Mycket snyggt! Men jag har en fråga bara.. Var hittar man dessa högtalare i vitt? Jag hittar inte ens en butik som säljer dom, så det kanske skulle vara en början om du visste det, haha. Du kan pma mig.
Tack för alla snälla kommentarer!!!! jag folierade om centern innan bilderna på den togs pga att jag inte var nöjd med en kant... Noga som man är!
Snart kommer det nya högtalare till köksstereon oxå!
Bilder kommer läggas upp där då!
PS3 är snygg som den är i svart högblank, det var därför jag köpte den gamla modellen då den nya är mycket fulare!
Men nej, nu är det alldeles lagom! Letar efter en till sub nu bara, för symetrins skull (och ljudets)...
Tack själv!
Imorgon kommer det hända grejer här....!!!
Lite "nya" prylar ska hämtas som jag tror kommer lyfta 2-kanals ljudet till ny nivå.... Imorgon eftermiddag alltså, bilder borde kunna ligga uppe på kvällen....
Imorgon kommer det hända grejer här....!!!
Lite "nya" prylar ska hämtas som jag tror kommer lyfta 2-kanals ljudet till ny nivå.... Imorgon eftermiddag alltså, bilder borde kunna ligga uppe på kvällen....
Nu har Primare kommit tillbaka, den här gången för att stanna!
EDIT: trodde jag, blev inget bra att koppla som jag trodde... Jag vill ha en integrerad med bio funktion istället....
FAN OXÅ!!!!! Det lät ju så bra... Men orkar inte behöva flytta kablar när jag växlar mellan film och musik...
Det här inlägget har ändrats av softishman 29 augusti 2011 - 13:00
Jag vill också ha en Krell Men jag säger som Fabio sa Det man önskar det får man, det är bara en fråga om inställning!
Krellen är så bra och så snygg!!! Ska uppgradera lite fler kablar allt eftersom bara....
Har suktat efter en Krell KAV-400xi i ca 5 år nu och pga min ekonomiska sits (student) så har det inte varit aktuellt förens nu när jag gjorde en riktigt bra affär.....!
Du har ju stereo prylar så det räcker och blir över ändå!! Snygga saker där...
Vem är den där "Fabio" som jag hört namnet på förut...?!
Vitt är fräscht och sen kan man ha färgglade saker som piffar upp istället! Rummet känns mycket större nu i vitt än förut när det var ljusbrunt (terracotta)...! Sen ville jag inte byta högtalare så dem fick en uppfräschning oxå!
Han heter Fabio Lanzoni, en modell från Italien, numera bosatt i Los Angeles. Har bland annat 150st motorcyklar i garaget som han visar i ett av High Chapparall avsnitten. Du kan se hans extrema Krell amnläggning i detta klipp!
Mvh
softishman Sep 6 2011, 18:32 skrev:
Krellen är så bra och så snygg!!! Ska uppgradera lite fler kablar allt eftersom bara....
Har suktat efter en Krell KAV-400xi i ca 5 år nu och pga min ekonomiska sits (student) så har det inte varit aktuellt förens nu när jag gjorde en riktigt bra affär.....!
Du har ju stereo prylar så det räcker och blir över ändå!! Snygga saker där...
Vem är den där "Fabio" som jag hört namnet på förut...?!
Det här inlägget har ändrats av Avregistrerad1043 06 september 2011 - 17:38
Han heter Fabio Lanzoni, en modell från Italien, numera bosatt i Los Angeles. Har bland annat 150st motorcyklar i garaget som han visar i ett av High Chapparall avsnitten. Du kan se hans extrema Krell amnläggning i detta klipp!
Ja, det finns ett till system för endast 900.000 dollar i ett annat rum Det kan man se i ett av dom andra klippen Det är själva gäst rummet när hans föräldrar är på besök och inte vill se samma filmer som han själv, bara skräp med andra ord jämfört med systemet i fin-rummet
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".