Ăr vansinningt irriterad just nu.
Ăr det nĂ„n som har köpt dessa filmer frĂ„n ginza och rĂ„kat ut för samma sak??.Ska ringa ginza pĂ„ mĂ„ndag och höra vad dom att sĂ€ga om saken.
Redigerat av k.rydberg, 13 November 2009 - 20:23.
Sökningen pÄgÄr
Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
Postad 13 November 2009 - 20:23
Köpte Die hard quadrilogin pÄ Blu-ray pÄ ginza i tisdags.Fick filmerna idag och sÄg fram emot att ha ett gött Die hard-maraton hÀr hemma.Dom av min förvÄning nÀr jag upptÀckte att Die hard 3 var den enda film som hade svensk text,jag har iaf inte lyckats hitta den svenska texten pÄ nÄn av dom andra filmerna.
Ăr vansinningt irriterad just nu. Ăr det nĂ„n som har köpt dessa filmer frĂ„n ginza och rĂ„kat ut för samma sak??.Ska ringa ginza pĂ„ mĂ„ndag och höra vad dom att sĂ€ga om saken. Redigerat av k.rydberg, 13 November 2009 - 20:23. Postad 27 November 2009 - 19:54
Funderar pÄ att köpa Die hard Q frÄn Ginza, vad sÀger dom om textningen?
Postad 28 November 2009 - 21:26
Köpt boxen pÄ Webhallen och har upptÀckt samma sak, die hard 1, 2 och 4 har ingen svensk text, vilket dem skall ha. Verkar som dom packat ner fel skivor.
Enligt förpackningen skulle Àven die hard 2 vara region A,B, C, men Àr region B, vilket dock inte Àr ett problem men ett fel, dock oviktigt för mig. Skall försöka fÄ tag pÄ SF under veckan som distribuerar denna box, om inte nÄgon annan har fÄtt nÄtt svar!? Postad 05 December 2009 - 12:40
VĂ€ntar pĂ„ mitt utbytes-ex frĂ„n ginza.Skickade in mitt första ex för ung. 2 veckor sen och har vĂ€ntat sen dess pga att ginza inte fĂ„tt filmerna frĂ„n sin leverantör.Ă
terkommer nÀr jag fÄtt den och se om det finns text pÄ denna.
UpptÀckte en annan sak om denna box ocksÄ.Ginza har redan slÀppt den men om man kollar Discshop sÄ stÄr det release: december 2009. Tycker det Àr lite skumt,borde inte boxarna komma frÄn samma leverantör?,varför skulle det annars skilja sÄ mycket pÄ tvÄ affÀrer? Postad 05 December 2009 - 14:31
Discshop hade samma releasedatum frĂ„n början, men kanske kan det vara sĂ„ att dem ocksĂ„ fick in boxar men gick Ă„t direkt pga. förbokningar!? Dom sĂ€ger ju Ă€ndĂ„ â VĂ„r 8:e mest förhandsbokade Blu-ray film!â. Men, det gĂ„r ju bara o spekulera i, borde ju stĂ„tt slut i lager om den slĂ€ppts dĂ„ den skulle slĂ€ppts. Skumt
Men mĂ€rkligast Ă€r ju Ă€ndĂ„ att fel skivor lĂ„g i och fler inte verkar ha drabbats!? En del har ju Ă€ndĂ„ blivit sĂ„lda. Webbhallen hade inte hört talas om detta innan, jag fick lĂ€mna in boxen och fick tillgodokvitto i vĂ€ntan pĂ„ ârĂ€tt boxâ skall dyka upp. SpĂ€nnande att se vad som dyker upp hĂ€r nĂ€st⊠Postad 07 December 2009 - 10:22
Pratade med ginza nu.Fick bekrÀftat att det Àr fel pÄ textningen pÄ hela sÀndningen som dom hade,och att dom fortfarande vÀntar pÄ dom nya boxarna.Hoppas man kan fÄ den innan jul iaf.
Postad 22 December 2009 - 12:07
Fick mitt nya ex igÄr och den hÀr gÄngen var det rÀtt textning pÄ filmerna.
Postad 30 June 2010 - 20:24
Hur Ă€r kvaliteten annars pĂ„ filmerna. Ăr det en okej BD-transfer.
Quadrologin Àr just nu prissÀnkt men finns knappt i lager nÄnstans, kan det vara nÄt fel pÄ första utgÄvan? Postad 30 June 2010 - 21:27
Die Hard 1 & 2 har en ganska mjuk "lite dassig" bild. Ljudet Àr helt ok, antagligen sÄ bra det kan bli. Die Hard 3 har jag köpt men inte sett... Ska tydligen vara mycket bÀttre bild pÄ denna. Live Free or Die Hard har vÀldigt bra bild, och ljudet Àr extremt bra. Dock finns det bara den klippta PG-13 versionen pÄ blu-ray, sÄ ska jag se denna sÄ ser jag den pÄ DVD.
Postad 30 June 2010 - 23:31
Ăr alla 4 filmerna klippta?? Eller Ă€r det bara den senaste de har tonat ner manuset.
Trodde det var ett skĂ€mt nĂ€r jag lĂ€ste nĂ„nstans att de klippt bort alla repliker som avslutas med mother-f---er. Ăr det mycket klippt? Kan det vara en oklippt utgĂ„va pĂ„ gĂ„ng? Postad 01 July 2010 - 07:57
1, 2 & 3 Àr helt orörda original versioner. Live Free or Die Hard Àr som sagt den larviga PG-13 versionen som gick pÄ bio, utan alla roliga svÀrord frÄn McClane. Vad jag vet Àr det ingen ny versionen av den pÄ gÄng just nu men sjÀlvklart sÄ kommer det...
Postad 02 July 2010 - 21:43
Jag slÀngde ivÀg ett mail till SF och fick rÀtt snabbt svar.
För nÀrvarande inga planer pÄ nÄgon ny utgÄva av boxen eller del 4. Postad 16 December 2010 - 14:46
Den finns hos CDON och texten funkar pÄ alla fyra
Extra pris just nu http://cdon.se/film/...lu-ray)-7658365 Postad 17 December 2010 - 09:38 Bah, vad sjukt larvigt. 1 anvÀndare lÀser detta Àmne0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |