Kommentarer till Nyrenoverad ovanvåning av sim161
Startad av
sim161, feb 13 2011 18:02
65 svar i tråden
Skickat 13 februari 2011 - 19:25
Såg snyggt ut! Men jag skulle rekommendera att du flyttar ner din center högtalare. den ska inte vara mer än max 60-70 cm högre/lägre än dina centerhögtalare.
Sen kan du ta och sätta basen i ditt sweet spot och gå runt i rummet och lyssna vart det basar mest, där ställer du sen basen. Lycka till!
Sen kan du ta och sätta basen i ditt sweet spot och gå runt i rummet och lyssna vart det basar mest, där ställer du sen basen. Lycka till!
Skickat 26 februari 2011 - 18:14
MrMarantz Feb 23 2011, 20:33 skrev:
fullkomligt underbart,,är helt såld på takvåningar,,wow skitfint,,o härlig elektronik
10p och guldsjtärna
10p och guldsjtärna
Tack så mycket, kul att du gillar det
Aleann Feb 25 2011, 14:14 skrev:
Riktigt fint
Gillar verkligen stilen på våningen.
Varför säljer du soffan dock? Vi har också en enjoy och jag har inte hittat nån skönare än den
Varför säljer du soffan dock? Vi har också en enjoy och jag har inte hittat nån skönare än den
Tack!
Soffan är inte lika skön om man ska sitta 2 personer och mysa. Inte heller ovanligt att vi suttit 6 pers i den, 2 i var stol (aldrig testat med mer än 2 i var
Men är man mindre än eller lika med 3 så är den grym
Det här inlägget har ändrats av sim161 26 februari 2011 - 18:15
Skickat 19 mars 2011 - 15:29
Skickat 20 mars 2011 - 20:42
Jensen Mar 19 2011, 17:01 skrev:
Mycket snyggt har du gjort det! En fråga dock, störs inte ljudet från bakhögtalarna av skorstens pelaren?
Tror faktiskt det störs lite av det. Funderade mycket och länge på placering av bakhögtalare, eftersom de inte är särskilt små, så hade det varit svårt att sätta dom någon annanstans. Möjligtvis uppe på en av bjälkarna, men då hade jag behövt bygga fästen till det. Är nöjd som det är
twotackter Mar 19 2011, 23:27 skrev:
Det ser väldigt hemtrevligt och fint ut. Måste vart värt allt slit
Dom fina bilderna skvallrar om fullformat, vad använder du för kamera?
Tack. Jovisst, ditt fotoöga ser helt rätt. Bilderna är tagna med min 5d MKII och ett canon 35 f/1.4L
EddieC Mar 20 2011, 12:14 skrev:
Har faktiskt funderat på en sådan, men inte blivit av
Tack för alla övriga kommentarer!
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
126 bilder
3 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling