Min gamla Marantz SR7400 har börjat krångla, förmodligen inget som går inte går att fixa, men det har ändå fått mig att kika på de modeller som finns ute nu. Grejen är att jag inte vet om jag nedgraderar eller uppgraderar om jag skulle köpa exempelvis Onkyo TX-NR609? 7400:an kostade ju ändå uppåt 10.000 när den var ny och Onkyon knappt hälften.
Ändå verkar Onkyon ha nog med strömstyrka för att driva min 2.1-uppställning med B&W 602 S3-stativare och en Audio Pro Mondial-bas. Eller är det bara fuskwatt?
Min gamla Marantz kodar ju inte av HD-ljud. Skulle det få en stor positiv inverkan på ljudet om jag skaffade en förstärkare som fixar det?
Kort sagt: kommer jag få bättre eller sämre ljudprestanda om jag köper Onkyon för att ersätta Marantzen, eller ska jag se till att laga min gamla Marantz istället?
Ändå verkar Onkyon ha nog med strömstyrka för att driva min 2.1-uppställning med B&W 602 S3-stativare och en Audio Pro Mondial-bas. Eller är det bara fuskwatt?
Min gamla Marantz kodar ju inte av HD-ljud. Skulle det få en stor positiv inverkan på ljudet om jag skaffade en förstärkare som fixar det?
Kort sagt: kommer jag få bättre eller sämre ljudprestanda om jag köper Onkyon för att ersätta Marantzen, eller ska jag se till att laga min gamla Marantz istället?
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
37
Nya modeller från Onkyo - TX-NR609, TX-NR579, TX-NR509, TX-SR309
384 filmer
6 annonser

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?