Vad finns det för tidningar i andra länder om hemmabio ? kanske någon intressant man kan prenumerera på ? eller är det utrensat överallt
Postad 03 April 2026 - 22:03
Brukar läsa denna på nätet https://hometheaterhifi.com/
Postad 04 April 2026 - 09:38
Reklammail för senaste Ljud & bild i inboxen men inget testnummer trots lång och trogen H&M prenumerant. Jonas Bryngelsson är tillbaka och "testar" högtalare för 200.000.- respektive 405.000.- och förstärkare för 175.000.- såklart höjda till skyarna. Precis som L&B utan det som fortfarande var bra med H&M. Knappt intresserad av en testmånad för 10.- eller borde jag?
Postad 04 April 2026 - 09:51
De enda ”artiklar” som är gratis att läsa på hemsidan är annonser likt denna:
https://www.ljudochb...asta-hogtalare/
Skriven av: Ljud & Bild Marketing
Postad 06 April 2026 - 08:43
Postad 06 April 2026 - 10:29
Reklammail för senaste Ljud & bild i inboxen men inget testnummer trots lång och trogen H&M prenumerant. Jonas Bryngelsson är tillbaka och "testar" högtalare för 200.000.- respektive 405.000.- och förstärkare för 175.000.- såklart höjda till skyarna. Precis som L&B utan det som fortfarande var bra med H&M. Knappt intresserad av en testmånad för 10.- eller borde jag?
För det priset så får högtalarna allt transportera sig själva hem till mig, instalera sig, och dessutom städa badrummet.
Postad 14 April 2026 - 18:12
Då dök en papperstidning upp i alla fall. Tack för det. Bättre än förväntat faktiskt, lite spridning på prylar som testats, även på pris. Och lite musik och hembio. Saknar såklart grupptester men flera liknande produkter mot varandra, mätningar och flera testare som tycker till.
Postad 15 April 2026 - 14:30
Öpnnar tidningen, reklam, reklam, reklam, test av högtalare 60.000 kr-klassen, reklam, test av förstärkare 250k, reklam, test av högtalare 125k, reklam, test av "öronproppar" (!), reklam, reklam, test av surroundsystem 75k, och så vidare. Tog sig lite mot slutet, men inte tillräckligt. Stort "NEJ" från mig ![]()
Postad 15 April 2026 - 14:55
Öpnnar tidningen, reklam, reklam, reklam, test av högtalare 60.000 kr-klassen, reklam, test av förstärkare 250k, reklam, test av högtalare 125k, reklam, test av "öronproppar" (!), reklam, reklam, test av surroundsystem 75k, och så vidare. Tog sig lite mot slutet, men inte tillräckligt. Stort "NEJ" från mig
Håller med , det är som att få hem en tidning om bara Ferrari när man själv sysslar med och har intresse av bruksbilar , det ger liksom inget .
Det enda jag läste allt om var testet av de små projektorerna
Redigerat av nyborjare, 15 April 2026 - 14:56.
Postad 15 April 2026 - 15:58
Nu har jag också läst papperstidningen (som bara kommer varannan gång, som jag förstått det), min slutsats är nja...
, för mycket "Ljud&Bild" och för lite "HifiMusik" och "HemmaBio" är min slutsats.
Men jag har en prenumeration som gäller tom. 2027-02, så vi får se om det bättrar sig, men har inga större förhoppningar....
Postad 17 April 2026 - 09:18
Håller med , det är som att få hem en tidning om bara Ferrari när man själv sysslar med och har intresse av bruksbilar , det ger liksom inget .
Det enda jag läste allt om var testet av de små projektorerna
Ja, just den testen var faktiskt bra!
Postad 21 April 2026 - 10:14
Det brukar ta en viss tid innan en ny tidnings konstellation har satts sig.
3 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
277 bilder
43 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?