Känns som att serien är på gång igen efter några "såpopera" avsnitt mellan, men det har antagligen varit för att man skall lära känna karaktärerna lite bättre.
Kommer helt klart att fortsätta följa serien.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
|
Skickat 08 november 2011 - 21:01
Avsnitt 7 var riktigt bra och är enligt mig det bästa avsnittet efter första.
Känns som att serien är på gång igen efter några "såpopera" avsnitt mellan, men det har antagligen varit för att man skall lära känna karaktärerna lite bättre. Kommer helt klart att fortsätta följa serien. Skickat 17 november 2011 - 09:04
Skrev redan efter första avsnittet det kommer läggas ner
Skickat 06 mars 2012 - 13:05
Vet inte om man ska grotta ner sig så mycket i det här med själva tids-resandet. Det har inte förklarats sådär jättebra faktiskt, kanske kommer - men det fanns tydligen inga valmöjligheter vart i tiden dom skulle hamna. Poängen jag ville göra, är att 15-20 miljoner år är så länge att mänskligheten aldrig skulle kunna överleva utan att förintas av andra naturkatastrofer, sig själva eller utvecklas till någon ny art som tar över jorden. I övrigt så tycker jag inte att serien riktigt lever upp till sin potential. Det finns utrymme för förbättring. Det finns små antydningar om historier som är värda att berätta, men just nu känns det lite för fragmentariskt. Tror knappast vi finns kvar heller om 15 miljoner år. Risken är nog lika stor vilken tidpunkt man än åker till. 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|