Kan heller inte stänga av headsetet, utan får låta det vara påslaget när jag stänger av systemet.
Någon mer som haft liknande problem, eller hört något som kan vara till hjälp?
Köpte dem från England, är det svårare att reklamera då?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Skickat 09 januari 2012 - 20:51
Får inte mina att funka klokt, måste varje gång reseta USB stickan får att Headsetet och USB stickan skall hitta varandra.
Kan heller inte stänga av headsetet, utan får låta det vara påslaget när jag stänger av systemet. Någon mer som haft liknande problem, eller hört något som kan vara till hjälp? Köpte dem från England, är det svårare att reklamera då? Skickat 15 februari 2012 - 12:49 morlock 15 februari 2012 - 12:45 skrev:
Jag löste mitt problem genom att sätta en USB-förlängare till dongeln. Fungerar klockrent nu. ---> http://community.us....art=30&tstart=0 Det här inlägget har ändrats av Cel 15 februari 2012 - 12:51 Skickat 08 mars 2012 - 14:53
Halloj på er alla.
Sitter här och funderar på ett par lurar till ps3.. Kommer användas till att spela men även till film nattetid. Frågan är om dom är något att ha verkar som folk är delade i frågan. Är surroundet bra i spel? Är de troligt att surroundet kommer att funka till film också eller ska man satsa på några helt andra lurar? Vill ju inte ha 2 par lurar. Är ju väldigt smutt att dom är trådlösa iaf. Bla mycke svammel men nån som har lurarna kanske kan kasta iväg svaren på mina frågor så vore jag väldigt tacksam. Om inte kanske kan rekom några andra lurar som gör jobbet bättre helt enkelt. Hej så länge. Skickat 09 mars 2012 - 09:52 Pudde83 08 mars 2012 - 14:53 skrev: Halloj på er alla. Sitter här och funderar på ett par lurar till ps3.. Kommer användas till att spela men även till film nattetid. Frågan är om dom är något att ha verkar som folk är delade i frågan. är surroundet bra i spel? är de troligt att surroundet kommer att funka till film också eller ska man satsa på några helt andra lurar? Vill ju inte ha 2 par lurar. är ju väldigt smutt att dom är trådlösa iaf. Bla mycke svammel men nån som har lurarna kanske kan kasta iväg svaren på mina frågor så vore jag väldigt tacksam. Om inte kanske kan rekom några andra lurar som gör jobbet bättre helt enkelt. Hej så länge. Surrounden till spel är ok, inte så där väldigt kraftig surround effekt men tillräcklig till spel. Skickat 15 juni 2012 - 10:21
En helt vanlig USB-förlängare. Hona - hane.
http://www.kjell.com...rt-0-6-m-p98567 Det här inlägget har ändrats av morlock 15 juni 2012 - 10:22 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|