Kommentarer till Hembio i Vardagsrum! av ville_vonka
Startad av
ville_vonka, maj 17 2010 16:46
445 svar i tråden
Skickat 17 april 2012 - 23:55
Kommer om från och med ett par veckor till en månad att köra med två par Italienskor framöver till Svensken och Kines-Amerikanen, beställde även lite annat jox så musiken blir helt trådlös och skickas mellan anläggningarna, små enheter som man placerar ut. Väldigt smidigt från en viss "klubb"
Mer info i mitt galleri
Det här inlägget har ändrats av Avregistrerad1043 17 april 2012 - 23:56
Skickat 28 april 2012 - 20:22
Yes den sitter och gottar sig bakom ryggstödet, skall fota det någon dag så det syns
Sen skall det upp sådana diffusorer du har på min bakvägg samt att det skall upp en absorbent på vänster sidvägg....får dock vänta lite då jag gick och spontanköpte nyare bil....
Det här inlägget har ändrats av ville_vonka 28 april 2012 - 21:13
Skickat 12 maj 2012 - 02:35
Kolla gärna in i galleriet om ca en vecka när jag får hem mina smarriga kolor
Det är kola som är gjort i Gränna polkagris fabrik som är upphettat i 500 grader som sedan är virat med omsorg så man får den fina finshen red violin highgloss
Gallret är gjort av spunnet svart socker och stativen är bara vanligt lackrits kras som är smält i en form som senare har stelnat och placerats på marmor bottnar
Inget konstigt alls
Hifi-Perra special
Det här inlägget har ändrats av Avregistrerad1043 12 maj 2012 - 02:46
Skickat 17 juli 2012 - 22:00
Asprarn: Högtalarsystemet är centrerat efter projektorduken (vilken inte syns på bilden), därav ser det "asymmetriskt" ut. I ljusrampen syns en smal springa (om man tittar riktigt noga), där kommer min 104-tums duk ner.
Kongo: velodynen är utbytt mot en procella p15 som huserar bakom soffan (syns inte pga soffdistansen)
Kongo: velodynen är utbytt mot en procella p15 som huserar bakom soffan (syns inte pga soffdistansen)
Det här inlägget har ändrats av ville_vonka 17 juli 2012 - 22:31
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
188 bilder
7 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?