Frugan vill ha Bose, vad ska jag föreslå istället?
Postad 13 March 2010 - 15:58
Postad 13 March 2010 - 19:14
Har för mej det går att få vita högtalare till den. Anses av många vara ett väldigt bra paket. Löst går det på 12500:- så det hyfsat bra rabatt.
Edit: Ok tydligen har prisjakt tagit bort paketet då det innehöll två olika fabrikat.
Vet att åtminstone Hemmabiobutiken och Refernce audio har detta.
Redigerat av DB9, 14 March 2010 - 23:19.
Postad 14 March 2010 - 00:45
Postad 14 March 2010 - 11:15
Åandra sidan inget motsvarande kompakt system levererar så bra ljud som bose, men som sagt dom kostar.
Missförstod jag dig nu?
Bose låter skit rent ut sagt!
Iaf om man pratar om deras småkuber eller vad man nu skall kalla dom.
Postad 14 March 2010 - 11:24
Postad 14 March 2010 - 19:17
Jag blev fantastiskt förvånad när jag lyssnade på Duevel PlaneTs och kan lova att de spelar skiten ur alla minisystem (kanske lite modigt av mig att påstå
http://www.duevel.co.../EPlanets.shtml
Lycka till!
Redigerat av Unregistered840eae0f, 14 March 2010 - 19:20.
Postad 14 March 2010 - 21:06
Vet inget om BOSE produkter.
Fast om du skulle skaffa dig SB-1:or så skulle det vara skoj med en recension om hur dom låter, om man absolut måste ha en sub till dem om man vill ha dom i köket för bakgrunds musik exempelvis
Håller själv på att skaffa mig en köksanläggning med ett par vita Dynavoice S4 EX och en OPI T-amp förstärkare ska använda en Netbook och mobil samt en bärbar CD-spelare som signalkällor plus en gammal bergsprängare för radio (håller som bäst på att fundera ut ett sätt att koppla alla grejer till T-amp:en, verkar bli Blåtand som "DAC" och "försteg")
Retar mig lite på valet av Högtalare de är OK vita men för stora och med svarta front skydd (de var med i ett paket från fynda med T-amp:en)
Fynda säljer en passiv-stativare med namnet Dynavoice Comet C-1 som går att hålla i en hand.
Dynavoice Comet C-1(Vit) (klicka OK, sedan kommer man till länken)
Har ingen aning om hur de låter men om BOSE inte låter bra så kanske dessa låter lika illa men till en mindre peng
Red: fix trixa med länken till Fynda
Redigerat av Unregistered1820, 14 March 2010 - 21:12.
Postad 14 March 2010 - 21:23
Har för mej det går att få vita högtalare till den. Anses av många vara ett väldigt bra paket. Löst går det på 12500:- så det hyfsat bra rabatt.
Då förstärkaren var av ett annat märke fick paketetpriserna läggas bland den vanliga produktens priser, du hittar dem under +tecknet hos de butiker som har paketet.
Redigerat av tb303, 14 March 2010 - 21:29.
Postad 18 March 2010 - 08:53
Focal Dome kan vara ett alternativ och även Triangle Galaxy. Notera dock att jag inte lyssnat på dessa men tycker åtminstone att Focal Dome är jäkligt snyggt.
Mvh Andreas
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
1 bild
2 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?