Postad 04 December 2010 - 10:37
Jag gillar pryl sidan. Med tanke på att den startat precis. Så gillar jag hur fint den flyter på. Den kommer växa ! och den fyller ett tomt rum som varit mellan omdöme/forumet och sakliga analyser av endast en insatt person/journalist om änndå bara nyhets flödes infomation. Så är det på denna sidan jag letar efter prylar. forumet blir ofta bara svart eller vit. Sådan är jag själv inser jag givetvis
Och alltid roligt att läsa om nya prylar givetvis ...
Och bra är att man kan logga in direkt via Pryl in på Prisjakt ...
Lycka till/ Halvledaren/Jonas.P
Och alltid roligt att läsa om nya prylar givetvis ...
Och bra är att man kan logga in direkt via Pryl in på Prisjakt ...
Lycka till/ Halvledaren/Jonas.P
Postad 05 December 2010 - 04:00
Ser intressant ut. Snygga färger på sidan. Uppdatera gärna resten av minhembio så också, det skulle vara trevligt
Postad 07 December 2010 - 10:57
Upptäckte den idag och kikade in lite kort ..
Är det tänkt att NI skall skriv om nyheter och göra tester och annat ?
Eller är det bara en länkbank till andra sidor ?
Maveric
Är det tänkt att NI skall skriv om nyheter och göra tester och annat ?
Eller är det bara en länkbank till andra sidor ?
Maveric
Postad 17 December 2010 - 10:11
Vi håller på att bygga upp en liten redaktion och knyta till oss skribenter med olika inriktning. Vi har inga planer på att göra egna tester, det finns andra som kan det bättre. Vi funderar på att länka just till tester hos andra aktörer.
//Axel Victorin
//Axel Victorin
Postad 23 December 2010 - 20:01
Prisjakt Pryl. Tröttsam sida. Ni borde byta namn till Prisjakt Apple. Maken till "nyhetsbevakning" av Applerelaterade prylar och appar får man leta efter. Ni är väl medvetna om att de flesta appar ni skriver om redan finns till andra konkurrerande telefoner?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?