Postad 24 October 2012 - 11:55
Säsong 2 var ju inte bra alls. Orkar inte se slut den.
Nej, den variktigt seg!
Börjar bättre nu i 3e nu iaf...
Postad 24 October 2012 - 22:52
Intressant, då är det nog säsong 3 trots allt, men märkligt att EPG informationen inte stämmer, som ju rimligtvis borde komma från TV11 själva
Postad 24 October 2012 - 22:56
Säsong 2 var ju inte bra alls. Orkar inte se slut den.
Glädjande att se att fler vågar säga som det verkligen är, att säsong 2 var klart sämre än säsong 1 (om än otroligt underhållande).
Som zombiefilms-fan kan jag ändå inte låta bli att undra hur det kan komma sig att det alltid verkar vara de i särklass mest korkade människorna som överlever zombiakatastrofer (inte bara i Walking Dead då), kan det vara så att deras uppenbart begränsade hjärnaktivitet gör dem immuna? Eller att zombierna, som sällan är några genier själva, tror dom redan är zombier och därför inte angriper?
Redigerat av Unregistered1413, 24 October 2012 - 22:57.
Postad 25 October 2012 - 05:49
"Sick" scored 9.55 million viewers, the second-highest performance of an episode of the zombie survival series yet. It was a drop of about 1.3 million viewers from the season premiere, "Seed," which nabbed 10.87 million. Still, despite the drop, these ratings are incredibly strong.
To put it in context, the highest-rated show of the week, CBS's heavy-hitting Person of Interest, only nabbed 14 million.
It is interesting to note, though, that these ratings included the recently reinstated DISH customers, who regained access to AMC shortly before the episode aired. It's unknown how the recently reinstated viewers affected the figures -- a clearer view of their impact will be available in the viewership figures for the next episode, "Walk with Me."
"Walk with Me," by the way, airs Sunday, October 28 at 9/8c on AMC. It will see the introduction of new character the Governor (David Morrissey),
Redigerat av sinnes, 25 October 2012 - 05:50.
Postad 29 October 2012 - 08:03
De kunde ju stannat kvar utanför staketet och stabbat dem en och en tills de är döda.
(det funkade ju alldeles ypperligt när man försökte agera distraktion så att Rick kunde korsa gården)
Nej istället ska de slösa med ammo och riskera att bli bitna.
Hade såklart inte blivit lika intressant rent filmiskt men kunde som sagt inte låta bli att irriteras lite.
Off topic:
Påminner om när man lirade Halo och man anfölls av "The flood" i stora mängder. Då backade man undan till en säkrare plats där så få som möjligt kunde komma åt en för att på så sätt plocka dem i lugn och ro.
Anymoo, nu tror jag att det köttats vad det ska för S03, nu kommer det skådespelas lite (The Guvernor, Dionne och Merle) fram tills säsongsavslutningen när det kommer en hejdundrande cliffhanger.
Ni läste det här först.
Postad 31 October 2012 - 10:21
Återigen, man kanske inte ska överanalysera dessa typer av filmer/serier men det irriterar mig när det är tänkt att man ska sitta som på nålar när de ska försöka ta över fängelset.
De kunde ju stannat kvar utanför staketet och stabbat dem en och en tills de är döda.
(det funkade ju alldeles ypperligt när man försökte agera distraktion så att Rick kunde korsa gården)
Nej istället ska de slösa med ammo och riskera att bli bitna.
Hade såklart inte blivit lika intressant rent filmiskt men kunde som sagt inte låta bli att irriteras lite.
Off topic:
Påminner om när man lirade Halo och man anfölls av "The flood" i stora mängder. Då backade man undan till en säkrare plats där så få som möjligt kunde komma åt en för att på så sätt plocka dem i lugn och ro.
Anymoo, nu tror jag att det köttats vad det ska för S03, nu kommer det skådespelas lite (The Guvernor, Dionne och Merle) fram tills säsongsavslutningen när det kommer en hejdundrande cliffhanger.
Ni läste det här först.
Nej, det är ingen av karaktärerna som får pris vad det gäller taktik vid rensning av nytt boende. Men å andra sidan har ju alltid den ensamma personen i skräckfilmer alltid backat undan åt fel håll, när de försöker unkomma mördaren....lika spännnande som irriterande
...now how's about a hug for your old pal
Inredningsarkitekter utav akvarium kanske har fått nya influenser?
Postad 31 October 2012 - 22:54
Postad 01 November 2012 - 09:32
Nej sitt du o vänta på tv11 eller vilken skitkanal det är som visar den om 6 månader i kass kvalitet,så njuter vi resten av svenska folket nuÄr det så smart att tala om vad som ska hända när serien inte ens börjat i Sverige än? Finns det ens något lagligt sätt att se avsnitten utanför USA än, även med upplåsta (men betalada) streamingtjänster?
Postad 01 November 2012 - 19:41
Nej sitt du o vänta på tv11 eller vilken skitkanal det är som visar den om 6 månader i kass kvalitet,så njuter vi resten av svenska folket nu
Tänker mest på att det kanske inte är så smart att öppet tala om att man ägnar sig åt piratkopiering (rätta mig gärna om jag har fel), speciellt som det strider mot forumets regler. Och nä, jag har varken skrivit lagarna eller reglerna så ingen mening att skälla på mig
"3.9 Om lagbrott
Vi tillåter inte inlägg, annonser, länkar mm. vars innehåll handlar om egna lagbrott, förutsätter lagbrott, bara kan leda till lagbrott eller handlar om hur man undgår upptäckt. Exempel är egna erfarenheter av datorspel eller filmer innan dessa någonstans finns tillgängliga för allmänheten på laglig väg, diskussioner som antyder olaglig fildelning, tillverkning av utrustning vars innehav eller användningsområde är förbjudet, utannonsering av varumärkesförfalskade och pirattillverkade varor, etc."
Redigerat av Unregistered1413, 01 November 2012 - 19:43.
Postad 02 November 2012 - 08:45
...och nej, den sänds ännu inte på svensk TV.
Postad 02 November 2012 - 19:26
Redigerat av Sambuccashake, 02 November 2012 - 19:37.
Postad 02 November 2012 - 19:45
Nu finns ju WD säsong 3 tillgänglig för allmänheten på laglig väg.
...och nej, den sänds ännu inte på svensk TV.
??
Postad 03 November 2012 - 23:31
Jo det är detta jag också misstänker och åsyftar i min ingress men det blir ju ologiskt i kontexten zombie-apokalyps.Precis så resonerade jag också när jag såg den.
Överlevnad bör gå före makthunger.
Och varför
Men men, man kanske inte ska överanslysera. Det är ju trots allt tänkt att vara underhållning.
All malplacerad drama och kärleksgnabb i tidigare avsnitt hade t.ex inte varit särskilt trolig om det var på riktigt.
Postad 05 November 2012 - 12:14
Postad 05 November 2012 - 12:29
Man kan då inte klaga på att det inte händer något och är segt i S03 av denna underbara serie.
Spoiler
Va fan är det du säger?! Måste se...måste se idag!
Postad 05 November 2012 - 13:10
Nu ser jag också att det kommit en uppföljare.. eller iallafall ytterligare en bok: The Road to Woodbury: http://www.adlibris....isbn=0330541366
Postad 06 November 2012 - 12:36
För er som funderar över The Governor och hans agerande så finns det en bok om hur han blev som han blev: Rise of the Governor http://www.adlibris....isbn=0330541331
Nu ser jag också att det kommit en uppföljare.. eller iallafall ytterligare en bok: The Road to Woodbury: http://www.adlibris....isbn=0330541366
Jag såg det, om det hade varit seriealbum så hade jag mer än gärna plöjt igenom dem. Men jag är inte ett sånt stort fan av TWD att jag läser igenom två böcker för en karaktär. Säsong 3 är helt makalöst bra för övrigt.
Postad 06 November 2012 - 20:53
Redigerat av DevilGod, 06 November 2012 - 20:55.
Postad 06 November 2012 - 21:58
Grymt bra avsnitt senaste.
Indeed.
Tror fan att det är det bästa hittills.
Redigerat av MrSpokk, 07 November 2012 - 22:08.
Postad 07 November 2012 - 00:26
Måste erkänna att jag totalt älskar den tredje säsongen! Den krossar de två tidigare fullständigt. Jag var lite rädd att läsandet av serien skulle förstöra tv-serien, men icke. De lyckas rätt bra med att hålla samma kurs, men ändå rätt annorlunda.
Tror andra säsongen var så usel att många faktiskt glömt att säsong 1 var rätt bra. Den var väl också bara några avsnitt lång om jag minns rätt. Tredje säsongen är faktiskt riktigt bra så här långt!
Postad 07 November 2012 - 15:03
Men vad säger ni säsong 1 läsa någon resume på säsong 2 någonstans och sedan direkt på säsong 3? Skadar inte va tidseffektiv
Postad 07 November 2012 - 16:53
Postad 07 November 2012 - 19:06
Sugen på apokalyps och har inte så mycket annat som verkar mer lockande i genren som jag inte sett ännu.
Postad 07 November 2012 - 19:14
Första avsnittet är enligt mig det bästa i hela serien och något som verkligen fick mig att vilja kolla vidare. Jag säger bara att om du inte kände det så kommer du inte att vilja se vidare serien. Särskilt inte om du funderar på att strunta i en säsong för det är inte direkt fristående avsnitt.Så dåligt var det inte. Men lämnade ingen måste se känsla direkt.
Sugen på apokalyps och har inte så mycket annat som verkar mer lockande i genren som jag inte sett ännu.
Postad 08 November 2012 - 06:31
Va fan är det du säger?! Måste se...måste se idag!
Det vet vi inte
Man kan då inte klaga på att det inte händer något och är segt i S03 av denna underbara serie.
Spoiler
Bilder på det
Så vi vet inte.
Redigerat av Hitman TheSwede, 08 November 2012 - 06:33.
Postad 08 November 2012 - 07:18
Det vet vi inte
Bilder på detHan den andra fången trodde man var död men han klarade sig.
Så vi vet inte.
Ja, jo visst men om
Redigerat av MrSpokk, 08 November 2012 - 07:19.
Postad 08 November 2012 - 19:27
Postad 09 November 2012 - 20:34
Alla avsnitt är ju guld.
2 året var ju hur bra som helst.
3 ännu bättre :-)
Postad 09 November 2012 - 21:00
Postad 09 November 2012 - 21:03
säsong 3 e ju helt klart bäst än så länge .. nu händer det nått :-) men hallå, luckor luckor luckor eller missar jag nått i senaste avsnittet?
Spoiler
Postad 19 November 2012 - 22:50
Funderar på en sak:
Spoiler?
bra fråga ! det hade jag glömt bort... Men det måste det väll varit? hmmm
Postad 20 November 2012 - 08:32
Det verkar ha slagit runt rejält för Rick om man säger som så..
Postad 20 November 2012 - 10:22
Det senaste avsnittet var riktigt bra men jävligt skumt.
Det verkar ha slagit runt rejält för Rick om man säger som så..
Fick nästan lite Lost-vibbar av Ricks, hmm...förehavanden
Postad 20 November 2012 - 16:21
Fick nästan lite Lost-vibbar av Ricks, hmm...förehavanden
Spoiler
Postad 21 November 2012 - 10:19
Spoiler
Nej, har inte sett söndagens avsnitt så jag kanske är helt ute och cyklar.
Postad 21 November 2012 - 15:24
Spoiler
Nej, har inte sett söndagens avsnitt så jag kanske är helt ute och cyklar.
Se söndagens avsnitt då
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
2
63 bilder
92 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?