Postad 05 January 2010 - 22:58
Dock kanske fel forum? ;-)
Postad 06 January 2010 - 09:15
Skype är rysligt populärt och att få in det i vardagsrummet tror jag kan bli en hit om det sköts på rätt sätt
Postad 06 January 2010 - 11:55
Postad 06 January 2010 - 16:16
Postad 06 January 2010 - 16:23
ska du köpa en likadan tv till alla i släkten,,, eller tror du att dom är lika sugna som du på en sån?Visar det sig att det fungerar bra kommer jag garanterat att köpa en tv med denna funktion. Blir roligare att prata med familj och vänner som inte bor här i Sverige.
Postad 06 January 2010 - 16:37
ska du köpa en likadan tv till alla i släkten,,, eller tror du att dom är lika sugna som du på en sån?
Det funkar nog med dator också, annars är ju en standard inte mycket värd.
Sen hur kul det blir att se släktens nunnor i uppskalad 1080p från en 320 pix webkamera är en annan fråga. Ibland kanske det blir en fördel.
Bilderna nedan ser riktigt häftiga ut men frågan är om människor verkligen är redo för denna teknik, videosamtal via mobiltelefonerna verkar ju inte blivit någon större succé.
Sen kan man undra hur sugna de flesta är att ha en sån alls. De senaste åren har antipiratlobbyn gjort sitt bästa för att övertyga om att snart är Orwell här, och bevakning av vardagsrummet med det. Nu måste man betala för det själv också.
I 1984 räckte det ju med att vara med i partiet så fick man en TV. Framtiden ser mörk och dyr ut, med bra svärta men dyr.
Redigerat av lystriod, 06 January 2010 - 16:39.
Postad 07 January 2010 - 00:20
Detta är ingen kritik mot ungarna bara ett konstaterande jag har som far till 2 tonåringar...Som sagt jag tror det blir en hit.
Postad 07 January 2010 - 10:42
Postad 07 January 2010 - 11:59
Frågan är när det blir hackat så folks vardagsrum ligger öppna för världen att glo in i?
Men tänk att man kan använda systemet för att bevaka sitt eget hem när man är borta.
Postad 07 January 2010 - 12:06
ska du köpa en likadan tv till alla i släkten,,, eller tror du att dom är lika sugna som du på en sån?
Som nämnt nedan så har dom ju datorer att använda
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?