Kan bara meddela att bilden är GRYM! Kommer aldrig skaffa någon sunkig projektor eller liten CRT-tv!!!!!! PLASMA ROCKAR FETT!
Bilder kommer till helgen.
HA!! [
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Plasma, Philips 42PW9964
Startad av
Unregistered750314c8
, Jan 23 2003 10:17
13 svar till detta ämne
Postad 23 January 2003 - 10:17
Nu hänger den på vägen i vardagsrummet, 40 kilo PLASMA TV!!!!!!!
Kan bara meddela att bilden är GRYM! Kommer aldrig skaffa någon sunkig projektor eller liten CRT-tv!!!!!! PLASMA ROCKAR FETT! Bilder kommer till helgen. HA!! [ Postad 23 January 2003 - 10:20
Nån bild på det? Hur kom du fram till valet av just en Philips?
Sunkig projektor? Postad 23 January 2003 - 11:18
håller med bilden e grym lånade hem en 50 tums plasma för ett tag sen men jag säger de igen bild kvalla e inte allt
tror dom flesta här preoriterar lite mer på size annars skulle nog varenda jäkel sitta med plasma (fakta 44 tum e för litet) Postad 23 January 2003 - 11:54
Håller med. Det ska iaf vara >50" för att det ska vara riktigt intressant.
Ungefär som denna 60" från LG för "endast" 119 000:- http://www.crthome.s...z60pz13_big.jpg Postad 23 January 2003 - 13:13
När man kommer hem så är 42" ganska så stort.....
Valde Philips för att jag fick ett bra pris [ Pioneers 43" har kanske bättre bild, men kostar oxå mera. Philipsen är dock grymt snygg, den har ett mycket bra väggfäste, den fungerar som en helt vanligt TV. Med en separat e-box, där man kopplar in sina prylar. Har sett Monsters Inc. och spelat XBOX. Färgern och skärpan på Monsters Inc vara bra så j****a bra!!! [ Postad 23 January 2003 - 13:51
gregge, vad fick du ge för den. Elgiganten säljer den för 54990:- vilket är ganska bra. Jag funderar själv på Philipsen. Har tittat på Pioneers men som du säger den är mycket dyrare.
/Jocke Postad 23 January 2003 - 17:15
det är väll öppet köp om man köper plasma på elgiganten ?
börjar bli sugen på att köpa hemm en och se om det är något för mej Postad 23 January 2003 - 17:30
ähum blir visst litte svar på min egen fråga
ringde till elgiganten och det var öppet köp men man var tvungen att lägga handpenging för att dom skulle ta hem en ( karlstad ) varför handpening om det är öppet köp ? Postad 24 January 2003 - 00:37
quote:Originally posted by picolo san
ähum blir visst litte svar på min egen fråga ringde till elgiganten och det var öppet köp men man var tvungen att lägga handpenging för att dom skulle ta hem en ( karlstad ) varför handpening om det är öppet köp ? Det är väl mer för att dom ska ha nån liten säkerhet när dom beställer den att du verkligen hämtar ut den sen. Stött på det i olika affärer när det gäller dyrare beställningsvaror. Postad 24 January 2003 - 01:28
En projektor för 50.000:- idag skulle jag föredra framför en sunkig plasma skärm i alla fall ;-)
Postad 24 January 2003 - 01:46
Man kan väl inte jämföra plasma med projektor, undrar om
någon kör proj till vardags och tittar på nyheter osv. En plasma sitter på väggen och är bara att sätta igång. För att få ut något av en projektor måste man mörklägga och helst ha en duk.En plasma föskönar ett rum, det kan man knappast säga om en proj installation. Ställningar hängande från taket, mörkläggningsgardiner jättefilmdukar. Ska själv skaffa projektor men bara för att jag inte har råd med plasma än. Fattar inte varför så många är så negativa till plasma, kan det vara avundsjuka? Lycka till med din plasma gregge jag är också avundsjuk men positivt avundsjuk, vill ha... Postad 26 January 2003 - 19:56
Hur upplever du kontrasten på denna plasma? svart är svart? Specen på 400:1 imponerar ju inte så värst.
Har du undersökt hurvida den klarar av extrerna progressiva signaler? 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |