Grand Theft Auto V (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
9
|
(23)
|
199:- |
GTA V (1313 inlägg)
|
11 mån sedan |
Postad 31 October 2011 - 13:47
Skrev inlägget från telefonen lite hastigt så jag la inte märke till all text runtom
Ser mer ut som fan-art än något från R*...
Postad 31 October 2011 - 14:37
Postad 31 October 2011 - 15:10
Hur är det med att det kommer till 360 samtidigt som ps3? Gjorde IV det? Osäker då jag spelat PS3 fram tills GT5 var en besvikelse och Forza öppnade dörrarna till 360-världen.
Kan minnas fel, men tror de kom samtidigt och sen hade 360 ensamrätt till DLC en stund (dock tog det evigheter för DLC:t att komma så det hade ingen som helst betydelse).
Postad 31 October 2011 - 15:17
gta 4 spelade jag i en timme kanske sen har det legat och dammat.
Postad 31 October 2011 - 16:11
Postad 31 October 2011 - 17:58
Redigerat av Zoiler, 31 October 2011 - 21:04.
Postad 31 October 2011 - 20:09
Postad 01 November 2011 - 19:59
Skillnaden mellan RDR och GTAIV är att RDR var ett bra spel medan GTAIV är ett bra spel...
RDR var ett bra spel i början. Men jag tröttnade väldigt snabbt på det. GTAIV är jag lite sugen på än idag.
Postad 01 November 2011 - 22:08
Postad 02 November 2011 - 10:58
RDR var ett bra spel i början. Men jag tröttnade väldigt snabbt på det. GTAIV är jag lite sugen på än idag.
Själv har jag inte ens testat RDR.. Är det så bra?
Postad 02 November 2011 - 11:10
Tyckte GTA 4 var lysande. Spelade dock aldrig klart det då det är så jävla långt.
För långt och för segt. Och denna jäkla telefonen som ringer hela tiden
Gillat de tidigare spelen, och älskar New York, så vill verkligen gilla GTAIV, men hinner bli totalt uttråkad innan jag ens låser upp Manhattan...
Har svårt att sätta fingret på det, men tror jag tycker det är för svårt att följa "main quest". Jag tycker inte spelet är tillräckligt bra för att orka med massa sidouppdrag, och då är det irriterande att inte riktigt veta vad man måste göra för att komma vidare.
Stör mig även på sparsystemet (det problemet fanns väl dock i de tidigare spelen med). Jag har helt enkelt inte tillräckligt med tid att lägga på spelande för att orka spela om långa uppdrag flera gånger, för att en jag aldrig såg försvann utom synhåll eller nåt annat...
Nu blev det OT
On Topic, ska bli intressant att se vad som presenteras, men är avvaktande...
Postad 02 November 2011 - 13:14
För långt och för segt. Och denna jäkla telefonen som ringer hela tiden
Gillat de tidigare spelen, och älskar New York, så vill verkligen gilla GTAIV, men hinner bli totalt uttråkad innan jag ens låser upp Manhattan...
Har svårt att sätta fingret på det, men tror jag tycker det är för svårt att följa "main quest". Jag tycker inte spelet är tillräckligt bra för att orka med massa sidouppdrag, och då är det irriterande att inte riktigt veta vad man måste göra för att komma vidare.
Stör mig även på sparsystemet (det problemet fanns väl dock i de tidigare spelen med). Jag har helt enkelt inte tillräckligt med tid att lägga på spelande för att orka spela om långa uppdrag flera gånger, för att en jag aldrig såg försvann utom synhåll eller nåt annat...
Nu blev det OT
On Topic, ska bli intressant att se vad som presenteras, men är avvaktande...
svara ej i telefonen då.
Men som sagt för att vara i Topic så blir det intressant att se trailern när den kommer för V.
Hoppas bara att det visar något och inte bara är en teaser..
Postad 02 November 2011 - 16:40
Postad 02 November 2011 - 17:47
San Andreas!?!?!
Verkar bara vara Los Santos. Men det är Ok med mig. DLCt kan ge oss San Fierro och Los Venturas...
Postad 02 November 2011 - 19:07
Redigerat av Unregistereda0caa9ae, 02 November 2011 - 19:15.
Postad 02 November 2011 - 19:21
Verkar bara vara Los Santos. Men det är Ok med mig. DLCt kan ge oss San Fierro och Los Venturas...
Det är snarare så att det är hela staten, på flertalet skyltar så är namngivet San Fierro och Las Venturas, samt att när första trailern till San Andreas släpptes så visade dom bara Los Santos i den med.
R* har även sagt att de inte hade med flygplan i GTA IV enbart för att man inte kunde flyga någonstans med dom, i denna trailer finns de med igen vilket även det tyder på att det är hela staten.
Sen så verkar det som att det är djur med den här gången.
Lite fler saker som syns i trailern är: Jetski, Luftskepp, Semi-trailers är tillbaka bla.
Postad 02 November 2011 - 23:50
Hur som helst, kul. Hoppas att det kan ta och komma typ i April eller nått, så vi inte behöver vänta ända tills nästa höst, eller längre.
Postad 03 November 2011 - 00:22
Lär ju bli sent på året. Nästa år har allt för många titlar redan =/.Hur som helst, kul. Hoppas att det kan ta och komma typ i April eller nått, så vi inte behöver vänta ända tills nästa höst, eller längre.
Postad 03 November 2011 - 00:45
Postad 03 November 2011 - 08:24
Postad 03 November 2011 - 11:17
Lär ju bli sent på året. Nästa år har allt för många titlar redan =/.
Skulle tro 2013.
Postad 03 November 2011 - 23:34
Det är snarare så att det är hela staten, på flertalet skyltar så är namngivet San Fierro och Las Venturas, samt att när första trailern till San Andreas släpptes så visade dom bara Los Santos i den med.
Från pressreleasen:
Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches
Givetvis kan de ha med SF och LV ändå, men just nu verkar det inte så.
Redigerat av Unregistered6810b893, 03 November 2011 - 23:34.
Postad 04 November 2011 - 10:22
Ok, alla i kör nu:
Next gen, next gen, next gen...
Current-gen funkar bra. Kolla bara på de senare spelen som släppts (på båda plattformarna).
Postad 04 November 2011 - 12:34
Från pressreleasen:
Givetvis kan de ha med SF och LV ändå, men just nu verkar det inte så.
Finns inget där som säger att SF och LV INTE kommer att vara med.
R* har själva sagt tidigare att dom inte kommer att ha med flygplan om man inte kommer att kunna flyga till andra ställen.
Postad 04 November 2011 - 14:06
Med andra ord 2013, 2013, 2013.. =POk, alla i kör nu:
Next gen, next gen, next gen...
Postad 04 November 2011 - 14:32
Click here for Page 1
Click here for Page 2
Click here for Page 3
Click here for Page 4
Click here for Page 5
Postad 04 November 2011 - 15:04
Klart det funkar men det skulle se så mycket bättre ut på nästa generationCurrent-gen funkar bra. Kolla bara på de senare spelen som släppts (på båda plattformarna).
Jag är faktiskt lite småtrött på bra titlar som matas ut i 720p av ganska trötta komponenter.
Min gräns går dock vid Fallout 4, det måste vara next gen
Postad 05 November 2011 - 17:16
Får hoppas att den inte kommer till en ev nytt Xbox
Redigerat av _FredriK_, 05 November 2011 - 17:17.
Postad 08 November 2011 - 11:53
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ftk3f_0WZww
Lite skillnad
Härligt!
Så nu får man vänta och se..
Funderar på att börja om med GTA IV på 360 bara för att...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
GTA V
30 bilder
36 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?