Rykten säger att det är Uncharted 3.
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20101122...den-12-december
Mod Edit
A1cQLO64paL._AA1500_.jpg 310,25K
1 Antal nedladdningar/Mod Edit
Det här inlägget har ändrats av simulacra 12 december 2010 - 11:10
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Skickat 22 november 2010 - 22:36
Sony har bekräftat att de kommer att presentera en ny exklusiv stortitel efter Spike Video Game Awards som går av stapeln den 12:e december.
Rykten säger att det är Uncharted 3. http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20101122...den-12-december Mod Edit
A1cQLO64paL._AA1500_.jpg 310,25K
1 Antal nedladdningar/Mod Edit Det här inlägget har ändrats av simulacra 12 december 2010 - 11:10 Skickat 23 november 2010 - 00:05
Det ska bli spännande att se vad 3an bjuder på. Uncharted 2 är kanske det mest perfekta spel jag nånsin har spelat. Därmed inte sagt att det är mitt favoritspel (inget slår Planescape: Torment till PCn och kommer antagligen aldrig att göra
Det här inlägget har ändrats av Fr0ggeh 23 november 2010 - 00:05 Skickat 23 november 2010 - 01:19 Zoiler Nov 23 2010, 00:08 skrev: Fast.. det blir nog inte samma sak med trean. Jag har svårt att se hur man ska kunna slå tvåan. Skickat 29 november 2010 - 13:03
Vore väl ändå roligare om Naughty dog gjorde något nytt istället för ännu ett Uncharted. Dom är ju kanske den bästa utvecklaren Sony har denna generationen och ett nytt fläskigt spel från dom vore ju betydligt roligare.
Det här inlägget har ändrats av belzebubb 29 november 2010 - 13:05 Skickat 29 november 2010 - 13:08 belzebubb Nov 29 2010, 13:03 skrev: Vore väl ändå roligare om Naughty dog gjorde något nytt istället för ännu ett Uncharted. Dom är ju kanske den bästa utvecklaren Sony har denna generationen och ett nytt fläskigt spel från dom vore ju betydligt roligare. Eller varför inte köra vidare på ett vinnande koncept? Skickat 29 november 2010 - 17:14
Jag tycker att Uncharted är bland det bästa som släppts på PS3. Crushing för att klara platina innebar några mindre roliga partier, men så är det ju med alla spel på högsta svårigheten. Utmanande, men egentligen inte optimalt för spelupplevelsen.
Det kanske är genren som inte uppskattas av herrn? Skickat 29 november 2010 - 18:54 SonicSyndicateSM4Ever Nov 29 2010, 18:48 skrev: Tråkigt att de tog bort det i tvåan. Själv var jag mer än glad över att det togs bort i tvåan. Rörelsefunktionerna hos PS3 är inte de bästa och vad tillför det egentligen spelupplevelsen med att hålla på att vifta/ röra kontroleer hit och dit? I trean hoppas jag på en större grad problemlösning och mindre skjutande. Just de "Indiana Jones-influerade" bitarna var de jag uppskattade allra mest med ettan. Skickat 29 november 2010 - 19:48 Kimpost Nov 29 2010, 17:14 skrev: Jag tycker att Uncharted är bland det bästa som släppts på PS3. Crushing för att klara platina innebar några mindre roliga partier, men så är det ju med alla spel på högsta svårigheten. Utmanande, men egentligen inte optimalt för spelupplevelsen. Det kanske är genren som inte uppskattas av herrn? Nej, jag gillar de flesta genres av TV-spel, förutom sport då kanske. Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag inte tycker dom är så pass bra som alla andra verkar tycka. Det är inte det att jag tycker spelen är värdelösa eller tråkiga, kommer spela trean också, men de känns lite slätstrukna. Skickat 29 november 2010 - 19:50 Erikhu Nov 29 2010, 18:54 skrev: Själv var jag mer än glad över att det togs bort i tvåan. Rörelsefunktionerna hos PS3 är inte de bästa och vad tillför det egentligen spelupplevelsen med att hålla på att vifta/ röra kontroleer hit och dit? I trean hoppas jag på en större grad problemlösning och mindre skjutande. Just de "Indiana Jones-influerade" bitarna var de jag uppskattade allra mest med ettan. Agree, mindre skjuta ner vågor av fiender, Nathan har ju ihjäl fler personer än Rambo i Rambo 3 Skickat 30 november 2010 - 08:06 muteme Nov 29 2010, 17:36 skrev: Personligen tycker jag de första två spelet är extremt överskattade. Medelmåttiga som bäst. Skoja bara, det är förstås valfritt hur mkt man gillar och ogillar något så subjektivt som spel. Kan förstå lite vad du menar dock eftersom spelmekaniken eller vad man ska kalla det inte är nått uber-speciellt, det är mera helheten och upplevelsen som jag tror många faller för. i Och den tekniska briljansen kan väl ändå inte överskattas. Zoiler Nov 29 2010, 17:56 skrev: Det tog sitt tag men där nappade en Vore förövrigt perfekt om de släppte en första glimt av Unch3 nu. Nu är jag all denna väntan på GT5 över så nu måste man ha nått nytt att tråna efter... Hoppas de inte kompromissar för mkt med 2D-graffen för att få ett eventuellt 3D-läge snurrbart bara (faktum är att jag helst skulle vilja att de inte ens försökte sig på 3D utan satsa allt på att få fram sinnessjukt bra 2D 720p30). Skickat 30 november 2010 - 11:35
http://kotaku.com/5701728/rumor-is-unchart...g-to-the-desert
/me sprutar lite lättantändlig hårspray på glöden Skickat 09 december 2010 - 15:38
http://popwatch.ew.c...d-3-first-look/
Ute nästa höst/vinter. Endast konceptbilder men baserat på hur 2:an var så lär även detta äventyr bli mäktigt. Tidsmaskin. NU! Skickat 09 december 2010 - 16:05 Lalikula Dec 9 2010, 15:38 skrev: http://popwatch.ew.c...d-3-first-look/ Ute nästa höst/vinter. Endast konceptbilder men baserat på hur 2:an var så lär även detta äventyr bli mäktigt. Tidsmaskin. NU! EDIT: Haha, svårt att missa då det även står i slutet på videon. Det här inlägget har ändrats av BrittBastard 09 december 2010 - 16:11 Skickat 09 december 2010 - 16:15 shan1 Dec 9 2010, 16:13 skrev: Troligtvis Egypten, Det är väl där man hittar historia, myter och en massa öken. Hoppas på att trailern på söndag blir ganska lång och inte någon MW2 variant.. 10 sekunder eller nåt Citat The story focuses on the hero’s relationship with his mentor and father figure, fan fave Victor “Sully” Sullivan, and has him searching for a legendary lost city that will ultimately take him to the Arabian Peninsula and the vast wasteland of the Rub’ al Khali Desert, also known as the Empty Quarter. (Said legendary lost city has been known by various names, including “Iram of the Pillars” and the “Atlantis of the Sands”; click the link for more backstory.) . The inspiration for the story, says Hennig, came from Naughty Dog’s desire to take on the challenge of conceiving and building out gameplay scenarios within a desert locale — “challenge,” because organic elements like water, fire and sand are technically difficult to credibly render with animation. Says Hennig: “When we first came up with the idea of sand, you see everyone’s eyes light up here and go, ‘Yeah, that’s going to be really hard — let’s do it!’” Adds Naughty Dog co-president Evan Wells: “We’re a bunch of nerds. We just look forsomething that will be a technical, artistic challenge, and allowed us to push into an area of the world and history we’ve never tapped into before.” The execs at Naughty Dog walked us through one of the game’s levels, and while we can’t tell you anything about the locale (it actually wasn’t the desert), we can tell you that it was quintessential Uncharted, marked by dynamic camera work and gameplay that requires you to jump and climb through treacherous spaces that are in an almost constant state of change — or in this case, catastrophic collapse. Innovations? Several, including enhanced backward climbing and the ability to fight multiple baddies at once. Finally, Wells stressed that much time and effort is being lavished upon expanding Uncharted’s online multiplayer and co-op capabilities, too; expect more details to come in the coming months Skickat 09 december 2010 - 21:03
Angående trailern:
Citat In a shocking, and exciting move, Sony announced that Uncharted 3, was indeed real, and that it would be coming next year in full stereoscopic 3D. Other than some gorgeous pictures, and a short teaser, little was announced about the multi-million selling franchise, with Saturday’s Video Game Awards set to reveal far more. Now, GTTV host, Geoff Keighley has hinted at what we can expect from the trailer. Keighley, the producer for the show, tweeted: In response to the aptly named NaughtyGods, who asked: I guess the trailer will be in-engine just like back in 2008? While it is not CG, the fact that the trailer will be surprising suggests that they won’t follow the same in-engine technique as their 2008 VGA reveal. With Uncharted 3: Drake’s Deception set to be playable during next week’s Late Night with Jimmy Fallon, it is possible that Naughty Dog could be showing actual gameplay footage at the VGAs. What do you think? Share your thoughts in the comments below. Ge oss gameplay!! Skickat 10 december 2010 - 00:40
Fa-A-antastiskt !
För mig är Uncharted 2 världens bästa spel. Visst, Planescape Torment och Baldurs Gate fansen tittar på mig som jag är helt dum i huvudet men Uncharted är REN underhållning för mig. För mig är det perfekt med korridorer och förutbestämda rutter med viss frihet, precis så som Uncharted gör det. Det blir mer lättsamt och jag kan bara njuta och insupa stämningen. (nu väljer jag att glömma världens värsta bossfight. Jag körde på HARD och det tog säkert 30 försök och ett antal timmar innan han föll, men vilken lycka när jag väl klarade det...) Så gissa hur giggly jag blev när 3:an halvannonserades Det här kommer bli grejer det, synd bara att det inte lär släppas än på ett år. Ett långt år... Nu ikväll har det även kommit fram att det kommer släppas med 3D-stöd: http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20101209...d-3-med-3d-stod Så jag gissar att tidigare nämnda speciella händelse för trailern kommer vara att samtliga i publiken får plocka på sig 3D glasögon och att trailern senare kommer upp på PSN med 3D stöd. Remember where you heard it first Skickat 10 december 2010 - 02:35
Det kommer bli ett toppenspel det här.
Pojkvännen som aldrig spelar tv-spel testade Uncharted 2 när jag precis köpt det och det slutade med att han spelade igenom det fram till sista kapitlet (skulle passa tåget hem). Varje gång vi ses frågar han om jag har fått Uncharted 3. Det är verkligen något speciellt med Uncharted-serien. Perfekt spelkontroll, otroligt snyggt och otrolig spännande handling. Jag tror inte vi lär bli besvikna av 3:an. 3D är inte min grej, men SONY behöver ju verkligen detta för att sälja fler tv-apparater. Skickat 10 december 2010 - 16:57 pacman Nov 30 2010, 08:06 skrev: Hoppas de inte kompromissar för mkt med 2D-graffen för att få ett eventuellt 3D-läge snurrbart bara (faktum är att jag helst skulle vilja att de inte ens försökte sig på 3D utan satsa allt på att få fram sinnessjukt bra 2D 720p30). Varför inte sinessjukt bra 3D 720p? Tror Naughty Dog är en av de få utvecklare med sitt nyskapande tänk som verkligen skulle kunna lyckas med något sånt. 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|