Skickat 06 juni 2012 - 17:10
Har ett par RS-170 som jag överlag är mycket nöjd med. Jag hör dock ett svagt tjut från den högra kanalen, ett tjut som hela tiden ligger i bakgrunden. Jag har provat så att det inte är ljudkällan som är problemet, men tjutet kvarstår även när ljudkabeln dras ur från sändaren. Någon som vet vad som kan vara problemet? Jag har bland annat provat att byta kanal på mitt trådlösa nätverk, men utan resultat.
Skickat 08 juni 2012 - 08:49
Har samma fenomen, vid tysta partier, ett mycket svagt surr eller tjut i bakgrunden. Inte hörbart för mig vid tex normal musiklyssnande utan just då vid tysta partier.
Läste på prisjakt tror jag i ett omdöme att det kan vara sändaren som skickar/man hör ett störljud från...
Kanske värt att byta för dig och iaf lyssna på ett annat par.
Läste på prisjakt tror jag i ett omdöme att det kan vara sändaren som skickar/man hör ett störljud från...
Kanske värt att byta för dig och iaf lyssna på ett annat par.
Skickat 31 oktober 2012 - 09:56
Zejh0 30 oktober 2012 - 22:10 skrev:
Inget tjut från de nya lurarna. Däremot så sprakar de ibland när det exempelvis är explosioner eller liknande i filmer :-/
Jaså, sprakar det i alla lägen när du kollar på film, alltså när du har igång/inte igång Surround och Bass?
Det här inlägget har ändrats av TFagerlund 31 oktober 2012 - 09:56
Skickat 31 oktober 2012 - 10:05
Skickat 31 oktober 2012 - 10:27
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
96 filmer
30 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna