Jag har länge gått i tankarna på att köpa mig ett par HD650 hörlurar men då är min fråga orkar ett vanligt ljudkort som mitt X-fi xtreme music driva dem? Eller kommer jag att behöva någon form av hörlursförstärkare som kopplas in datorn? I sådanafall har ni något tips på vad man ska köpa?
Eller finns det andra möjligheter typ köpa en vanlig reciver/förstärkare och koppla in HD650 i den och sedan till datorn?
Och om man skulle köpa en sådan reciver/förstärkare kan man då koppla in mina högtalare från logitech z5500?
Jag menar alltså ta högtalarna och subben från systemet och koppla in dem och köra det till datorn?
Eller kommer det inte alls gå att koppla z5500 högtalarna och sudden till någon annan reciver än den logitech grejjen med display som följer med orginal?
Om det finns någon bra typ altiallo lösning så jag kan köra hurlurarna och högtalarna och subben i en enda förstärkare hade det varit trevligt då det hade sparat mycke plats på skrivbordet
Jag har inte så jätte mycket budget men kanske kring 2k för någon av lösningarna. Finns det något bra alternativ?
Tacksam för all hjälp
Sökningen pågår
Avancerad sökning
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?