Det här inlägget har ändrats av Erikhu 27 september 2010 - 15:24
Skickat 29 september 2010 - 08:36
Börne Sep 28 2010, 18:51 skrev:
Vilken snäll farsa du har 
Visst har man!
turbi Sep 29 2010, 00:26 skrev:
Mycket trevlig rigg du har
Nöjd med 685:orna ??
Tack! 685:orna låter mycket bra. De förvånar mig varje dag över hur pass stor ljudbild som får plats i en sådan liten låda. De spelar rätt neutralt och låter de flesta inspelningar komma till sin rätta. Framförallt mellanregistret imponerar på mig.
Dock så låter sämre inspelningar (se: Loudness War) rent ut sagt skit på dem. Prövade att dra igång Red Hot Chili Peppers album "Californication" härom dagen, och det var nästan som man ville gråta. Jag stod ut i högst tio minuter.
Skickat 28 oktober 2010 - 17:00
dbroden Oct 28 2010, 16:55 skrev:
Nice!
av nyfikenhet hur bra låter B&O stereon mot b&w ? 
Det går inte ens att jämföra; men det är också helt olika typer av produkter.
Ljudet som 685:orna ger ifrån sig är klart, medryckande och sätter verkligen artisten i fokus. Stereoperspektivet är helt fantastiskt på bra inspelningar.
B&O:n däremot är inte alls lika rolig att lyssna på, framförallt är mellanregistret flera divisioner nedanför B&W. Det positiva med B&O:n är faktiskt att den klarar lägre ljudnivåer bättre med bibehållen ljudkvalitet än B&W-högtalarna.
Skickat 18 april 2011 - 18:03
Ala_95 Apr 17 2011, 00:30 skrev:
Har du skrivit något om hörlursförstärkaren ännu? 
Nej, det har inte blivit av än.
Ska försöka flytta mig från sweetspot och få det gjort någon gång (skulle passat på medan jag byggde ihop den...).
För stunden ligger det tyvärr på hold, då jag är inne i en tentaperiod.
Skickat 02 juni 2011 - 15:57
timandersson89 Jun 2 2011, 00:15 skrev:
Håller helt med dig om ipad och airplay:D
Helt klart det roligaste sättet att lyssna på digital musik (ingenting mot vinyl däremot
10 000 visningar! Man får verkligen tacka för alla visiter och fina kommentarer.
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
44 bilder
38 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?