Vill väl inte vara elak, men vill du att andra ska sitta och kolla igenom album för att sedan länka till dem. 
Bara att gå in på galleriet finns massor direkt, sök på bygge av biorum m.m så är det nog inte så svårt att hitta. Finns inte "så" många olika varianter att göra. Mer färgval och ljussättningar och det är ju upp till var och en vad man tycker är snyggt.
Hehe, jo jag menar att man får gärna länka till SITT bio bygge till mig. Färgval och ljussättningar är precis lika intressant dock.
https://www.minhembio.com/bakerman22
Detta är snyggast tycker jag !
Kanske inte förresten...
Men hyfsat ! 
Härligt med massor av bygg bilder, verkligen gått dokumenterat, Tack skal du ha och resultatet blev kanon.
har byggt ett biorum också, har delat upp galleriet i färdigt och pågående så gå in å kolla om du vill 
Ahh.. skit snyggt, älskar den röda färgen verkligen.
Jag kollade in ditt galleri, är det det nuvarande rummet som ska göras om? Hur stort är det och vad ska du ha för grejer i rummet har du tänkt? Maskinerna, soffa? soffor? mm?
Hej, nä, det är det gamla huset och bilderna är gamla. Har köpt nytt hus och bygger i källaren för fullt, nya bilder skal slängas upp så fort tid finnes, är bara hemma på helgerna så tiden är knapp. det mesta blir nytt och inhadlar allt eftersom. Soffa blir det nog inte utan 4 fåtöljer, 2 med massage.