Låst upp guld nu. Det är verkligen ingenting nytt någonstans. Säsongsfestivalerna är igång i samma format de med.
Men det är en utmärkt tidsdödare
Kanske kan vara värt en månads Gamepass iaf?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Vad spelar du just nu?
Startad av
Unregisterede32cf070
, Jun 16 2009 22:05
2657 svar till detta ämne
Postad 23 May 2026 - 20:13
Kanske kan vara värt en månads Gamepass iaf? Postad 02 June 2026 - 15:51 Kände för att dra igång GTA IV men jag känner jag väntade nog några år för länge. Herrejösses vad dåligt det åldrats spelmekaniskt. Grafiken buggar ut också. Någon konstig zoomineffekt när nya scener laddas. v-sync agerar underligt också i mellansekvenserna. Ansiktskaraktärerna överlag det är helt otroligt vad gammalt det ser ut.
Vi lever ju i remastertider så det är väl bara vänta några år till lol Postad 05 June 2026 - 08:01
Jag har mina farhågor om att GTA6 gameplayet kommer vara lite åt det stelare hållet, framförallt om det blir för mycket fokus på realism. Typ nu ska vi göra ett så realistiskt GTA som möjligt, då kommer förmodligen dessa stunts inte gå att göra som förr, jag hoppas på att man gör ett TV spel och inte ett video-spel dock, om ni förstår min poäng. Redigerat av BioBerra, 05 June 2026 - 08:19. Postad 05 June 2026 - 15:16
Red dead redemption 2 i gta världen?
Rockstar gillar realism är ju rätt coolt ändå. Tv spel och video spel lyckas jag inte begripa skillnaden på Postad Idag, 17:14 Dammade av Star Wars Outlaws och herrejösses vad lovande. Fick lite ljummet mottagande när det kom av någon anledning kanske bara ubi grejen?
Visuellt är det helt fantastiskt. Mycket inställningar hade lite problem trimma in allt men fick till det bra med dessa. https://gamerant.com...phics-settings/
Får till synes perfekt bildflyt överallt när jag kör dem med mitt 5080. DLSS quality biased. DLAA går inte. 4 användare läser detta ämne1 medlemmar, 3 gäster, 0 anonyma medlemmar
|
Trendande produkter |