Postad 16 February 2012 - 21:38
Varför kan ingen spåra ur? Jag själv hade konstant haft med mig tanken som Rick var fast i början av serien. Känns som en ganska bra zombiedödare om man bara stänger luckan på ovan och undersidan.
Serien har gått från action till drama och den är numer flickvänsvänlig då de gillar känslor, intriger och sånt tjaffs dock vill jag som man ha mer blod och handgemäng.
Hoppas de lämnar den trötta gubben snart och åker på en turne värt sitt namn. Förstår inte heller varför de inte muddrade militärbasen de gick förbi tidigare i serien?
Hade jag hamnat i denna situation så hade ammo och vapen varit prio före mat samt något att färdas i (läs tanken som jag nämner ovan)
Ge mig pengar och resurser så kan jag styra upp en riktigt bra zombipocalyps serie.
/R
Frågan är hur många som kan köra en Tank "out of the box"
Däremot håller jag med dig ang. när de var vid belägringen där det fanns massor av automatvapen osv.
Postad 20 February 2012 - 22:08
Tror på detta
Postad 21 February 2012 - 02:51
Nu tycker jag serien är på väg åt rätt håll igen
Spoiler
Tror på detta!
Håller helt med dig, går verkligen åt rätt håll nu =)
Nästa avsnitt kommer att bli riktigt intressant
Postad 28 February 2012 - 12:53
Postad 29 February 2012 - 14:27
Skulle inte kunna säga det bättre självHåller med Grymt bra 10e avsnitt. Nu minns man hur det kändes i S1 där man satt på nålar hela avsnitten igenom. Nu känns det som vanligt trist att det bara är 3v kvar på säsongen. Tur att Game of Thrones inte dröjer så länge till
Postad 29 February 2012 - 16:59
Dem måste lämna gården. Dem måste! Just nu känns det som en dokumentär om lantbruksliv. Pumpa lite vatten i brunnen... odla egna grönsaker och skit.
Kan du va tyst? Vi som inte har sett alla avsnitt vill inte veta om dom fortfarande är kvar på gården eller inte
Postad 09 March 2012 - 16:39
Leta upp vapen, mat/dyck, boende, förskansa er. Känns som att de inte har något fokus.
Vad har man för plan? Att zombiesarna ska tröttna på drama queen nivån och ta kollektivt självmord?
Postad 09 March 2012 - 19:04
HAHAHA!Tycker det hela går på tomgång måste jag säga.
Leta upp vapen, mat/dyck, boende, förskansa er. Känns som att de inte har något fokus.
Vad har man för plan? Att zombiesarna ska tröttna på drama queen nivån och ta kollektivt självmord?
Postad 09 March 2012 - 19:16
Postad 10 March 2012 - 10:12
A - Försöka döda alla zombies
(praktiskt besvärligt)
B - Försöka hitta ett botemedel
(Enligt S01 kan det ju vara lite si och sådär på den fronten)
C - Leta upp en plats på jorden där det inte finns zombies och vänta där i hopp om att alla zombies ska försvinna
(naivt)
D - Stanna kvar på farmen och låtsas som att inget hänt
(drygt)
Postad 10 March 2012 - 10:22
Postad 10 March 2012 - 14:37
the walking farm.. nä, det är dags för något att hända nu.. segt som sirap!
Dom slår snart ihop serien med bonde söker fru ...
Postad 10 March 2012 - 14:50
/Fredrik
Postad 10 March 2012 - 15:39
För att det skall vara ett bra program. Det är ju inte på riktigt...Fast vad har dom för anledning att lämna farmen? Vart ska dom åka? Men kommer det ett hundratal zombies på fältet en vacker dag så drar dom.
/Fredrik
Postad 10 March 2012 - 17:26
För att det skall vara ett bra program. Det är ju inte på riktigt...
Å fan är det inte på riktigt?
Postad 10 March 2012 - 18:07
För att det skall vara ett bra program. Det är ju inte på riktigt...
Men det vet ju inte dom om, för dem är det ju på riktigt. Så vad har de för anledning att lämna farmen?
Postad 10 March 2012 - 20:12
De bor ju inte på farmen, de bor i tält på Hershels ägor.Men det vet ju inte dom om, för dem är det ju på riktigt. Så vad har de för anledning att lämna farmen?
De borde således antingen flytta in i huset så att de klarar vintern eller leta upp sin egen lilla gård och driva den i eget regi.
Verkar ju som att den delen av USA verkar nerlusad med gårdar.
Postad 11 March 2012 - 11:48
Nä, det är ju inte det... =)Å fan är det inte på riktigt?
För dom ja, men nu handlar det inte om dom OWC utan om att vi skall se på bra TVMen det vet ju inte dom om, för dem är det ju på riktigt. Så vad har de för anledning att lämna farmen?
Postad 11 March 2012 - 20:52
Fast vad har dom för anledning att lämna farmen? Vart ska dom åka? Men kommer det ett hundratal zombies på fältet en vacker dag så drar dom.
/Fredrik
Det är väl bara för manusförfattarna att hitta på en anledning.
Postad 11 March 2012 - 22:03
Postad 12 March 2012 - 07:48
Postad 12 March 2012 - 08:06
Postad 12 March 2012 - 09:45
Själv tycker jag det är ruskigt spännande nu. Såg det senaste avsnittet som sändes på TV11 igår kväll och kan fan inte vänta till nästa vecka!
Ja fy fan, nästa episode lär bli sjukt spännande. Verkar som alla är smittade trots allt. Synd att det är sista episoden nästa gång bara
Postad 12 March 2012 - 14:52
tycker dem ska dra därifrån, och börja slakta! leta efter överlevare, GöR NåGOT GAHHH!!
Postad 12 March 2012 - 19:42
Ja fy fan, nästa episode lär bli sjukt spännande. Verkar som alla är smittade trots allt. Synd att det är sista episoden nästa gång bara
Vet någon när nästa säsong börjar, för det känns som denna just börja liksom..
Ren gissning bara.
Bra vändning i kvällens program. Ser ut som att det blir zombiekillfest galore nästa avsnitt. Hoppas de har barikerat väl XD
Postad 12 March 2012 - 20:02
Postad 13 March 2012 - 09:18
Hur kan dem ha minskad budget till säsong två, när säsong ett gick bra? Eller gjorde den inte det? Den var ju bra mycket bättre.
Postad 14 March 2012 - 07:06
Kommande avsnitt
Mar. 18, 2012 Episode #2.13
Säsong 3 börjar:
Oct. 1, 2012 Episode #3.1
Äntligen kom serien igång lite igen.. ser fram emot nästa avsnitt!
Edit: Såg nu att det står datum unknown på första avsnittet på säsong 3 på imdb...
Postad 14 March 2012 - 15:05
T ex om det är från nåt avsnitt som inte sänts i Sverige ännu.
Postad 14 March 2012 - 15:57
Fan. Nog för att spoilertaggar är bra men en liten hint om innehållet är ju alltid bra
T ex om det är från nåt avsnitt som inte sänts i Sverige ännu.
men nu får du ge dig, spoiler är ju just till för att dölja text för tex personer som inte sett ett avsnitt eller film eller liknande, att du sen är för nyfiken för att kolla är väl knappast någon annans fel förutom ditt.
Postad 14 March 2012 - 20:41
men nu får du ge dig, spoiler är ju just till för att dölja text för tex personer som inte sett ett avsnitt eller film eller liknande, att du sen är för nyfiken för att kolla är väl knappast någon annans fel förutom ditt.
9 av 10 spoilertaggade inlägg i denna tråd har varit om avsnitt som sänts i Sverige (dvs TV11 på söndagar), givetvis trodde jag att även detta var det.
Jag älskar övertydlighet
Postad 15 March 2012 - 09:52
Postad 19 March 2012 - 18:07
Only click if you wanna know the secret that Jenner from the CDC whispered to Rick...
Spoiler
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
25 bilder
36 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?