 5:-/film, men men. Vill inte ha en htpc, men annars är det ju ett bra tips.
Postad 09 December 2009 - 13:05
Auron
-
Auron
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
"Merry Christmas dear Voddler friend!
The perfect Christmas gift for your closest friends is here - invite them into the magical world of movies.
You can only send invitations to people living in Sweden.
Happy Holidays and a Great new movie-year!
You have 5 unused invitations. "
Antar att alla fått detta?
Postad 09 December 2009 - 13:28
Unregistered32408
-
Unregistered32408
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Nej 
Kollegan har dock fått 5st. Han är BBB kund. Kan ha med det att göra kanske?!
Postad 09 December 2009 - 13:44
jimel
-
jimel
-
Mästare
-
-
3057 inlägg
Hur mycket kostar en invite Auron?
Postad 09 December 2009 - 15:34
Unregistered8344c668
-
Unregistered8344c668
-
Lärjunge
-
-
257 inlägg
om det är ok att tigga invites här så maila gärna en till [email protected] så kan kag också börja betatesta..
Postad 09 December 2009 - 15:38
KJE
-
KJE
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Hur mycket kostar en invite Auron? 
En sak är säker...dom är inte värd mycket
Postad 09 December 2009 - 19:19
nydan
-
nydan
-
Amatör
-
-
75 inlägg
tar gärna en invite med om du har kvar
[email protected]
MVH Mattias
Postad 09 December 2009 - 19:57
Unregisteredc96d6be8
-
Unregisteredc96d6be8
-
Mega-Guru
-
-
7392 inlägg
Är detta övergående? Inte tänker jag betala några 37kr för skitfilmer. Då hyr jag dem hellre. Nyare, i bättre kvalitet och för någon krona mer. Trodde Voddler skulle bli som Spotify. Man tar betalt för bättre kvalitet osv. Inte för urvalet. Ska man ta betalt för utvalet borde en månadskostnad vara ett betydligt smartare drag. Vad sägs om 99kr/mån o obegränsad tillgång. Detta med 37kr för en film hoppas jag är övergående.
Annars är det tack och hej för mig oxå. Vansinne Voddler. Man skjuter sig själv i foten här. Helt klart.
Från början så sa de ju att det skulle finnas 3 typer av medlemskap eller betalning. 1. Gratis, reklam och lite äldre filmer 2. Någon typ av paket där man betalar för ett antal filmer om jag förstod det rätt 3. premiär, där filmer skulle släppas typ samtidigt som på bio, men i gengäld kosta rejält. Hittar inte artickeln just nu, men har för mi att den finns länkad tidigare i tråden. Ska de ta betalt för allt utan att tillföra något nytt så håller jag med om att det redan finns inarbetade tjänster som ger samma sak ofta billigare.
Postad 10 December 2009 - 13:10
Unregistered710b3906
-
Unregistered710b3906
-
Veteran
-
-
2199 inlägg
Sitter på jobbet så jag undrar om nån är hemma och kan göra mig en tjänst, kolla om Battle Royale finns kvar på voddler. Och om den är gratis.
Tack på förhand
Postad 10 December 2009 - 13:38
Unregistered803d08ab
-
Unregistered803d08ab
-
Rookie
-
3 inlägg
Voddler har i pressen felaktigt jämförts med Spotify och samtidigt har Voddler njutit av all gratisreklam.
Det stora problemet är inte att Voddler tar betalt eller använder sig av användarens bandbredd.
Självklar måste de tjäna pengar men de och alla andra digitala videotjänster har misstagit sig på det mest grundläggande.
Varför ska kunden betala mer för en film som sedan länge funnits på den lokala videobutiken som dessutom har de betydligt större sortiment.
Vet inte om det är filmbolagen som sätter käppar i hjulen men ska Voddler kunna överleva mot fildelning och vanliga videobutiker så måste filmerna släppas mycket tidigare, sänka priserna till en rimlig nivå samt utöka sortimentet i en rasande takt.
Postad 13 December 2009 - 20:27
perreb
-
perreb
-
Forumräv
-
-
564 inlägg
Hej,
Hade datorn på idag en längre tid och efter att jag kom tillbaka så var det en febril diskaktivitet.
Kollade med taskmgr på I/O Read och I/O Write och såg att det var Voddler.exe som hade skrivit nästan 0,5 GB data på disken.
Jag hade inte startat Voddler klienten.
Vad tusan är detta? Snokar dom runt i ens dator som nåt trojanskt skit?
Nån annan som upplevt detta?
Postad 14 December 2009 - 08:20
Mange36
-
Mange36
-
Veteran
-
-
1865 inlägg
VNetmanager är alltid igång, startar med Windows. Eftersom det är per2per används diskutrymme för andra användare på din dator när den är igång, om jag fattat rätt. VNetmanager kan stängas av via ikonen i aktivitetsfältet, nere till höger.
Postad 14 December 2009 - 10:04
KJE
-
KJE
-
Beroende
-
-
1076 inlägg
Själv avinstallerade jag Voddler eftersom jag blev less på att manuellt stänga ned VNetmanager via aktivitetshanteraren varje gång jag startade datorn...får se när/om det blir ominstallation
Postad 15 December 2009 - 18:33
Unregistered03303df7
-
Unregistered03303df7
-
Forumräv
-
-
640 inlägg
Fick en invite idag till Voddler och testade då slå igång en film och det fungerande bra de lilla jag såg. Jag tror och hoppas på det här. Nog kan jag betala litegrann om det finns bra filmer och bra kvalite men detta är ju en BETA så döm inte ut dem innan de ens släppt det
Postad 17 December 2009 - 13:13
Grillen
-
Grillen
-
Forumräv
-
-
806 inlägg
Någon som har en invite över? skicka gärna den till [email protected] då...
Tack för förhand
Postad 17 December 2009 - 13:53
PojPoj
-
PojPoj
-
Lärjunge
-
-
277 inlägg
Skickad till dig Grillen.
Postad 17 December 2009 - 19:51
Auron
-
Auron
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Ny version släppt idag med "tv-serier"(bara dokumentärer just nu) och fler på gång, nytt avtal med Sony om filmer och serier samt att prenumerationstjänsten ska komma i februari.
Postad 17 December 2009 - 19:55
FirebladeX
-
FirebladeX
-
Användare
-
-
227 inlägg
Tar gärna emot en invite om en vänlig själ har en över.
Skicka till [email protected] eller PM:a mig.
Buggar och bockar.
Postad 17 December 2009 - 20:03
mackzen
-
mackzen
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
Själv avinstallerade jag Voddler eftersom jag blev less på att manuellt stänga ned VNetmanager via aktivitetshanteraren varje gång jag startade datorn...får se när/om det blir ominstallation 
Du kan ju alltid stänga av autostart av voddler i msconfig
Postad 17 December 2009 - 21:40
perreb
-
perreb
-
Forumräv
-
-
564 inlägg
jag tycker att det oftast funkar bra annars finns nu en annan bra filmtjänst..... http://www.24hmovies.com/Gratis för slutanvändaren och baserat på en helt annan affärsmodell
Postad 17 December 2009 - 23:09
Unregistered03303df7
-
Unregistered03303df7
-
Forumräv
-
-
640 inlägg
Såg att de lagt till några serier (dokumentärer) i detta fallet men det utökas iallfall och händer grejer lite då och då vilket är ett gott tecken. Sen finns det ju ganska många filmer som är gratis, dock kostar de lite nyare filmerna oftast just nu iallfall från 5 kr och uppåt. Ska se en film i helgen har jag tänkt så får se hur bra det flyter på....
Postad 17 December 2009 - 23:14
trejk
-
trejk
-
Amatör
-
-
80 inlägg
Hej skulle gärna också ta en invite till voddler
[email protected]
Tack så mycket!
Trejk
Postad 18 December 2009 - 01:58
andreas8601
-
andreas8601
-
Rookie
-
1 inlägg
Hejsan!
Är det någon som har en invite till voddler så skulle jag bli mycket tacksam=)
Om någon skulle ha det så kan ni skicka den till [email protected]
Tusen tack på förhand!
Ha de gott!
Postad 18 December 2009 - 15:04
Grillen
-
Grillen
-
Forumräv
-
-
806 inlägg
Skickad till dig Grillen.
TACK! uppskattas, nu ska jag utforska Voddlervärlden
Postad 18 December 2009 - 16:15
ansgar
-
ansgar
-
Beroende
-
-
1257 inlägg
Hej, tar också gärna emot en invite till voddler
[email protected]
Tack så mycket på förhand!
Postad 18 December 2009 - 16:50
Unregistered03303df7
-
Unregistered03303df7
-
Forumräv
-
-
640 inlägg
Har startat en tråd för folk som söker invites till Voddler så vi kan fokusera på frågor/problem i denna. Trådan finns här: Voddler (Invites sök)
Postad 18 December 2009 - 18:48
Schill
-
Schill
-
Lärjunge
-
-
264 inlägg
Fick en invite från Voddler. Tjänsten är ju klockren. Utbudet blir bara större och större. Nu måste jag bara fixa en HTPC..*suck*
Postad 18 December 2009 - 23:51
petterpetersson
-
petterpetersson
-
Rookie
-
5 inlägg
Är det bara jag som har problem med voddler, brukar kunna se halva filmen sen stängs filmen ner.
Startar man om uppspelningen så bryts den på samma ställe igen.
Postad 19 December 2009 - 20:32
PsychoCheF
-
PsychoCheF
-
Beroende
-
-
1353 inlägg
fick mitt första problem igår, filmen avbröts efter 15 min  så jag gav upp...
För övrigt skönt att deras utbud börjar ta form, läste på deras blogg att de precis fått till avtal med Sony Pictures så bättre lär det bli.
Ska bli intressant att se hur de slutgiltliga betalningsalternativen ska se ut, betala 37kr (och ingen trailer eller annan info om filmen) för att hyra en film passar inte mig.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Film
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|