De svenska nätbutikerna har blivitmycket professionella under senare år och standarden är hög äveninternationellt sett, något som inte minst märks i de omdömenPrisjakts användare lägger.
Läs mer
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Årets nätbutik utsedd, och vinnaren är...
Startad av
Minhembio
, Dec 09 2010 12:11
15 svar till detta ämne
Postad 09 December 2010 - 12:11 De svenska nätbutikerna har blivitmycket professionella under senare år och standarden är hög äveninternationellt sett, något som inte minst märks i de omdömenPrisjakts användare lägger.
Läs mer Postad 09 December 2010 - 19:50
Grattis alla vinnarna
Särskilt till Dustin och cyberphoto där jag själv ofta handlar ifrån. Postad 09 December 2010 - 19:55
Håller med på de båda övriga. Vem tackar nej till Cyberphotos godis eller Dustins snabba leveranser? Även övriga är värdiga vinnare. Redigerat av Unregistered1573, 09 December 2010 - 19:55. Postad 10 December 2010 - 04:38
Känns som att rätt butiker vann och ja, godiset är alltid uppskattat!
Postad 11 December 2010 - 15:38
Jag bröt alla affärer med Inet för något år sedan dom var otrevliga o långsamma i en reklamationshantering... i nivån 10ggr värre än Pixmania.
I övrigt grattis till butikerna Postad 11 December 2010 - 23:30
Samtliga butiker är värdiga vinnare! Gratulerar.
Ge Inet en ny chans Rabalder, du blir säkert överraskad hur bra dom är nu för tiden Postad 12 December 2010 - 12:58
Aldrig fått snabbare service o leverans någonsin än vad Inet presterat, första gången blev jag nästan chockad över hur fort det gick få grejerna levererade...Har inte haft riktigt lika flyt med leveranser från Dustin..
Postad 12 December 2010 - 20:15
Grattis Inet.
har handlat där en längre tid har tipsat den sidan till flera av mina kompisar efter att sett deras priser och deras grymmt snabba leveranser och trevliga och snabb service. Postad 13 December 2010 - 03:01
Skriver man negativt om CyberPhoto tas det bort direkt.. man kunde tro att de jobbar hos prisjakt.nu?
Spelar ingen roll hur sakligt man formulerar sig... Ps: Låt Stå! Postad 13 December 2010 - 15:39
Har köpt två produkter av Cyberfoto. Bägge har strulat. Men tack vare deras service har jag fått nytt med detsamma. Tack för det.
Postad 14 December 2010 - 14:43
Följer ditt omdöme reglerna så skall det såklart synas, ta gärna upp det din erfarenhet i en separat tråd. //Jonas Postad 15 December 2010 - 12:07
Du kan ju börja med att förklara vad "Detta omdöme är under utredning" betyder?
Verkar som "utredningar" tar flera år?? Sanningen verkar vara att omdömet varit negativt för en betalande kund (butiken) och ni döljer dett snyggt i smyg med texten "Detta omdöme är under utredning". Märkligt att se omdömen som varit under utredning i månader..
Postad 29 December 2010 - 17:19
Inet är kungar. Beställde lite kablar för under 100kr med frakt, kunde hämta ut leveransen på posten efter 24h och en pingvinstång var med trots det låga beloppet.
Alltid snabba leveranser och när jag fick strul med en hårddisk gick allt smidigt. Postad 06 January 2011 - 15:29
Dustin: Visst mycket snabba leveranser men dom hänvisar en till tillverkaren när man får problem. Detta fick mig att överge Dustin för gott!
Varför inte kategorin Sämsta nätbutik? Mitt förslag skulle då vara Telia.se. Absolut värsta nätbutiken! 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |