Har inga monster grejer som jag tänkt använda mig av.
så jag söker efter ett riaa steg som är billigt och gör att jag kan använda min lp spelare =)
Tack för svar
Mvh
Henrik
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Postad 04 November 2009 - 19:59
Nu söker jag efter ett RIAA steg.
Har inga monster grejer som jag tänkt använda mig av. så jag söker efter ett riaa steg som är billigt och gör att jag kan använda min lp spelare =) Tack för svar Mvh Henrik Postad 04 November 2009 - 21:31
Har själv en Vincent PHO-111.
Tycker den gör jobbet alldeles förträffligt, men beror väl på vad man jämnför med. Ganska prisvärt hur som helst Postad 04 November 2009 - 22:04
Jag har hört en del goda ord om kjell & co's "high end" Riaa-steg för 499kr, fler alternativ är Project phonobox, cambridge 540p och vincents riaasteg
kan du tänka dig beg så rekommenderar jag Proton AP-1000 /1100, visserligen ett försteg men riaa-delen i dessa är något utöver det vanliga, nackdelen jämfört mot ett renodlat riaasteg är att försteget är väldigt stort, dom brukar ligga på ca 700kr. Sen så finns det givetvis massa andra godbitar på beg. marknaden Postad 05 November 2009 - 11:13
Söker efter beg och nytt. Satt och tittade på Kjells Riaa steg. Vart smått sugen, då jag läste gott om det på olika sidor.
Men vill fortfarande ha lite mer kött på benen innan jag beställer. Har sökt på tradera och blocket. Men har inte riktigt hittat något som faller mig i smaken. Vincent verkar intressant. har fått tips om NADs RIAA steg. Såg ett begat men minns inte vart jag såg det Postad 05 November 2009 - 12:04
Jag har hört att TC-750 ska vara helt ok för priset, 449:- på netonnet.
Länk: http://www.netonnet....ER(103170,3177) Jag tror, utan att veta, att det är strået vassare än det som Kjell o Co har. Postad 05 November 2009 - 18:35
Eller kanske storebrorsan till TC-750. Ännu bättre.
680:- skeppat och klart från US. Har det själv Spelar riktigt j***a bra för det priset, garanterat. Redigerat av Unregisterede10e9503, 05 November 2009 - 18:36. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |