Captain America: The First Avenger
(Blu-ray-filmer)
|
0
|
(10)
|
310:- | |
(DVD-filmer)
|
0
|
(1)
|
59:- | |
(Blu-ray-filmer)
|
0
|
(16)
|
99:- | |
Captain America: The First Avenger (3D)
(Blu-ray-filmer)
|
0
|
(0)
|
404:- | |
Captain America: The First Avenger (3D)
(Blu-ray-filmer)
|
0
|
(2)
|
289:- | |
Captain America: The First Avenger - Superset (3D)
(Blu-ray-filmer)
|
0
|
(6)
|
269:- |
1 relaterade trådar
Blu-ray 3D filmer (305 inlägg)
|
9 mån sedan |
Skickat 16 augusti 2011 - 14:50
var och tittade på denna igår, och jag var positivt överraskad, en utav de bättre "superhjälte filmerna" som kommit på länge.
nu är det väl bara att invänta "the avenger", undrar hur denna kommer bli, de har ju byggt upp rätt stora förväntingar på denna nu under ett tag, så hoppas bara det inte blir platt fall.
ger ivf kaptenen 3/5 i betyg.
nu är det väl bara att invänta "the avenger", undrar hur denna kommer bli, de har ju byggt upp rätt stora förväntingar på denna nu under ett tag, så hoppas bara det inte blir platt fall.
ger ivf kaptenen 3/5 i betyg.
Skickat 06 mars 2012 - 20:16
Filmgrejer till salu, checka det här: http://bid.profilesi..._as22585?ps=100
Skickat 27 maj 2012 - 13:17
Såg den igår, tyckte den var helt ok innan han blev Captain America.
Är det nån som följt serien och kan säga om den följer original-storyn bra? Jag tyckte det var konstigt att han automatiskt oxå blev så mycket bättre på fight utan nån form av träning alls tex hoppa fallskärm, köra flygplan fast det gick väl inte så bra men sjukt duktig på att kasta skölden och skjuta pistol etc.
Är det nån som följt serien och kan säga om den följer original-storyn bra? Jag tyckte det var konstigt att han automatiskt oxå blev så mycket bättre på fight utan nån form av träning alls tex hoppa fallskärm, köra flygplan fast det gick väl inte så bra men sjukt duktig på att kasta skölden och skjuta pistol etc.
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
0
Blu-ray 3D filmer
187 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?