Johannii heter jag i spelet.
Skickat 20 mars 2012 - 09:07
Tjena primoo! Jag lirar fortfarande!
Jag har bildat ett eget corp som jag är CEO över. Vi är 20 + med ungefär 10 st aktiva. För ett par veckor sen joina vi även en allians som vi har haft god kontakt med. Medlemmarna kommer mest från Europa, som Sverige, Danmark, Tyskland och Rumänien. Vilket är bra för vi har samma tidszon. Vi har hembas i Sinq Laison regionen där vi roamar mycket. Vad heter du i spelet så lägger jag till dig i mina kontakter? 
Skickat 24 december 2012 - 10:24
Det är absolut inte synd att det är MMO. Jag har provat en hel del mmo men är man som jag, 30+, så uppskattar man de lite mer avancerade spelen. Det blir en lite mer mogen målgrupp och man slipper "skitungarna". Tyvärr tar familj och arbete upp den största delen av ens liv så man får bara lägga ner sånt här
Skickat 31 december 2012 - 14:49
Jag är i valet och kvalet om jag ska börja spela igen.
Har spelat sedan beta tiden med min commander tom character.
La av för ca 5 år sedan och gav bort min character till en kompis. Han har nu beslutat att sluta spela, och undrade om jag ville ha tillbaka honom.
Här har ni en gammal video vi hade när vi var med i FIX 'Firmus Ixion'. Filmen inte gjord av mig dock hehe. Synd att denna alliance är död
Har spelat sedan beta tiden med min commander tom character.
La av för ca 5 år sedan och gav bort min character till en kompis. Han har nu beslutat att sluta spela, och undrade om jag ville ha tillbaka honom.
Här har ni en gammal video vi hade när vi var med i FIX 'Firmus Ixion'. Filmen inte gjord av mig dock hehe. Synd att denna alliance är död
Skickat 02 januari 2013 - 13:42
MdaG 24 december 2012 - 20:38 skrev:
Det är ju därför det är synd. Jag har inte tid för EVE Online.
Samma här, spelade detta trevliga spel ap-mycket tiden innan sambo och numera fru. Slutade någonstans då jag höll på att utforska en dreadnought åt det företag jag var med i. Om jag minns rätt hade min karaktär relativt höga nivåer på det mesta då den hade "levt" i 3 år. Förmodligen ligger den någonstans och simmar..-
Grymt fin grafik och mycket att hålla reda på som CEO, men tråkigt att skörda stenar i low-sec, mycket tid för ganska låg vinst samt att det sociala livet blev helt decimerat då alla mitt företags stora "fälttåg" skedde mestadels fredags- och lördagskvällar.
Jag har absolut flera gånger undrat för vilka sorters människor MMORPG-spel som dessa är till för, det är ju nästan som om man behövde ha 48 timmar/dygn för att hänga med både i karriären/familjen och i spelet...
Nu har jag iaf köpt en xbox för att köra netflix, och lite spelande blir det mellan varven, men sitter jag längre än 20 minuter knorrar frun att jag ska "sluta leka"... ibland längtar man faktiskt tillbaka till singellivet
Det här inlägget har ändrats av steve5432 02 januari 2013 - 13:43
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
51 bilder
86 filmer
3 annonser

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?