Call of Duty: Modern Warfare 3 (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
3
|
(16)
|
1 055:- |
Postad 26 March 2012 - 10:30
Postad 07 April 2012 - 11:08
Postad 08 April 2012 - 13:57
Skärmavbild 2012-04-08 kl. 14.52.03.png 20.33K
5 Antal nerladdningar
Postad 08 April 2012 - 14:08
If it's on Facebook, it's true!
Skärmavbild 2012-04-08 kl. 14.52.03.png 20.33K 5 Antal nerladdningar
Hahaha..det va innan spelet kom.
Postad 11 April 2012 - 07:19
Puttade in Black Ops igår och körde lite FFA, TDM och CTF. Det var SM i camping!Efter jag har läst och upplevt en j*vla massa fusk/lagg på spelet har jag gått tillbaka till Black Ops, tråkigt att de inte kan släppa en fungerande cod!
På favela (tror jag den heter) låg alla i varsin trappa och sköt allt som närmade sig. På vinterbanan med linbanan satt alla i varsitt hus på FFA och vaktade på de som försökte röra sig lite, för att inte tala om TDM på Hotell eller zoo.......nä jag tyckte det sög. Spelade nog 5 FFA och ingen gick till 30 kills, blir nog att köra MW3, det har lite mer tempo. Har inte upplevt så mycket fusk ännu bara lite boosting.
Lagg (hade mycket lagg och hoppande frames på ett par matcher i BO) går utmärkt att skylla på när det går dåligt för mig
Någon som kört MW2 nyligen? funkar det bra? Springer folk fortfarande med tubar och spränger allt och alla?
Postad 11 April 2012 - 14:34
Kör man tdm och ffa får man nästan skylla sig själv. Lika mycket camping i alla cod i dom game modsen.Puttade in Black Ops igår och körde lite FFA, TDM och CTF. Det var SM i camping!
På favela (tror jag den heter) låg alla i varsin trappa och sköt allt som närmade sig. På vinterbanan med linbanan satt alla i varsitt hus på FFA och vaktade på de som försökte röra sig lite, för att inte tala om TDM på Hotell eller zoo.......nä jag tyckte det sög. Spelade nog 5 FFA och ingen gick till 30 kills, blir nog att köra MW3, det har lite mer tempo. Har inte upplevt så mycket fusk ännu bara lite boosting.
Lagg (hade mycket lagg och hoppande frames på ett par matcher i BO) går utmärkt att skylla på när det går dåligt för mig
Någon som kört MW2 nyligen? funkar det bra? Springer folk fortfarande med tubar och spränger allt och alla?
Postad 11 April 2012 - 14:58
Kör man tdm och ffa får man nästan skylla sig själv. Lika mycket camping i alla cod i dom game modsen.
Nja...inte riktigt lika mycket i gamla hederliga COD 4 fast det beror ju mest på att banorna är så väl genomtänkta där.
Postad 11 April 2012 - 19:06
Vad tycker ni om de nya banorna då? Tycker personligen dom är riktigt bra!
Postad 12 April 2012 - 08:09
Körde lite objective matcher igår och det är bättre men jag tycker i MW3 är det inte lika mycket camping. Många håller ett "område" men de ligger inte så mycket i ett hörn och väntar.Kör man tdm och ffa får man nästan skylla sig själv. Lika mycket camping i alla cod i dom game modsen.
Nya banor! det missade jag igår. Får hem och testa dem idag istället för att skyffla stenkross i kväll, bättre för ryggen......
Postad 06 May 2012 - 19:53
Postad 06 May 2012 - 21:48
Postad 07 May 2012 - 08:04
Får kanske bli nästa utmaning för guldet men först måste jag köra några dagar med skönare bössor, nu när jag slipper MK:n
Postad 07 May 2012 - 12:48
Postad 09 May 2012 - 10:01
de första 3 matcherna körde jag FFA och fick K/D på runt 3 och tre andra platser med kills på 29-27 st. Är nog mina bästa rundor som jag haft i en rad.
Testade också Domonation i HC ...
Postad 14 May 2012 - 07:40
Allt annat funkar & Internet rullar på som det ska , men det går inte att spela codden .
Vad ska jag titta efter ?
Routern D-link DIR-865 har jag startat om (många ggr)
ISP : Bredbandsbolaget 100mbit
Postad 14 May 2012 - 15:02
PS. Någon annan som uppmärksammat det nya Face off som ska komma, 1vs1 och 2vs2 på minibanor. Tycker detta är hemskt att banorna krymper, varför inte satsa på Wasteland-liknande banor:/
Redigerat av Unregisteredc9bf91cb, 14 May 2012 - 15:05.
Postad 14 May 2012 - 21:22
Tror du seriöst att det hade varit roligt med 1v1 på Wasteland?
Postad 15 May 2012 - 08:23
Tror du seriöst att det hade varit roligt med 1v1 på Wasteland?
Två campande snipers....
Postad 23 May 2012 - 10:36
Spelade lite CoD igår och i några matcher FFA stötte jag på en kille som använde sin MK14 som ett helautomatiskt assault rifle. Hur gör han det? Är det med moddad kontroller eller? Han sköt snabbare än P90 med rapidfire..........
Blev lite sne och skickade ett par meddelande men han svarade aldrig. Han vann varje match jag var med i innan jag bytte lobby.
Vad tycker ni om 1vs1? Tycker själv att det är lite kul med en jämbördig motståndare och om man får spela en hel match. Så fort man får några snabba kills i början ragequittar motståndaren nästan till 100%, själv försöker jag härda ut när man möter någon som utklassar mig.
Postad 23 May 2012 - 11:51
Jag tycker INTE om att den möjligheten finns (borde vara lätt att strypa vapnet till en viss "rate of fire").
Postad 24 May 2012 - 09:40
Postad 24 May 2012 - 10:03
Postad 24 May 2012 - 12:20
De tyckte väl att det var ditt finger som var moddat?Dom ströp rate of fire i WaW. Men det resulterade i att om jag sköt mitt pistolmag snabbt med mitt triggerfinger så blev nästa magasin jättelångsamt. Det drabbade alltså alla som inte moddade också.
Postad 24 May 2012 - 12:45
De tyckte väl att det var ditt finger som var moddat?
Haha antagligen. men detta var en snabblösning av Treyarch. Det attackerade konsekvenserna men inte orsaken...
Sen har dom väl bättre system för att hindra moddade kontrollers idag vad jag förstått
Postad 12 July 2012 - 15:20
http://www.youtube.c...h?v=reNPK8XD-k4
Postad 12 July 2012 - 16:37
Allvarligt talat så är det ju faktiskt jäkligt uppenbart dåligt löst med uppkopplingen ibland. Men jag gillar spelen ändå
Postad 12 July 2012 - 16:53
Eftersom jag har familj brukar jag sitta ganska sent på nätterna nu på semestern och jag tycker lag är mer påtagligt när man spelar med många jänkare. Deras internet är väl också generellt sämre än här i norra delen av europa.
Postad 13 July 2012 - 09:31
MW2 hade mycket ett mycket bättre system då den med bäst uppkoppling blev host, numera är det inte den med bäst internet utan den med mitt emellan. MEd andra ord så blir dom med bäst internet straffade och dom med sämst får en fördel!
Jag tolkade hans förklaring som att den med bäst koppling till alla i lobbyn blev host.
Alltså; om killen med 1Gb-fiber sitter i Timbuktu och resten av lobbyn är svenskar, kommer systemet att välja en av svenskarna då han har bäst ping till resten av lobbyn. Hade den enbart gått på uppkoppling och valt killen i Timbuktu så hade /alla/ i lobbyn blivit drabbade, nu blir det bara en och det är han som sitter långt borta. Även om han har en snabb uppkoppling.
Låter som ett bättre system i mina öron. Förutsatt att det fungerar givetvis vilket inte är säkert.
Postad 14 July 2012 - 20:58
Absolut ett bra system om det fungerar, men att bli skjuten runt hörn flera gånger varje match eller alla instant deaths och sånt bevisar ju att systemet till Blops och MW3 är dåligt programerat. Just my 2 centsJag tolkade hans förklaring som att den med bäst koppling till alla i lobbyn blev host.
Alltså; om killen med 1Gb-fiber sitter i Timbuktu och resten av lobbyn är svenskar, kommer systemet att välja en av svenskarna då han har bäst ping till resten av lobbyn. Hade den enbart gått på uppkoppling och valt killen i Timbuktu så hade /alla/ i lobbyn blivit drabbade, nu blir det bara en och det är han som sitter långt borta. Även om han har en snabb uppkoppling.
Låter som ett bättre system i mina öron. Förutsatt att det fungerar givetvis vilket inte är säkert.
Postad 15 July 2012 - 09:26
Postad 15 July 2012 - 10:14
Jag tillhör den olyckliga skaran som nästintill alltid drabbas på det negativa sättet tack vare rewind time, Pga att jag nästan konstant alltid är en sekund efter i spelet, så även om jag ser en snubbe först och börjar skjuta (registrerar hitmarkers) så vinner alltid den andre snubben. otroligt frustrerande och en av många anledningar till att jag inte spelar CoD längreDet som är bra med att systemet inte funkar klockrent är att man får anpassa sig efter det. Om inte motståndarna anpassar sig eller tror annat så kan man "lura" systemet ibland och ändå vinna de omöjliga duellerna. Men att bli skjuten runt hörn är ganska svårt att undvika ibland...
Postad 15 July 2012 - 11:53
Postad 15 July 2012 - 16:07
Postad 16 July 2012 - 11:48
Jag blir oftast skjuten för att jag är kass...
Ha ha!
Jag lirade igår. Efter varje match så blev det "server connection time out"...eller vad det står...
Kunde endast lira TDM också.
HQ eller domination var inte att tänka på.
Postad 16 July 2012 - 14:17
Ha ha!
Jag lirade igår. Efter varje match så blev det "server connection time out"...eller vad det står...
Kunde endast lira TDM också.
HQ eller domination var inte att tänka på.
samma här
COD har ballat ur ordenligt nu
Postad 16 July 2012 - 15:24
Rewind timeOmöjliga dueller etc är en sak men jag drabbas ofta av "blindhet". När jag springer och tittar snabbt runt ett hörn eller bakåt så kan kusten vara klar men i nästa ögonblick blir jag dödad. I killcamen ser man hur gubben ser mig jag tittar på honom och springer vidare. Detta måste vara att inte jag hinner få upp hans position/gubbe pga lagg.
Postad 17 July 2012 - 06:10
samma här
COD har ballat ur ordenligt nu
Spelade lite igår funkade fint.
Idag kommer nytt dlc DÅ blir allt bättre
Postad 19 July 2012 - 08:11
Postad 19 July 2012 - 08:31
Spelade igår för första gången på två veckor. Vi hade dålig uppkoppling rakt igenom hela kvällen. De nya kartorna var väl inga höjdare heller vad gäller spawnpunkter
Speciellt Decomission där man kunde spawna i samma killes synfält tre gånger i rad... Riktigt besviken faktiskt.
Det där med uppkopplingen/ping är ett mysterium för sig. Allt som oftast den senaste tiden har det varit riktigt kasst. Men just igår var det bra pingvärden för mig.
Men inte för dig ser jag alltså. Tycker att det är knas som fan det där.
Varför kan inte vi spelare få välja vilken/vilka servers vi ska lira på. Europa/Sverige servers, det skulle vara guld värt.
Dom första två-tre veckorna lira man i stort sett bara mot nordiska/svenska spelare, och då flöt det på jäkla bra. Hur detta kunde hända det vet jag faktiskt inte.
Vi är iallafall 3-4 fyra killar som brukar lira MW3. Då mest TDM, men det händer att vi lirar GroundWar.
Ni kan ju adda oss vid intresse.
iIi MrPink iIi
OdorousKnight
JunkElvis2004
// Johan aka. iIi MrPink iIi
Postad 19 July 2012 - 08:46
En fråga, var ser man resultatet i Elite?
Postad 19 July 2012 - 09:05
Tror de har något problem, för första gången skulle jag lira en lonewolf operation via Elite. Satt i tre timmar och svor, det var konstant lag och jag kunde ha flera matcher i rad med k/d runt 5/20 i TDM
En fråga, var ser man resultatet i Elite?
Via webben går man väl in på Career har jag för mig, Då kan man se dom senaste 10 matcherna. Med alla tänkbara fakta, K/d, hotspots, m.m. plus alla andra infos om vapen och friends.
Sen finns det en app till iphone. Bör väl finnas till android oxå antar jag.
Postad 19 July 2012 - 10:59
Det där med uppkopplingen/ping är ett mysterium för sig. Allt som oftast den senaste tiden har det varit riktigt kasst. Men just igår var det bra pingvärden för mig.
Men inte för dig ser jag alltså. Tycker att det är knas som fan det där.
Varför kan inte vi spelare få välja vilken/vilka servers vi ska lira på. Europa/Sverige servers, det skulle vara guld värt.
Dom första två-tre veckorna lira man i stort sett bara mot nordiska/svenska spelare, och då flöt det på jäkla bra. Hur detta kunde hända det vet jag faktiskt inte.
Vi är iallafall 3-4 fyra killar som brukar lira MW3. Då mest TDM, men det händer att vi lirar GroundWar.
Ni kan ju adda oss vid intresse.
iIi MrPink iIi
OdorousKnight
JunkElvis2004
// Johan aka. iIi MrPink iIi
Ja det var ju mycket bättre i början. Jag vet inte om det var för få spelare i vissa regioner för att skapa bra matchmaking och att de därför utökade till världssökning. I början kunde man ju möta samma motståndarlag flera gånger på en kväll, och sen flera dagar i rad. Det var ganska kul för vi hade en nemesisklan som hette LOL, vi mötte dom hela tiden i Demolition och vi var oftast ganska jämna motståndare.
Postad 19 July 2012 - 13:52
Jag vill också tillbaka till den tidigare matchmakingen.....
Redigerat av Unregistered7eaa9096, 19 July 2012 - 13:53.
Postad 20 July 2012 - 12:00
Är CoD Elit verkligen värt pengarna? Bara av ren nyfikenhetHittade min score, bronze vart det. Missade att det bara var TDM som gällde för att killsen skulle räknas. Jag körde på elite listan för att få spela de nya banorna och där är det ju mixat lite olika spelsätt.
Jag vill också tillbaka till den tidigare matchmakingen.....
Postad 20 July 2012 - 13:22
I så fall är det guld och gröna skogar! För det är min absoluta favoritbana!
Postad 20 July 2012 - 13:36
Angående Elite så är det upp till var och en. Vet man att man ändå ska ha allt DLC så är det ju värt pengarna. Men om man inte brukar köpa DLC så är det inte jättevärt. De extratjänster som ligger i Elite som internettjänst är främst till för hardcore-användarna. inte ens jag använder Elite till mer än DLC och clan operations.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3
235 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?