Läs mer här
Skickat 25 januari 2010 - 15:07
Alla är överens om att E-boksläsare är en ny het produktkategori och nu kan Prisjakt också erbjuda dig pris och produktjämförelse på kategorien. En del kallar dem också för läsplattor och är till för att du skall kunna på ett enkelt sätt läsa eller lyssna på e-böcker.
Läs mer här
Läs mer här
Skickat 25 januari 2010 - 22:09
jag har inte läst många böcker i mitt liv. Men om jag nu skulle göra det skulle jag nog villa ha den känslan att läsa en bok också. Jag menar själva känslan att sitta med boken och inte någon digital skärm. 
Edit: stavning
Det här inlägget har ändrats av urume 25 januari 2010 - 22:09
Skickat 26 januari 2010 - 22:36
urume Jan 25 2010, 22:09 skrev:
jag har inte läst många böcker i mitt liv. Men om jag nu skulle göra det skulle jag nog villa ha den känslan att läsa en bok också. Jag menar själva känslan att sitta med boken och inte någon digital skärm. 
Det är ju lite det man vill med e-papper. Det ska inte kännas som en skärm, utan ha mera papperskänsla. Sen finns det folk som t.ex. mig själv som är ute efter böckernas bok (som heter bibel på latin eller nått sånt har jag hört). Att man kan släpa med sig hela sin katalog av böcker i enkelheten av en enda "bok" =) Hundra manualer i mitt fall.
Om du vill läsa bok på en skärm kan du använda datorn
Skickat 29 januari 2010 - 11:56
Apple har släppt sin nya E-bokläsare: http://www.idg.se/2....e-gor-det--igen
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
162 bilder
208 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna