Ps. Grymt snygg hembio :) Man kan ju bara drömma om något liknande :P
Kommentarer till Hembio i Vardagsrum! av ville_vonka
Startad av
ville_vonka, maj 17 2010 16:46
445 svar i tråden
Skickat 08 december 2011 - 21:52
Undrar jag med. Vad blir det för monster då??
Skickat 09 december 2011 - 00:24
Primare-steget räcker egentligen och låter riktigt riktigt bra (dessutom sjukt vackert om man nu kan säga så om ett steg....) det finns dock ännu kralligare saker där ute, så det kan nog bli något annat iaf för test :) Återkommer senare med vad det ev blir som skall testas - håller er lite på halster där :)
Skickat 23 december 2011 - 09:57
Tack Psycho_nr1! Det skulle absolut trivas bättre så men med Audyssey PRO (vilket verkligen gör underverk) så låter det riktigt riktigt bra även i detta rummet 
Däremot skall det bli hus så snart som möjligt
Däremot skall det bli hus så snart som möjligt
Det här inlägget har ändrats av ville_vonka 23 december 2011 - 09:59
Skickat 09 januari 2012 - 05:10
www.wyred4sound.com här har du ett trevligt företag (USA) som har produkter i den digitala "svängen" som inte ska gå av för hackor =), finns väldigt många trevliga amps att välja på.
Jag har varit i kontakt med dom och dom svarar snabbt är proffsiga och trevliga, och nämner även sina paket med "Gift" =).
Bara ett trevligt tips...
Jag har varit i kontakt med dom och dom svarar snabbt är proffsiga och trevliga, och nämner även sina paket med "Gift" =).
Bara ett trevligt tips...
Skickat 10 januari 2012 - 23:14
Jo det är ju så, en matchningsfråga =) jag hoppas det blir bra.., jag har inte riktigt bestämt mig än, men det lutar lite åt att testa på ett slutsteg eller monoblock ifrån W4S.. dom största modulerna levererar ju över 500w i 8ohm, och dubblar i 4ohm, hehe makalöst med kraft =), men ska som sagt fundera lite till, kanske ska låna hem ett eller två olika klassD först och lyssna lite..
Skickat 21 januari 2012 - 14:18
Snyggt inrett, med en hel del kul prylar.
Gillar framförallt projektorinstallationen. Vit projektor tight mot taket, vilket gör att den inte dominerar för mycket trots sin storlek.
(Lite avis, då jag själv just valde Sony HW20 som ju också är stor men svart. Men det handlade ju om 10000:- i skillnad såklart)
Gillar framförallt projektorinstallationen. Vit projektor tight mot taket, vilket gör att den inte dominerar för mycket trots sin storlek.
(Lite avis, då jag själv just valde Sony HW20 som ju också är stor men svart. Men det handlade ju om 10000:- i skillnad såklart)
Skickat 23 januari 2012 - 00:59
Hahaha
Nu behöver du bara åka till Ryfors godis lager och köpa dig en skål med färsk gräddkola sen är det bara att fota på
Alla här på forumet kommer att bli sjuukt hungriga hehehe
Du behöver inte ens åka om du går in via denna länk
http://www.ryforsgodislager.se/se/
Mvh
Du behöver inte ens åka om du går in via denna länk
http://www.ryforsgodislager.se/se/
Mvh
Det här inlägget har ändrats av Avregistrerad1043 23 januari 2012 - 01:26
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)