Gameplay
Level 5 alltså skaparna av White Knight, Dark Cloud, Jeanne D'arc etc etc
Ser minst sagt mysigt ut
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 26 June 2010 - 00:31 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gameplay Level 5 alltså skaparna av White Knight, Dark Cloud, Jeanne D'arc etc etc Ser minst sagt mysigt ut Postad 26 June 2010 - 16:51 Kan det vara ett sammarbete med Studio Ghibli? Ser verkligen ut som en av deras filmer iaf Postad 26 June 2010 - 16:54 Stämmer nog, har för mig att det namnet kom upp i tråden jag läste. Svårt att se skillnad på animationen och spelet. Postad 27 June 2010 - 15:00
Är detta Studio Ghibli samarbetet som skulle komma till DS?
Ryktas om att det kommer funka med Move isf. Hur som helst så kan spelet bli hur bra som helst. Postad 27 June 2010 - 17:01 Nä tror de gör en DS-version också. Postad 27 June 2010 - 17:45
Ser verkligen fram emot detta spel! Härlig överraskning att den även dyker upp på PS3.
DS versionen ska släppas i december i Japan, inga EU datum är satta än tyvärr. Postad 27 June 2010 - 19:08
Ska det här vara typiskt JRPG med random encounters + en massa gigagrind?
Postad 27 June 2010 - 21:30 Som du ser i *host* videon så är det inga random encounters iaf, man möter dem på världskartan precis som i Talesspelen. Grinding kanske det är men det beror ju helt på hur svårt spelet är. Postad 01 July 2010 - 06:43
level5+ghibli=win, lär nog måsta bli att införskaffa
Postad 16 September 2010 - 22:20
Ja det var fint gjort, verkar grymt polerat. Vet inte om jag tycker det verkar lite för gluttigt bara. Aldrig sett tvserien? som det baseras på dock. Postad 17 September 2010 - 06:16
TV-serie? Spelet bygger väl inte på någonting som gjorts tidigare? Det är väl bara det att Studio Ghibli är med i produktionen och bidrar med sin grafiska stil som finns i de flesta av deras mest kända filmer.
Postad 17 September 2010 - 06:23
de ska släppa en anime som baseras på spelet enligt rykten, men annars är väl spelet orginalstory afaik
Postad 17 September 2010 - 08:51
Föga imponerade måste jag säga. Grafiken så ju bra ut, mysigt spel. Men stridssystemet verkade (av vad jag förstår värdelöst). Verkade även linjärt, och mer spring än något annat. Men jag vill väldigt gärna bli överbevisad! Postad 17 September 2010 - 13:48 Det är ett JRPG, det vet du va? Svårt att säga något innan man provat själv, stridssystemen besitter oftast djup som man knappast kan förklara på så kort tid. Samma med att man springer som du säger, spelet kommer pågå 30-50 timmar, det blir nog lite annat också. Postad 17 September 2010 - 18:14
Är ett stort fan av Ghibli så jag kommer troligtvis både köpa PS3 och DS versionerna av detta spel
Postad 17 September 2010 - 23:40
Det är jag mycket väl medveten om, och det var dels därför jag reserverade mig. Står dock fast vid min sak tills motsatsen är bevisad. Postad 18 September 2010 - 11:15
Håller med, det kommer bli svårt att låta bli att köpa detta spel Postad 18 September 2010 - 13:29 Tja du kan ju ha rätt, White Knight Chronicles var väl inte så överlägset. Men å andra sidan har Level 5 gjort spel som Jeanne D'arc, Dragon Quest 8 och 9, Dark Cloud, Rouge Galaxy.. De kan få till det och jobbar väl egentligen som bäst med såna här tecknade titlar. Postad 06 September 2011 - 07:22
Ny trailer!
http://www.youtube.c...player_embedded Spelet ser riktigt bra ut! Fan va jag längtar tills det släpps i väst. Postad 06 September 2011 - 20:45
Widar:
Med deras senaste releaser, finns det något som antyder att det inte skulle komma en översättning? Speciellt nu när dom öppnat en filial i nordamerika? Ser fram emot det här! Release i november i Japan... västvärlden, när? Hoppas TGS nästa vecka avslöjar datum! Postad 06 September 2011 - 21:14
Level 5 ska tyvärr inte delta i TGS i år. Dom kör ett eget race innan eller efter TGS, kommer dock inte ihåg när. Då borde det komma mer info om en väst release.
Det ultimata vore om det fanns engelskt text i japanska versionen. Postad 07 September 2011 - 10:29
Ser ut som ett givet köp för min del, Ghibli ftw!
Lär släppas med japanskt tal och engelska/lokal. subs till i EU, och möjligtvis engelskt tal som tillval. Det är väl rätt standard, även för väldigt nischade spel nu för tiden? Ser ut som det släpps en PS3-specialutgåva i Japan också: http://www.gamepro.c.....m Daily News) Postad 16 September 2011 - 22:17
Bekräftat US release i början av 2012! Inte ett ord om EU release, känns som att det kvittar då man kan importera det från staterna om man verkligen vill ha detta spel.
Postad 17 October 2011 - 12:03
Men nu är det klart med en EU-release, Namco som vanligt, de är grymma
NI No Kuni Wrath of the White Witch Logo.jpg 888.44K
3 Antal nerladdningar
Postad 17 October 2011 - 16:45
Gött mos!
Postad 15 February 2012 - 16:24
Försenat tydligen:
NI NO KUNI: WRATH OF THE WHITE WITCH™ FOR PLAYSTATION®3 COMING TO EUROPE FULLY LOCALISED IN Q1 2013 Epic Japanese Role-playing Masterwork to include Japanese and English voices, with English, French, Italian, German and Spanish Subtitles Postad 15 February 2012 - 16:39
Surt!
Det är dessa jävla översättningrana som tar tid! Hoppas at US releasen inte blir påverkad, det är väl fortfarande Q1 2012 för den va? Postad 15 February 2012 - 16:47
Wow, någon som vet iaf någon asiatisk version har engelsk text eller tal?
Postad 16 February 2012 - 09:18
kommer bli ett härligt äventyr, men synd att vi måste vänta så länge
Postad 12 April 2012 - 08:19
Nya trailer på engelska versionen.
http://www.youtube.c...player_embedded US versionen är försenad till 2013, precis som EU versionen. Postad 14 April 2012 - 06:53
Vad gör det här mer efterlängtat än Eternal Sonata eller Blue Dragon var?
Redigerat av Unregisterede32cf070, 14 April 2012 - 06:54. Postad 14 April 2012 - 12:31 Vem säger det -_-? Postad 14 April 2012 - 12:45
Fick mest en känsla av alla intryck om att det här är något att vänta på. Inte alltså?
Postad 14 April 2012 - 15:02 Man vet ju inte hur gameplay blir men det är lovande på grund av: Studio Ghibli och Level 5. Jag har själv sett ett par filmer från Ghibli och bla Spirited Away är riktigt jäkla bra. Level 5 har gjort Jeanne D'arc mm. Produktionsvärdet ser riktigt högt ut i de trailers man sett. Mycket filmmaterial, snygg grafik. Mysigt. Det är exklusivt. Men när Blue Dragon var på väg var det väldigt mycket hype för det också. Eternal Sonata, kanske inte lika mycket men ändå rätt framemotsett. Lost Odyssey var också hajpat. Genren i sig är ju nästan utrotningshotad i Europa på HD-konsolerna. De spel som släppts på sistone har inte varit lika high profile som det här. Om man gillar Wii har det dock släppts flera bra som jag måste ta itu med. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |