Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

AudioPro Black Pearl V.3 och Vector V.3 - något att ha?

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 October 2009 - 00:22

Joxxo
  • Joxxo
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Har spanat in stativhögtalarna AudioPro Black Pearl V.3 och centerhögtalaren Vector V.3 på nätet.
Vad tror ni, kommer de komplettera mina befintliga HKTS11 högtalare bra i ett 7:1 system?

Har även kollat lite på B&W's CM1 och CMC som är grymt snygga (i vitt) men de känns onödigt dyra.

Tror ni jag blir nöjd med AudioPro högtalarna? Eller skulle jag bli väldigt mycket nöjdare med tex B&W..?
Tips på stilrena stativ till fronthögtalarna tas tacksamt emot.

Har idag:
Receiver: Pioneer VSX-919
Högtalare: Harman Kardon HKTS11 5:1 pakethögtalare

Postad 03 January 2010 - 12:16

sunscreen
  • sunscreen
  • Användare

• 169 inlägg
  • 0
Gillar du ljudet i HK-paketet är de ju inget fel på de du har.
Däremot är ju även AudioPro´s grejer väldigt bra för hembio, dock betydligt större och rymligare.

Dvs. du kan få mycket "större" ljud från dessa och då kanske de övriga (som ju inte heller är klangmatchade på något vis med dessa du önskar lägga till) låter "mindre".

Jag finner inte riktigt hur jag skall säga de, vill ju inte racka ner på vare sig HK-paketet eller AP.

Låna hem dem från en butik som tillåter dig returnera dem ifall de inte fungerade, med lite tur kanske de fungerar för dig att kombinera dem.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.