Jag börjar med mina tre:
Toshiba HD XE1
Toshiba HD EP35
LG BE06LU10
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Hur många HD DVD-spelare har vi tillsammans?
Startad av
HD-Ready, sep 11 2009 15:08
96 svar i tråden
30 relaterade trådar
Skickat 11 september 2009 - 22:47 Citat varför har ni 3 spelare? backup eller? Add-onet köpte jag för 149kr tror jag, var mest ute efter fjärren till Xboxen, men addonet tjänstgör nu som cd/dvd läsare till min & sambons datorer. Sen blev jag sugen på en XE1:a bara för att... Kommer inte att göra mig av med mina spelare då det alltid är bra med backup spelare! Skickat 28 september 2009 - 13:52
Haha nån som vill sälja en http://www.tradera.com/Toshiba-HD-EP35-HD-...uktion_98689028 Obs, inte min auktion! Skickat 30 september 2009 - 16:08
Du verkar ha en grym dam. Först högtalarförbud och nu det här. Tyvär så är det så. Jag har önskning i livet. Men hon har fan mer makt än va gud har känns det som =P Kör ju all film via ps3 och hon tykte det va för mycket grejer som inte används. Men va fan, slutar väl med att jag inte ens har en byrålåda kvar med kallingar pga hon tycker inte dom byts....HMPF! Men det blir nog kräning av den, och 5 filmer. Det här inlägget har ändrats av Toivanen 30 september 2009 - 16:09 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|