Moderaterna verkar också moderera efter eget tycke. Fick inte ha en avatar där jag hade kopierat bilden där det stod "Super-Moderator". Sedan då jag bytte till en upp och ner vänd standard avatar så togs den också bort. Jag menar varför? Vad fan får man ha för avatar då? Får man inte ha någonting roligt som sticker ut ur mängden eller? Har nu bytt tillbaka till en upp och ner vänd standard avatar men det tar väl inte länge innan den försvinner heller.
Men jag gissar väl att den här tråden kommer att tas bort/låsas eller döljas.
Är så jävla less på det här forumet så jag kommer att dra över till Flashback där man får diskutera saker och ha vilka åsikter man vill. Visst det har väl blivit mer och mer PK men det är sju ****s långt kvar innan det kommer upp till Minhembios nivå av censurering.
Skulle jag bli grymt rik någon gång så skulle jag köpa upp Minhembios forum och sparka alla moderatorer och släppa forumet helt fritt utan moderatorer och andra restriktioner.
Skulle vara grymt kul om det blev någon bug där alla modereringsrättigheter försvann för moderatorerna, fyfan vad panik ni skulle få för ni är fullkomligt maktgalna och ska ha fullständig kontroll över vad allt och alla skriver hela tiden.
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
Tråden är stängd
25 bilder
357 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?