Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ny kategori hos Prisjakt: E-boksläsare

9 svar i tråden

Skickat 25 januari 2010 - 15:07

Alla är överens om att E-boksläsare är en ny het produktkategori och nu kan Prisjakt också erbjuda dig pris och produktjämförelse på kategorien. En del kallar dem också för läsplattor och är till för att du skall kunna på ett enkelt sätt läsa eller lyssna på e-böcker.
Läs mer här

Skickat 25 januari 2010 - 16:42

Yay ni hörde mig önskan märker jag :P Återstår bara att se hur lång tid det tar innan det slår igenom men förhoppningsvis går det fort :D

Skickat 25 januari 2010 - 16:54

Det var verkligen snabbt som bönerna besvarades. Bra jobbat!

Skickat 25 januari 2010 - 22:09

• urume
  • Användare

• 202 inlägg
jag har inte läst många böcker i mitt liv. Men om jag nu skulle göra det skulle jag nog villa ha den känslan att läsa en bok också. Jag menar själva känslan att sitta med boken och inte någon digital skärm. :P

Edit: stavning

Det här inlägget har ändrats av urume 25 januari 2010 - 22:09

Skickat 26 januari 2010 - 06:58

Detta var en riktigt bra nyhet! Nu skall här börja sökas läsplatta. :P

Skickat 26 januari 2010 - 22:36

Visa inläggurume Jan 25 2010, 22:09 skrev:

jag har inte läst många böcker i mitt liv. Men om jag nu skulle göra det skulle jag nog villa ha den känslan att läsa en bok också. Jag menar själva känslan att sitta med boken och inte någon digital skärm. :)

Edit: stavning

Det är ju lite det man vill med e-papper. Det ska inte kännas som en skärm, utan ha mera papperskänsla. Sen finns det folk som t.ex. mig själv som är ute efter böckernas bok (som heter bibel på latin eller nått sånt har jag hört). Att man kan släpa med sig hela sin katalog av böcker i enkelheten av en enda "bok" =) Hundra manualer i mitt fall.

Om du vill läsa bok på en skärm kan du använda datorn :) (eller ja just, det va det du inte ville, använd e-papper isåfall, eller läsplatta som det kallas =))

Skickat 27 januari 2010 - 20:34

Jahopp. Det blir ingen iPad iallafall. Man får väl sukta vidare... kanske en kindle DX ändå kanske? Undra om den stödjer .doc filer? Får väl konvertera över mina doc-filer i openoffice eller nått till PDF.

Skickat 27 januari 2010 - 21:32

Hur köper man böckerna till dessa som?

Skickat 28 januari 2010 - 17:02

www.adlibris.se
www.bokus.com
www.amazon.co.uk

Finns högst säkerligen fler butiker som tillhandahåller böcker i e-format

Skickat 29 januari 2010 - 11:56

• m-be
  • Wannabe

• 18 inlägg
Apple har släppt sin nya E-bokläsare: http://www.idg.se/2....e-gor-det--igen

1 användare läser den här tråden

Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0

Prisjakt © 2000 - 2013 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.