Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

*Officiell tråd - LG P990 Optimus 2X*

698 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG Optimus 2X P990 512MB RAM (Mobiltelefoner) 9 6.522222 (89) Inga priser

Postad 21 January 2011 - 08:40

mrhaemus
  • mrhaemus
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Nu är den iaf officiell på LG Sverige. Men ingen info om batteritid ännu.

Postad 21 January 2011 - 09:10

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Nu är den iaf officiell på LG Sverige. Men ingen info om batteritid ännu.

Och där står det ju 2.2 så då får man väl anta att det är så det kommer bli här i Sverige. Har kommit upp datum på Komplett och inWarehouse också, 21:a februari. Då får man antagligen hålla ut minst en hel månad till alltså...

Postad 21 January 2011 - 21:43

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Efter att ha läst denna http://nokiafanboy.c...imus-2x-review/
så är jag nog mer inne på Atrix. Det mesta verkar bättre på Motorolan.
Dessutom så är jag personligen attraherad av den ökade säkerheten i motorlan i med fingeravtrycksläsaren.
Hamnar den i fel händer så....

Postad 21 January 2011 - 22:09

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Dessutom så är jag personligen attraherad av den ökade säkerheten i motorlan i med fingeravtrycksläsaren.

Är du medveten om att den inte släpps i Sverige (som det ser ut nu) utan endast i USA och England, där kommer den också att släppas av AT&T resp. Orange vilket troligen innebär att den är både låst och "brandad".
Tror inte det kommer bli så enkelt att först få köpa den och sedan behöva låsa upp den.

Postad 21 January 2011 - 22:17

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Jag har läst det men det är ju inte så att dom kommer hålla på den om det hägrar en stor marknad utanför dom länderna.
Kommer inte den så kommer väl någon snarlik....förhoppningsvis lite snyggare.

Postad 21 January 2011 - 22:55

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Frågan är väl när och om den kommer hit. Känns lite struligt att importera. En annan grej som jag tycker verkar vara till LG:ns fördel är mjukvaran - den borde få 2.3 ganska snabbt och dessutom så är tydligen LG:s egna anpassningar väldigt små. Ju mer "vanilla" desto bättre tycker jag. Sista invändningen är väl Motorolas envisa försök att hindra rootning.

Det sagt får jag hålla med om Motorolan har en hel del som talar till dess fördel. Kan inte nån bara göra en perfekt lur?

Postad 21 January 2011 - 23:04

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Jag har läst det men det är ju inte så att dom kommer hålla på den om det hägrar en stor marknad utanför dom länderna.
Kommer inte den så kommer väl någon snarlik....förhoppningsvis lite snyggare.

Motorola har väl egentligen aldrig varit speciellt stora utanför USA, kanske just UK då..
Sen med tanke på att så gott som alla övriga märken kommer att ha en "snarlik" lur (som t.ex. LG O2X) kommer de knappast utöka sina befintliga marknader.

Frågan är väl när och om den kommer hit. Känns lite struligt att importera. En annan grej som jag tycker verkar vara till LG:ns fördel är mjukvaran - den borde få 2.3 ganska snabbt och dessutom så är tydligen LG:s egna anpassningar väldigt små. Ju mer "vanilla" desto bättre tycker jag. Sista invändningen är väl Motorolas envisa försök att hindra rootning.

Det sagt får jag hålla med om Motorolan har en hel del som talar till dess fördel. Kan inte nån bara göra en perfekt lur?

Vad är en perfekt lur?
Jag gissa du får lika många olika svar som antal personer du ställer frågan till ;)

Postad 22 January 2011 - 10:52

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Vad är en perfekt lur?
Jag gissa du får lika många olika svar som antal personer du ställer frågan till :)

Jag var inte helt allvarig där :)

Postad 24 January 2011 - 22:13

Spunket
  • Spunket
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Den har börjat säljas i Korea nu.
http://www.engadget....version-for-fe/
Verkar också som att knapparna på framsidan är annorlunda.

Postad 25 January 2011 - 19:40

Unregistered4a29445d
  • Unregistered4a29445d
  • Användare

• 209 inlägg
  • 0

Den har börjat säljas i Korea nu.
http://www.engadget....version-for-fe/
Verkar också som att knapparna på framsidan är annorlunda.

Den koreanska modellen skiljer sig från den europeiska gällande layouten av knapparna.

Postad 26 January 2011 - 07:56

Bimme
  • Bimme
  • Amatör

• 89 inlägg
  • 0
Jag kan inte Android (än) så frågan kanske är dum, men hur gör man för att välja flera objekt i en lista (email, ljudfiler etc). På min Nokia saknar jag en knapp för detta, men det finns en App som tar över funktionen hos en annan knapp för detta.
Mao, finns det någon knapp som används för att välja flera objekt på Optimus 2X? Om inte finns det bättre lösning på andra modeller?

Postad 27 January 2011 - 20:26

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Ingen som hittat något om stand-by tiden?

Redigerat av Unregisteredfbdb34a6, 27 January 2011 - 20:28.

Postad 28 January 2011 - 22:39

carlhenrik82
  • carlhenrik82
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Ingen som hittat något om stand-by tiden?

Passningstid, upp till (timmar)400Taltid (timmar)7.8

Ifrån Lg:s hemsida.

Postad 29 January 2011 - 10:10

Unregisteredfbdb34a6
  • Unregisteredfbdb34a6
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Det var ju inte så imponerande men kanske inte så avskräckande heller. Intressant ska det i alla fall bli och se vad det innebär i realiteten.

Här finns lite info om, kanske värsta konkurrenten:
http://www.gsmarena....xy_s_2-3621.php
Kommer i mars läste jag.

Postad 29 January 2011 - 11:15

sparta
  • sparta
  • Amatör

• 52 inlägg
  • 0
tycker personligen att designen är ganska ful. En dual core i denna känns väl lite overkill ?! Skall ni spela angry birds i 30 fps istället för 15 fps ? LOL ;-) Att spela på en touch enbart är döfött..

Köp istället en spelmobil alt. en med quert tabgentbord (SE ryktas med att släppa en nu snart :-) ) Där har man verkligen nytta av en dual core! då dom är mer ämnade åt spel.

Knappar kan aldrig ersättas med touch, say no more..

Postad 30 January 2011 - 14:49

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

tycker personligen att designen är ganska ful. En dual core i denna känns väl lite overkill ?! Skall ni spela angry birds i 30 fps istället för 15 fps ? LOL ;-) Att spela på en touch enbart är döfött..

Köp istället en spelmobil alt. en med quert tabgentbord (SE ryktas med att släppa en nu snart :-) ) Där har man verkligen nytta av en dual core! då dom är mer ämnade åt spel.

Knappar kan aldrig ersättas med touch, say no more..

Du vill alltså ha en enkelkärnig smartphone med qwerty-tangentbord som dessutom ser helt annorlunda ut, alternativt en bärbar spelkonsol. Känns lite som fel tråd att diskutera det :)

Postad 30 January 2011 - 14:59

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Det var ju inte så imponerande men kanske inte så avskräckande heller. Intressant ska det i alla fall bli och se vad det innebär i realiteten.

Här finns lite info om, kanske värsta konkurrenten:
http://www.gsmarena....xy_s_2-3621.php
Kommer i mars läste jag.

Ja de specarna var ju ganska lika. 1 GB RAM och Gingerbread vid lansering i Samsungen dock. Sen undrar man ju hur prestandan är jämfört med en Tegra 2-lur. Som jag förstått det ska den lanseras officiellt i mitten av februari så nån gång då borde man veta vilken som är hetast.

Redigerat av yhrn, 30 January 2011 - 15:00.

Postad 31 January 2011 - 21:20

Blomkungen
  • Blomkungen
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

Ja de specarna var ju ganska lika. 1 GB RAM och Gingerbread vid lansering i Samsungen dock. Sen undrar man ju hur prestandan är jämfört med en Tegra 2-lur. Som jag förstått det ska den lanseras officiellt i mitten av februari så nån gång då borde man veta vilken som är hetast.

Inte bekräftade specs direkt men ja lär ju visas upp på MWC

Postad 02 February 2011 - 17:58

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
Aftonbladet länkade om den här: https://www.prisjakt...om_alla_vill_ha , PR-Ansvarige på LG säger början/mitten på Mars!

Postad 03 February 2011 - 09:09

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Aftonbladet länkade om den här: https://www.prisjakt...om_alla_vill_ha , PR-Ansvarige på LG säger början/mitten på Mars!

Jobbigt att lanseringsdatumet skjuts fram hela tiden. Just nu är det här den enda luren med officiella specar som jag är sugen på men när man väl kan köpa den så har säkert både Samsung, HTC och nån mer lanserat nåt nytt som gör beslutet svårare. Och Motorola ska börja sälja i Sverige också...

Har iaf kommit ett par recensioner:
http://www.gsmarena....eview-561p2.php
http://www.phonearen...w_id2652/page/5
Inte Swedroids detaljnivå direkt men lite intressant.

Postad 03 February 2011 - 19:27

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Jobbigt att lanseringsdatumet skjuts fram hela tiden. Just nu är det här den enda luren med officiella specar som jag är sugen på men när man väl kan köpa den så har säkert både Samsung, HTC och nån mer lanserat nåt nytt som gör beslutet svårare. Och Motorola ska börja sälja i Sverige också...

Har iaf kommit ett par recensioner:
http://www.gsmarena....eview-561p2.php
http://www.phonearen...w_id2652/page/5
Inte Swedroids detaljnivå direkt men lite intressant.

Jo men precis! När LG Optimus 2x äntligen kommer hit lär ju man precis ha fått nys om en telefon med 4 kärnor på 2ghz eller nåt sånt roligt! :D

Postad 03 February 2011 - 20:14

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Slutet av mars verkar mer troligt än början/mitten. Information från leverantörer till återförsäljarna, verkar stämma bra!

Jag har då tappat suget lite då telefonen gång på gång skjutits upp! Det ryktas nämligen att SGS2 skall släppas i april, så om vi snackar slutet av mars, då kan jag lika bra vänta ytterligare några veckor och köpa något som både är snyggare, tunnare och har grymmare specs, däribland 1 GB RAM.

Ciao!

Redigerat av daniel.l, 03 February 2011 - 20:53.

Postad 03 February 2011 - 22:01

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Slutet av mars verkar mer troligt än början/mitten. Information från leverantörer till återförsäljarna, verkar stämma bra!

Jag har då tappat suget lite då telefonen gång på gång skjutits upp! Det ryktas nämligen att SGS2 skall släppas i april, så om vi snackar slutet av mars, då kan jag lika bra vänta ytterligare några veckor och köpa något som både är snyggare, tunnare och har grymmare specs, däribland 1 GB RAM.

Ciao!

Jo, nu när det börjar läcka ut mer detaljer om den så börjar jag känna likadant. Om ryktena jag hört stämmer så är Samsung Galaxy S2 värre på ett gäng punkter:
  • 1 GB DDR3 - mer och snabbare
  • Orion ska tydligen smiska Tegra2
  • <9mm tjock
  • Super AMOLED Plus - grymma färger och svärta (eller bara ett långt namn?)
  • NFC
  • 16 GB inbyggd lagring
  • Gingerbread vid lanseringen

Postad 07 February 2011 - 10:03

Sombrero
  • Sombrero
  • Användare

• 145 inlägg
  • 0

Jo, nu när det börjar läcka ut mer detaljer om den så börjar jag känna likadant. Om ryktena jag hört stämmer så är Samsung Galaxy S2 värre på ett gäng punkter:

• 1 GB DDR3 - mer och snabbare
  • Orion ska tydligen smiska Tegra2
  • <9mm tjock
  • Super AMOLED Plus - grymma färger och svärta (eller bara ett långt namn?)
  • NFC
  • 16 GB inbyggd lagring
  • Gingerbread vid lanseringen

Om det stämmer och samsungen har sjysst byggkvalitet (nuvarande ser plastig ut enligt mig) kan det vara ett alternativ. Lyckligtvis får vi ju reda på det innan LG.n kommer hit.

Postad 07 February 2011 - 15:07

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Har ni sett en Samoled skärm?
Grym svärta som ni säger men sjukt överdrivna färger .

Och de absolut värsta är ju att surfa på en sådan skärm.
Så är surfa viktigt så testa innan

Jag skulle aldrig köpa en Samoled.
Och sen en Samsung...Noo way in hell.
Finns väl inte en enda grej de gör som är bra.

Recension finns här

http://www.phonearen...X-Review_id2652

Redigerat av moparman, 07 February 2011 - 20:00.

Postad 07 February 2011 - 20:17

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0

Har ni sett en Samoled skärm?
Grym svärta som ni säger men sjukt överdrivna färger .

Och de absolut värsta är ju att surfa på en sådan skärm.
Så är surfa viktigt så testa innan

Jag skulle aldrig köpa en Samoled.
Och sen en Samsung...Noo way in hell.
Finns väl inte en enda grej de gör som är bra.

Recension finns här

http://www.phonearen...X-Review_id2652

Eller recensionen av Engadget:
http://www.engadget....imus-2x-review/

Not to put too fine a point on this, LG, but why does your dual-core beastphone feel like an 18-month old HTC Hero?

Nja, bara för att det är dual core blir det inte en bra telefon. Jag hade tagit Samsung S2 alla dagar i veckan (även om ryktet säger dual core där med)

Postad 07 February 2011 - 20:46

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Öh ?...

Klart dualcore inte gör underverk om de inte finns program som är skrivna för det..

Dock har den här en riktigt bra skärm.
Rättare sagt en av de bästa.

Testa en ifåne skärm och en samoled...
Vid surfning är samoled suddigt och helt enkelt mycket sämre.

Vid surfning får den här LG mycket bra betyg för de dubbla kärnorna används..
Mycket bättre än en Slamsung Galaxy S.

Men vist vill man vänta så kommer ju alltid bättre :-)

Synd att den inte är bättre när de gäller foto å filminspelning..

Följer ju med en hel del bra program också

Postad 07 February 2011 - 20:50

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0

Öh ?...

Klart dualcore inte gör underverk om de inte finns program som är skrivna för det..

Nej men själva UI't är ju helt avgörande för om du skall få en trevlig upplevelse! Jag är rätt övertygad om att de flesta som tittar på LG 2x är mest intresserade av deras hårdvara (Dual-Core, 1080P mm) och lätt glömmer av att själva upplevelsen snarare bygger på bra mjukvara. (Läs iPhone).

Jag är medveten som surfupplevelsen där dual-core verkligen kommer till sin rätt - men det faller ganska platt om totalupplevelsen är något helt annat.

Postad 07 February 2011 - 21:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
jamen Galaxy S 2 och LG har väl båda android ?

Så varför skulle en SG2 vara en bättre upplevelse när de gäller OS ?

Och varför ens jämföra mot en Ifåne med föråldrat os som sett likadant ut sen den släpptes där man inte kan ha widgets å ändra som man vill

Postad 07 February 2011 - 21:19

Unregistered1193
  • Unregistered1193
  • Forumräv

• 727 inlägg
  • 0

Och varför ens jämföra mot en Ifåne med föråldrat os som sett likadant ut sen den släpptes där man inte kan ha widgets å ändra som man vill

1. Jag har ingen iPhone men flytet i iOS har jag ännu inte sett på någon Androidtelefon - därav min jämförelse.
2. Nej du har faktiskt rätt, LG's upplevelse behöver faktiskt inte vara sämre än Samsungs - tyvärr påminner LG's UI dock om ett sämre Samsung UI, eller om man skall hårddra det - en sämre kopia.

Jag blev dock ganska besviken över totalbetyget från Engadget - hade sett fram emot ett riktigt bra flyt i LG'n.

Postad 07 February 2011 - 21:36

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Jo men.. företagen brukar ju modifera mjukvaran i telefonerna med att lägga på deras varianter. Vi har ju sett hur X10:an var seg jämfört med andra android lurar i samma klass. Nu vet jag inte hur man programmerat nu... men jag tror på att upplevelsen kan skilja mellan olika telefoner även om det är samma spec.

Redigerat av Unregistered1232, 07 February 2011 - 21:38.

Postad 07 February 2011 - 22:20

yhrn
  • yhrn
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Och en till recension: http://www.anandtech...core-smartphone.

Ganska positiv om man vågar tro att LG fixar en del allvarliga buggar innan launch.

Postad 07 February 2011 - 22:28

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
LG kör ju istort sett en helt orörd android vilket är bättre på alla sätt.

HTC har ju sitt sense de lägger ovanpå..
Xperia har de ju ridigare också lagt på eget tjafs.
Däremot på nya SE så är de borttaget.

Allt sånt brukar göra att det tar längre tid innan man får tex uppdateringar.
Ver inte hur de är med Samsung om de också lägger på nått..

Men de är ju en smakfråga vad man föredrar.

kolla in LG Optimus 2X Video Review på sista sidan av phonearena recensionen.
tycker de verkar flyta på helt ok

edit

Anandtech gillar ju den skarpt.
Buggar brukar det alltid vara på ex som de testar innan launch.
Inget konstigt eller nått iaf jag skulle bry mig om.

Men är man orolig så väntar man tills den är släppt och testad

edit
gsmarena recension
http://www.gsmarena....-review-564.php

De skriver såhär om prestandan
If you checked out our preview you already know the answer to that. Despite the fact that Android 2.2 is by far not the best optimized system as far as two CPU cores management is concerned the thing is a real beast.

De gillar LG mycket.

Redigerat av moparman, 07 February 2011 - 22:44.

Postad 08 February 2011 - 20:11

Unregisteredc00fb978
  • Unregisteredc00fb978
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Är den fortfarande tänkt att släppas i början av mars?

Postad 08 February 2011 - 20:41

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Är den fortfarande tänkt att släppas i början av mars?

Står preliminärt runt 20/2 på många återförsäljares sidor (Elgiganten, InWarehouse, OnOff och komplett) men det senaste jag har hört från Aftonbladet är ju mitten på mars alternativt slutet på det. Väldigt oklart på den fronten tror jag nog! :D

Postad 09 February 2011 - 10:33

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Jag önskar att den släpptes nu i början av februari, men är ganska övertygad om att det blir en bit in i mars som vi kommer få vänta till.

Det är ju trots allt LG själva som sagt mars. Inom någon vecka kommer vi förmodligen se ett förändrat datum hos återförsäljarna. Drygt och tråkigt, känns ibland som lurendrejeri. Skit i att preliminära ut ett datum, var tyst, skriv "Ej i lager" och när man är 110% säker på leverans, skriv ut datumet.

Postad 09 February 2011 - 17:28

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Jag önskar att den släpptes nu i början av februari, men är ganska övertygad om att det blir en bit in i mars som vi kommer få vänta till.

Det är ju trots allt LG själva som sagt mars. Inom någon vecka kommer vi förmodligen se ett förändrat datum hos återförsäljarna. Drygt och tråkigt, känns ibland som lurendrejeri. Skit i att preliminära ut ett datum, var tyst, skriv "Ej i lager" och när man är 110% säker på leverans, skriv ut datumet.

Förseningar kan drabba alla! :) Dem bodde dock vara mer informerade än de egentligen är, och inte sitta och chansa utan faktiskt försöka ta reda på när den kommer ut! :) Man kan ju inte skylla allt på återförsäljarna :D

Postad 09 February 2011 - 17:31

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

Förseningar kan drabba alla! :) Dem bodde dock vara mer informerade än de egentligen är, och inte sitta och chansa utan faktiskt försöka ta reda på när den kommer ut! :) Man kan ju inte skylla allt på återförsäljarna :D

Absolut, förseningar kan drabba alla. Men man går inte ut med att från början säga "Januari" och sedan leverera i månadsskiftet "Mars/April".

Dustins beräknad leverans är nu uppdaterad: 2011-03-28.

Postad 09 February 2011 - 18:10

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Absolut, förseningar kan drabba alla. Men man går inte ut med att från början säga "Januari" och sedan leverera i månadsskiftet "Mars/April".

Dustins beräknad leverans är nu uppdaterad: 2011-03-28.

Japp, slutet på Mars börjar det ju likna något! :) Äsch, de har ju bara följt rykten och kanske nåt urpsrungsdatum som LG gett dem, alla vill ju vara först ute med information! :)

Postad 09 February 2011 - 18:46

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Kan vara så.
Jag själv tog dock och avbokade telefonen nu, går inte att springa runt och vänta hur länge som helst. Ni andra får lycka till med tålamodet.

Postad 09 February 2011 - 19:51

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Finns väl ändå ingen likvärdig telefon som lär dyka upp inom 1 måmad ..

Htc brukar väl vara rätt snabba på att släppa mobiltelefoner när de väl officiellt sagt det..

Hoppas Htc släpper en riktig värsting..Jag kan inte förnya mitt abb än så jag måste vänta tills slutet av april :-(

Postad 09 February 2011 - 20:02

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1316 inlägg
  • 0

Finns väl ändå ingen likvärdig telefon som lär dyka upp inom 1 måmad ..

Htc brukar väl vara rätt snabba på att släppa mobiltelefoner när de väl officiellt sagt det..

Hoppas Htc släpper en riktig värsting..Jag kan inte förnya mitt abb än så jag måste vänta tills slutet av april :-(

Har du släppt tanken på WP7 redan moparman?

Postad 09 February 2011 - 22:23

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Nädå..

Android eller WP7 blir det nog.

Ett tag kvar än innan byte så jag hinner se hur det går med WP7..
Första uppdateringen ska ju komma snart

Postad 14 February 2011 - 13:36

Unregistered8b705007
  • Unregistered8b705007
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Någon som vet om det finns en schysst jämförelse mellan denna och SE Xperia Arc någonstans?

Postad 14 February 2011 - 18:31

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Någon som vet om det finns en schysst jämförelse mellan denna och SE Xperia Arc någonstans?

Google is your friend :blush:

http://www.engadget....timus-2x-fight/

Postad 14 February 2011 - 18:45

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0
http://www.engadget....imus-2x-review/

Ny review på Optimus 2x, för de som vill läsa och kolla lite! :blush: (Observera att det är Android 2.2 och inte 2.3 än, så att mjukvaran kommer troligtvis förbättras i och med 2.3)

Såg även att det tydligen finns ett forum för Optimus 2x: http://www.optimus2x.net/

Redigerat av Arbu11, 14 February 2011 - 18:55.

Postad 17 February 2011 - 15:48

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Hur kommer det sig att både SE Arc, samt nyligen lanserade Samsung Galaxy S II fått officiella trådar men inte Optimus 2X? Trodde man skötte detta per automatik i den fart som modellerna utannonserats!?

Postad 17 February 2011 - 19:03

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Hur kommer det sig att både SE Arc, samt nyligen lanserade Samsung Galaxy S II fått officiella trådar men inte Optimus 2X? Trodde man skötte detta per automatik i den fart som modellerna utannonserats!?

Detta är väl ändå den officiella tråden? Eller syftade du nån annanstans?

Postad 17 February 2011 - 19:34

Belsebubnoone
  • Belsebubnoone
  • Användare

• 110 inlägg
  • 0
Tror det förvirrar att rubriken på denna tråden inte är ändrad till detta rätta namnet på telefonen.

Redigerat av Belsebubnoone, 17 February 2011 - 19:34.

Postad 17 February 2011 - 20:07

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

• 321 inlägg
  • 0

Tror det förvirrar att rubriken på denna tråden inte är ändrad till detta rätta namnet på telefonen.

Ja precis, namnet borde ändras till LG P990 Optimus 2x som den som lanseras i Sverige heter, om jag inte minns fel!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.