Diesel och Walker har uttryckt att de gärna ställer upp igen, så låt oss hoppas på att gänget återvänder
edit: part 1 + 2 kompletterad
Det här inlägget har ändrats av Audio Code 3 23 december 2011 - 12:58
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Skickat 01 januari 2012 - 10:20
Femman är ju stendum, men trots det föll jag för den.
Välgjord action med glimten i ögat, då ser jag gärna förbi manusbrister. Ser fram mot fler filmer, dock osäker på om dom får ihop ett manus som håller för 2 filmer, men hoppas det. Ettan födde ett extra intresse för hästkrafter hos mig. Skickat 09 juni 2013 - 02:54
När fan ska dom lära sig där borta i Hollywood`?
Har gillar alla filmerna utan 2:an men den senaste tar alla priser. Hoppas dom syr upp en superhjälte kostym till Diesel inför nästa film. Var så jävla trött på skiten efter scenen på bron så jag var nära att gå ut från bion. 5.an var ju rena oskar rullen om man jämför med den senste. Skickat 09 juni 2013 - 07:30
När fan ska dom lära sig där borta i Hollywood`? Har gillar alla filmerna utan 2:an men den senaste tar alla priser. Hoppas dom syr upp en superhjälte kostym till Diesel inför nästa film. Var så jävla trött på skiten efter scenen på bron så jag var nära att gå ut från bion. 5.an var ju rena oskar rullen om man jämför med den senste. Måste bara säga: Jag instämmer helt! 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|