Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

P.O Radio TV

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 04 februari 2011 - 10:27

Unregistered340a9c7d
  • Unregistered340a9c7d
  • Forumräv

  • 960 inlägg
  • 0
Vill först klargöra att jag inte har något ekonomiskt eller personligt intresse i denna butik men tycker att det är värt att nämna butiker som idag bidrar med mervärden och service utöver det vanliga.

Har länge velat över en Samsung UE55C8705 och när jag väl bestämt mig var den slut hos de flesta handlare, ringde och mailade flera av dem och nya skulle inte komma in förrän om c.a 4V
Plötsligt ser jag att PO radio dök upp på prisjakt och verkade ha maskinen, jag slängde iväg ett mail kl. 20 på kvällen som blev besvarat efter 10min!, teven fanns hemma.

Beställde direkt och valde bussgods som leveranssätt, fick även senare ett personligt mail med uppgifter om att teven var skickad.

Idag två dagar efter beställning ringde det från PO, de hade på eget initiativ kollat mitt fraktsedelnummer och tyckte det var konstigt att leveransstatusen inte ändrats så de hade ringt till bussgods och efter många om och men spårat upp teven som låg i göteborg,
tydligen skickas teven den normala vägen till mig via en jäkla omväg vilket hade resulterat i att jag inte hade fått den förrän typ tisdag nästa vecka, PO kollade då upp en alternativ rutt och ringde runt till bussgods olika kundtjänster och fixade detta, teven går nu via Jönköping på en direktbuss istället, normalt lastar en sådan buss inte av bussgods på min ort, men jag fick trots allt hämta den direkt på busstationen i eftermiddag :)

Tycker att det är underbart att det fortfarande finns butiker som är serviceminded och inte bara opersonliga dryga elgigantenliknande ställen.

Tummen upp för PO Radio TV!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.