Ett nytt spel från skaparna av Mortal Kombat 9, generationens bästa fightingspel. Och i DC-universumet - jag är riktigt hajpad!
Injustice: Gods Among Us (Xbox 360)
(Xbox 360-spel)
|
8
|
(0)
|
249:- | |
Injustice: Gods Among Us (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
8
|
(2)
|
270:- | |
Injustice: Gods Among Us (Wii U)
(Nintendo Wii U-spel)
|
2
|
(0)
|
154:- |
Postad 31 May 2012 - 20:22
http://www.gamespot....railer-6379451/
Ett nytt spel från skaparna av Mortal Kombat 9, generationens bästa fightingspel. Och i DC-universumet - jag är riktigt hajpad!
Postad 11 July 2012 - 13:32
15 minuter gameplay
Kollade bara lite eftersom jag inte vill spoila men det ser minst lika bra ut som Mortal Kombat.
Kollade bara lite eftersom jag inte vill spoila men det ser minst lika bra ut som Mortal Kombat.
Postad 25 April 2014 - 18:11
Det blev en riktig hype på det här... Skämt åsido så var det här enda spelet på rea hos amazon (på PS4:a) så jag tog och plockade upp det på gamla mortal kombat meriter. Lite nyfiken på att se hur det är.
Postad 25 April 2014 - 19:19
Det blev en riktig hype på det här... Skämt åsido så var det här enda spelet på rea hos amazon (på PS4:a) så jag tog och plockade upp det på gamla mortal kombat meriter. Lite nyfiken på att se hur det är.
Injustice är ett fantastiskt spel och må jag säga det bästa Mortal Kombat-spelet som finns tillgängligt. Jag kan fortfarande kika in och spela det och ha kul, även om jag inte riktigt känner att jag har tid för det.
Det som talar mot det är möjligtvis att multiplayer är lite sisådär i fråga om tillgänglighet och stabilitet, fast det säger jag som PC-spelare.
Redigerat av Filip_M, 25 April 2014 - 19:20.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
8
5 bilder
12 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?