Läs mer
Postad 18 February 2010 - 16:57
Har du bråttom och vill se var produkten du valt finns att köpa nu, på direkten? Prisjakts nya funktion Pris på karta i beta-version visar i vilka fysiska butiker den finns.
Läs mer
Läs mer
Postad 19 February 2010 - 11:42
Rolig funktion
Kan säkert vara nyttig inne i storstäder med butiker som man inte varit på innan också 
Mvh
Mvh
Postad 21 February 2010 - 21:48
Mycket bra funktion!
Ett problem märkte jag dock. Webbläsaren blev mycket långsam vid många "hits". Har en high-end dator, ska inte behöva bli långsam när man söker på apoteket pga alla hits.
Ett problem märkte jag dock. Webbläsaren blev mycket långsam vid många "hits". Har en high-end dator, ska inte behöva bli långsam när man söker på apoteket pga alla hits.
Postad 02 March 2010 - 09:03
Supersnyggt!
Man skulle kunna koppla det mot vilken stad man har registrerat som sin hemort så att man får upp sin hemstad direkt =)
(för tar man det via ip blir det ofta fel eftersom vissa operatörer visar fel städer p.g.a deras kopplingar etc..)
Upptäckte nyss en ny affär hemma som det blir en tur till någon dag! Den skulle jag aldrig känna till annars.
Man skulle kunna koppla det mot vilken stad man har registrerat som sin hemort så att man får upp sin hemstad direkt =)
(för tar man det via ip blir det ofta fel eftersom vissa operatörer visar fel städer p.g.a deras kopplingar etc..)
Upptäckte nyss en ny affär hemma som det blir en tur till någon dag! Den skulle jag aldrig känna till annars.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
17 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?