För har fått olika uppfattning om det och vet inte vilken av de stämmer.
Skickat 31 oktober 2010 - 06:43
För har fått olika uppfattning om det och vet inte vilken av de stämmer.
Skickat 02 november 2010 - 07:56
Dock, det mesta beror på dina behov, hur mycket du tvättar, önskad livslängd, önskat tvättresultat och hur stor risk för att behöva ringa service som man är villig att ta.
Det här inlägget har ändrats av -SH- 02 november 2010 - 08:00
Skickat 21 oktober 2011 - 10:57
Fråga en som vet. Köpte en kombinera kyl & frys för närmare 20 papp och när den slutade fungera pga ett fel som funnits med sedan tillverkningen enligt reparatören vägrade man trots det åtgärda det. De skyllde på att garantitiden på ett år gått ut. Men en seriös tillverkare tar naturligtvis ansvar för att byta ut feltillverkade produkter trots det. Har haft liknande problem tidigare med samma märke och kommer inte att köpa det eller Siemens som är samma företag igen.
Thobbe
Skickat 21 oktober 2011 - 11:03
thobbeK 21 oktober 2011 - 10:57 skrev:
Fråga en som vet. Köpte en kombinera kyl & frys för närmare 20 papp och när den slutade fungera pga ett fel som funnits med sedan tillverkningen enligt reparatören vägrade man trots det åtgärda det. De skyllde på att garantitiden på ett år gått ut. Men en seriös tillverkare tar naturligtvis ansvar för att byta ut feltillverkade produkter trots det. Har haft liknande problem tidigare med samma märke och kommer inte att köpa det eller Siemens som är samma företag igen.
Thobbe
Skickat 03 november 2011 - 22:40
thobbeK 21 oktober 2011 - 10:57 skrev:
Thobbe
Tillägg: Att du har reklamationsrätt på din kylfrys innebär att du ska påvisa att felet är ursprungligt, men att servicekille sade att det var ett känt fel måste inte betyda att det är ursprungligt då servicekillar pratar lite för mycket ibland. Det kan dock hjälpa dig när/om du pratar med reklamationsansvarig hos Bosch. Ett till tips är att hålla en lugn och sansad men envis ton. Lycka till!
Det här inlägget har ändrats av -SH- 03 november 2011 - 22:43
Skickat 20 april 2012 - 19:36
Skickat 27 april 2012 - 11:37
Monshi 27 april 2012 - 10:00 skrev:
Fasiken, min nya Husqvarna TVÄTTAR i mer än en timma på normalprogrammet, med sköljningar och centrifugering blir den i normalprogrammet klar på 2:40.
Rent blir det, tyst är den, men det tar tid på sig.
Det var det längsta jag hört talas om.
Har själv en 6 år gammal Bosch från meduimsegmentet där tar en "normal" tvätt runt 1-1.5 tim.
Dock brukar vi köra ett snabbprogram som tar 45 min oftast
Rent blir det också.
Själv är jag riktigt sugen på LG´n som länkades längre upp, min bror har en och är väldigt nöjd.
Det här inlägget har ändrats av masse70 27 april 2012 - 11:38
Skickat 04 maj 2012 - 07:58
Trayzer 07 november 2010 - 16:51 skrev:
Har bytt ut åtskilliga sådanna,även upo,indesit,hoover ska man hålla sig borta från om man inte vill handla vitvaror hela tiden..
Vi köpte en UPO för minst 7 år sedan, funkat hur bra som helst men man misstänker ju att den kommer ge upp snart, ruskigt nöjd med den iaf
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
10 bilder
33 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?