Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

www.iphonereservdelar.se

3 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 13 August 2010 - 09:43

nippe
  • nippe
  • Beroende

• 1387 inlägg
  • 0
Jag har råkat repa min iPhone 4 på baksidan och har letat efter någon som säljer hela bakstycken och hittat det på www.iphonereservdelar.se
jag har aldrig hört talas om dem samt att jag vart lite misstänksam när de annonserade att de hade vita original bakstycken.

Är det någon som har erfarenhet av dessa?

Postad 14 August 2010 - 01:24

Unregistered63a53ac6
  • Unregistered63a53ac6
  • Beroende

• 1180 inlägg
  • 0
Original eller inte men 999 är ett sjukt överpris. Köp på ebay istället. Sök efter "Iphone 4 back cover"

Postad 07 April 2013 - 10:30

iPhoneReservdelar
  • iPhoneReservdelar
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Detta är verkligen att dra upp en gammal tråd......
Vi är numera med på prisjakt blivit certiferade, produkterna har självfallet gått ned i pris mm.
Vi är medvetna om att ebay är billigare, men ibland är det att köpa grisen i säcken + att det tar en stund innan varorna kommer.
Frågan är då om det är värt att ta risken att få felaktig eller icke fungerande produkt med lång leveranstid mot att betala lite mera för att få det snabbt samtidigt som du skyddas av svenska lagar om distansköp ångerrätt osv.
Upp till var och en att ta ställning till själv...

Postad 07 April 2013 - 13:26

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14166 inlägg
  • 0

Detta är verkligen att dra upp en gammal tråd......

Ja, med tanke på egenreklamen ....

Vi är medvetna om att ebay är billigare, men ibland är det att köpa grisen i säcken + att det tar en stund innan varorna kommer.
Frågan är då om det är värt att ta risken att få felaktig eller icke fungerande produkt med lång leveranstid

Du har rätt att reklamera köpet på eBay till PayPal i 45 dagar eller så, så man har i vissa fall mer konsumentmakt där än man har/får i Sverige (läs: ClickOK).
Har man bråttom så ska man naturligtvis köpa i Sverige (om lagersaldon stämmer), annar (tycker jag) att eBay är att föredra.

Redigerat av frollic, 07 April 2013 - 13:26.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.