Fan. Den frågade aldrig om jag ville länka mitt konto när jag laddade upp...
Typ 1.5 timme customizing åt h-e.
Citat
Please note that as of around 2:15 PM CST, we're aware of an uploading and linking issue and are actively working on a solution. Stay tuned for updates.
Det här inlägget har ändrats av humming 02 november 2011 - 20:58
Skönaste trailerrip-off i världshistorien! Sjukt kul att de hånar MW3 och BF3 med seriös musik och klippning fast med helt galet bildmaterial. Tack ska du ha för länken
STOCKHOLM, SWEDEN - 04-11-2011 – Great news everyone! NAMCO BANDAI Partners Nordic will release SAINTS ROW THE THIRD exclusively in Europe November 15th in all Nordic territories (Sweden, Norway, Denmark, Finland). That’s simultaneously with US, all the other losers have to wait until November 18th. Strap it on!
Hade nog börjat med Saints Row 3. Det är ett spel som man snabbt borde förstå om man gillar eller inte.
Skyrim är ett tre veckors projekt så det kan gott vänta. Spela igenom Halo igen? Låter inte direkt roligt.
Jag kan intyga, man kan finna Zoiler sittandes med editorn när man lämnar honom, och sen när man är tillbaka några timmar senare så är han fortfarande vid käkbenen... känns det som.
Haha, jag tycker nästan Volition skämmer bort oss lite väl mycket.
Jag vet inte vad som bäst beskriver detta spel bäst, men att kalla det ett sandlådespel är nästan en förolämpning. Vi behöver en ny genre.. Vad är bättre än en sandlåda?
Nu har jag spelat ett tag, shit vad det finns saker att göra. Man har fullt upp med alla activities och spelet är HUR galet som helst . Så gött att hoppa in i ett flygplan eller en heli och flyga iväg.
"Whatever similarities Saints Row: The Third might have to the GTA series at this point are purely mechanical. In truth, it has more in common with the imaginary game every obnoxious parent group, pandering state senator, and hack activist lawyer believed Grand Theft Auto was during those tumultuous San Andreas years. It's Grand Theft Auto filtered through the mind of a fucking lunatic, pushed to boundaries of ludicrousness that make things like giant dildo clubs and man-launching cannons seem altogether reasonable compared with much of the other batshit nonsense going on in here. In a sense, Volition has succeeded in making the mayhem and murder simulator that Rockstar never even tried to make in the first place, and it's hard to argue that we, the video gaming public, aren't better off for it."
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".